Gjest JulieB Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Ja, vet at det finnes uendelig mange tråder om selvbrunere, men jeg har enda til gode å finne en som funker bra, som IKKE gir meg masse kviser og som er til bare ansiktet, og som ikke lukter død og fordervelse. Disse har jeg prøvd hittil (uten vellykket resultat): Lancome Flash Bronzer Bare Escentuals Faux Tan Clinique Self-Sun Face Quick Bronze L'Oreal Sublime Bronze Self-Tanning Gel L'Oreal Sublime Bronze Self-Tanning Dry Mist for Face L'Oreal Sublime Bronze Tinted Self-Tanning Gel Instant Effect Kanebo Honey Glow Self-Tanning Garnier Ambre Solaire aero tan Tan Can
cypress Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er generelt veldig fornøyd både med St.Tropez og FakeBake. Når jeg tenker meg om har jeg kanskje ikke prøvd noen som er spesielt beregnet på ansiktet, men jeg syns de som er til kropp er helt topp også i ansiktet! Litt av lukten er umulig å komme unna tror jeg.. Det må jo være noe kjemikalie-greier i det som lukter.
Pialill Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 hvis du har problemer med kviser kan du jo prøve å blande 50-50 med favoritt fuktighetskremmen din og selvbruner. Da er det litt mindre sjans for at kviseutbrudd, og det er mildere mot huden. Men pass på å sprøve på et lite område som ikke syns føst sånn at du merker hvis det er noen uventede kjemiske reaksjoner=) Jeg likte forresten Kanebo sin, og den funket bra for meg... Men siden du allerede har prøvd den er vel den ute av bildet...
nadinice Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg elsket Helena Rubenstein sin Summer Face.. men den er gått ut av produksjon! Henger meg på her da, kanskje det finnes noe annet bra der ute... *håpe*
Vulpes Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg bruker Dior sin for ansiktet, og synes den er relativt god. Den gir meg ikke kviser (jeg har hud som lett får kviser), men nå bruker jeg den ikke daglig heller.
laperla Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei, Jeg er veldig gla i Dior Bronze self tanner shimmering glow for face. Litt usikker på om det er den flere også nevner i tråden her? Den gir ikke masse farge med en gang, så en kan trygt bruke den noen dager etter hverandre uten at en blir orange og flekkete. Den er nok ikke den som gir mest farge. Har hørt mye positivt om den fra Clinique da. Er det denne ? Endret 8. mai 2009 av laperla
Vulpes Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Hei, Jeg er veldig gla i Dior Bronze self tanner shimmering glow for face. Litt usikker på om det er den flere også nevner i tråden her? Den gir ikke masse farge med en gang, så en kan trygt bruke den noen dager etter hverandre uten at en blir orange og flekkete. Den er nok ikke den som gir mest farge. Har hørt mye positivt om den fra Clinique da. Er det denne ? Dior Bronze Natural Glow bruker jeg. Det er den samme som Shimmering Glow, bare at den ikke inneholder shimmer. http://beauty.dior.com/uk/en/base.html#/en...e-self-tanners/
Gjest JulieB Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Hei, Jeg er veldig gla i Dior Bronze self tanner shimmering glow for face. Litt usikker på om det er den flere også nevner i tråden her? Den gir ikke masse farge med en gang, så en kan trygt bruke den noen dager etter hverandre uten at en blir orange og flekkete. Den er nok ikke den som gir mest farge. Har hørt mye positivt om den fra Clinique da. Er det denne ? Den som jeg har prøvd fra Clinique ga en ganske gulrotaktig farge, brukte eeevig lang tid før den tørket, og lukten var meget intens! greit nok at de fleste lukter litt, men denne luktet STERKT.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kjøpte på apotek i Sverige; L400 eller noe. Den er parfymefri, stinker ikke selvbruner, og gir veldig fin farge! Faktisk veldig fornøyd med den.
Gjest mich Skrevet 30. mai 2009 #13 Skrevet 30. mai 2009 Prøv Chanel precision selvbruner for ansikt..Den gir ikke kviser, lukter godt og gir et utrolig naturlig og jevnt resultat! Anbefales på det sterkeste
Nienna83 Skrevet 30. mai 2009 #14 Skrevet 30. mai 2009 Henger meg på Dior sin, som nevnt tidligere. Jeg får også lett kviser av selvbruning, men etter at jeg begynte med ordentlig hudpleie i bunn og serum hver kveld er dette forsvunnet. Med bruk av MD funket derimot ikke Dior sin til ansiktet, ble bare ikke brun. Når jeg nå bruker Jan Marini sin ansiktspleie får jeg derimot en sunn glød i ansiktet av denne selvbruningen.
Gjest Raptuza Skrevet 31. mai 2009 #15 Skrevet 31. mai 2009 Eg brukar Dove sin ansiktsbrunar og den gir et jevnt og naturleg resultat. Er fornøgd med den!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. juni 2009 #16 Skrevet 1. juni 2009 jeg bruker selvbruningsspray.(den som den brukte i Big brother) hvis dere husker,he he... bestiller den på nett over svensk nettside. denne er bare fantastisk!! INGEN lukt, og du sprayer på dagen før, og vasker av på morningen.. gir en gjevn og fin farge..uten skjolder! (øving gjør mester) men denne er nok ikke for de med helt hvit hud, for den gir en ganske dyp farge! nesten for god til å være sann spør du meg
IloveNY Skrevet 1. juni 2009 #17 Skrevet 1. juni 2009 Anbefaler merker som st. tropez, fake bake og zen-tan! Jeg bytter litt mellom disse, og har vært veldig fornøyd med naturlig farge av alle, og ingen kviseutbrudd... De er å få kjøpt MYE billigere på feelunique.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå