chimp Skrevet 23. juli 2003 #21 Del Skrevet 23. juli 2003 *Kaste 50-åringer på Lasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #22 Del Skrevet 24. juli 2003 *PÆLME 50-Åringer på Lasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #23 Del Skrevet 24. juli 2003 *PÆLME 50-Åringer med PMS på Lasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #24 Del Skrevet 24. juli 2003 :o *Plukker 50-Åringer med PMS av Lasse* ------------------------------ Joplaya to the rescue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #25 Del Skrevet 24. juli 2003 :o *Plukker 50-Åringer med PMS av Lasse* ------------------------------ Joplaya to the rescue Endelig et voksent, fornuftig menneske, i motsetning til......Jadda, jadda, jadda, d tok litt vel av her....Omfladels, Lasse! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. juli 2003 #26 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har ikke så greie på sauer og kuer (ikke lemen heller for den saks skyld), men en del greie på geiter (har jobbet som geitbudeie). Og -dersom noen av en eller annen grunn skulle være i tvil: Geiter er usedvanlig kloke dyr. Riktignok utspekulerte, og fandenivoldske, men altså usedvanlig kloke. Av ymse årsaker. Nelle P.S. Maiken: Har du fått artikkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #27 Del Skrevet 24. juli 2003 Nei...posten kommer ikke før om noen timer. Håper jeg får den, så jeg kan bli sinna igjen Budeie??? Har du vært BUDEIE, Nelle? Så eksotisk!!! Sommerjobb? Hva er det som gjør geiter kloke? Synes du sauer er allrighte dyr til tross for at du digger geiter? *peprer Nelle med spørsmål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #28 Del Skrevet 24. juli 2003 Geiter er kule.....Veldig sosiale, også er de så innmari altetende!!! Husker at faren min brukte å mate dem m tobakk!!! når vi stoppa bilen for å snakke m dem og de moret seg m å leke sisten ut og inn gjennom bildørene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #29 Del Skrevet 24. juli 2003 Schtilig! Advarte han dem først, chimp? *vent - hente noe* Tobakk fører til tidleg aldring av huda :o Gud! Må begynne å tenke på å slutte snart. Har lagt fre røykekutt-bok, og SER på den. DaglEg. Fin start, det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #30 Del Skrevet 24. juli 2003 Han, nei....Han nekta konsekvent å innrømme noensomhelst negative sider v tobakksrøyking.....Stakkars geiter, nå går de der, m rynkete hud i altfor ung alder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #31 Del Skrevet 24. juli 2003 Endelig et voksent, fornuftig menneske, i motsetning til......Jadda, jadda, jadda, d tok litt vel av her....Omfladels, Lasse! :oops: Hvor er Maskemannen når vi trenger han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #32 Del Skrevet 24. juli 2003 Ligger og padler sløvt m froskeføtttene sine et el annet sted på Solkysten, mens hans alter-ego har gått fra konseptene og konspirerer i hans fravær..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. juli 2003 #33 Del Skrevet 24. juli 2003 Chimp: Til en annen gang - geiter må ALDRI fores med tobakk!! De kan dø av tobakksforgiftning!! Særlig killingene er utsatt. Vi hadde to killinger som døde av tobakksforgifning fordi noen tåpelige turister hadde foret de med det! Det som er med geiter er at de ikke har noen "naturlig" begrensning på hva de tåler å spise og hva de ikke tåler å spise. De spiser absolutt ALT, og særlig om det er noe de får anledning til å stjele. På setra hvor jeg jobbet hadde det to år tidligere skjedd at geitene hadde brutt seg inn i forlageret om natta. På morgenen lå det seks døde voksne dyr i fjøset. De hadde spist seg i hjel! Jeg liker sauer også. De har jo ull. Ull lukter godt, og gir meg en anledning til å benytte den håndreide Rolls-Royce rokken min som jeg kjøpte av en gammel kar nede i Østfold for fire tusen kroner Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #34 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: Dette er lenge siden, og jeg fórer aldri geiter m tobakk, erru gæern! For d første snakker jeg nesten aldri m geiter, og for d andre går jeg ikke rundt m tobakk.....Var faren min som gjorde dette, og han var unektelig litt spes.....Men man gjorde mye rart før i tiden da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 #35 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvor er Maskemannen når vi trenger han? DET LURER JEG OGSÅ PÅ!!!! harkogspyttogpføyoghostogkvæl..... Har vært med på mye fælt i mitt liv, men det der tok kaka!!! EKKELT ver det skikkelig, ordtli EKKELT!!!! Men ang Maskemannen så så jeghan sist flyvende mot Det Forgjettede Land over dammen, mens han freste noe om å gi Bush skikkelig... busj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #36 Del Skrevet 24. juli 2003 Sånn går d når du blir så lenge borte, sjef! Da danser musene på bordet bare så s d står etter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #37 Del Skrevet 24. juli 2003 Har han latt oss i stikken? :o Fysj, nå synes jeg ikke lenger noe stort om denne Møkkamannen! Bort med alle mine fantasier, fysj og pføy! Sånne derre som later som de er stor og sterk og pen og intelligent og tøff og beinhard og jobber for oss som trenger det og så stikker av når han har smeltet alle kvinnehjerter, er ikke noe å samle på. Sikkert bare en pyse uten like, tøff utenpå - mammadalt inni. Har Bush en ukjent sønn kanskje? Blærk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 #38 Del Skrevet 24. juli 2003 Smeltet kvinnehjerter???.... Jøss..... Jeg VISSTE jeg gjør ting galt!!! *Løper og river tak i (henger jo i skapet ja...) min nære venn Maskemannen for å få tips.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #39 Del Skrevet 24. juli 2003 :o Næh! Er han i skapet? Tør ikke komme ut? Da overlater jeg det til gutta å fantasere om denne Maske-møkkamannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 #40 Del Skrevet 24. juli 2003 Har blitt missfortstått før ja, men den der var jo av det morsomme slaget... hihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå