Gå til innhold

hvordan kan en pingle manne seg opp til å ta kontakt?


Gjest betatt <3

Anbefalte innlegg

Gjest betatt <3

Hva vil han egentlig? Hvordan kan jeg ta kontakt?

Møtt en gutt.. vi går på samme studiested og studie. Han går noen klasser over meg.

Vi har parat sammen ved flere anledninger, men det er som oftest alkohol inne i bilde. Han har vært med meg hjem etter fest et par tre ganger, men har ikke skjedd noe mer en at han har sovet her. I høst hadde sendte vi noen meldinger og var til å med på en joggetur sammen. Men så var vi på julebord, vi blei begge altfor alkoholiserte. Han var med meg hjem, men etter den morgnene hørte je gikke noe mer. Trur vi begge, i hverfall jeg, hadde major fylleangst.. etter dette var det eksamenstid og juleferie.. Vi hadde null kontakt. Og jeg trudde ikke det var noe mer der..

Når skolen begynte igjen etter jul, var vi bare på hilsern. Veldig sjenert hilsning.

Men rett før påske fant vi tonen igjen på en fest..endte med at han blei med meg hjem. Bare sov hos meg denne gangen også.

HAr bare pratet med gutten en geng etter dette igjen.

Problem mitt er at jeg er så sjenet. Har så grundig lyst til å ta kontakt men tør ikke. Han komenterte det sist vi prata. "Du er så redd du", sa han. Ikke helt positivt men..

Jeg skjønner ikke helt hva han vil. Virker som han er intresert, men har sagt at han er ganske sjnert selv. Er ikke helt overbeist om dette men.

Så nå sitter jeg her. Det er eksamenslesning som står på programmet, men jeg klarer ikke stoppe å tenke på gutten. Det er litt fustrerende. Jeg må innrømmet at jeg er betatt av han, og hadde vært koselig å blitt litt bedre kjent.

Etter eksamen er det jo sommerferie. Og da komer det til å gå tre månder uten muligheter for å sees i det hele tatt. Tenker på at innen den tid har han sikkert møtt ei ennen, og jeg spolerte alle mine sjanser bare fordi jeg var så pinglete :( Så derfor tenker jeg nå sterkt på å ta en sjense å sende en melding.. Mange himler sikkert litt med øynene nå, for det er jo ikke akuratt farlige greier å sende en lite melding.. Men som sagt, jeg er en pingle.

Ja, ikke helt flink til å skrive men håper noen fatter litt av poenget og har noe å si til svar =) hehe. Noen som har no forslag på hva jeg eventuelt kan skrive.. bare helt sånn dagligdags så jeg har muligheten for å se om det er noe respons.. virker han intresert..ikke overinteresert ser den men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hola!

Ganske så kinkig dilemma du befinner deg i der må jeg si. hehe

Men jeg har riktig løsning til deg. Det er kjapt og ganske så smertefritt.

Ta opp tlf nå, skriv en mld der det står "Hei! Hvordan går det?:)".

Og hvis du har tenkt å analysere om han liker deg eller ikke, kan du jo beregne tiden han bruker på å svare.

Du har 1 av 2 muligheter åpne.

#1: Han svarer fort og det vil så si at han kan være interessert.

#2: Han bruker litt tid på å svare (30 min til 2 timer) Han kan være opptatt eller bare vil virke "utilgjengelig"

På nr 2 der finner du fort ut hva som er tilfellet. hvis han svarer fort på mld nr 2 så var han faktisk opptatt. Men hvis han drøyer litt med mld nr 2 så er han bare tullegutt og hard to get ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeje

hehe... var et slik svar jeg trengte for å gi meg selv et spark i baken og komme i gang. Er jo tross alt ikke verdens ende det her =p

takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er litt som meg.

Bedre å gjøre en ting å angre etterpå, enn å plages med etterpå-klokskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...