Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvor skal dette ende? Nå har du gitt meg enda en interessant del av forumet som jeg MÅ besøke minst en gang daglig. Hvordan skal jeg kunne få tid til å leve livet mitt etter hvert?? Og dagboken min; den lider allerede under det faktum at det er for mye moro som foregår overalt her inne..... Finnes det noe sted man kan søke om utvidet timeantall pr døgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Du kan jo spørre om det i «Alternativt». Sikkert en alv eller en hjelper som kan hjelpe deg med å få flere timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Du kan jo spørre om det i «Alternativt». Sikkert en alv eller en hjelper som kan hjelpe deg med å få flere timer. Tror du Achmed? Kanskje jeg skal høre der inne da..... *spretter avgårde til alternativt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 oi, en melding til MEG :weee: Hvordan man skal få tid til å leve? Tja, litt morsomt at du spør MEG da - jeg som har avansert fra Amatør til Erfaren i løpet av 1 uke - jeg som skriver i gjennomsnitt 50 innlegg pr. døgn. Hva kan jeg si annet enn: det regner . Vel ikke i forgårs da, men da var det igjen så varmt at man umulig kunne være ute. Da er det greit å sitte her å skrive litt. Og dagboken min; den lider allerede under det faktum at det er for mye moro som foregår overalt her inne..... Finnes det noe sted man kan søke om utvidet timeantall pr døgn? En ting er nå at man bruker all tiden her inne, krangler og babler, men du vil nå ikke si at du DOKUMENTERER det i dagboken :iik: Jeg er ikke så mye yngre enn deg, men en ting ser jeg nå at jeg må lære fra meg. Innrøm INGENTING, så fremt det ikke er videofilmet, evt du har signert på det - i 3 eksemplarer. Det betyr at du må da for pokker ikke sitte å dokumentere at du bruker hele dagen her inne, for da mister du muligheten til å si: nei, ja ... det blir vel kanskje en halvtime for dagen ... neste gang noen beskylder deg for å BO inne, foran pc'en. Jeg har forresten også begynt å skrive dagbok Ikke for det at jeg tror det er så veldig interessant for andre å lese, men saken er den at jeg lider av akutt skrivedilla når jeg begynner å få overskudd - og det har jo vært ferie en god stund nå. Jeg er nødt til å ha et sted som kan "ta av" for det verste, ellers går det ut over de nærmeste. Jeg egler på meg ungene og jeg egler på meg sambis - de sier jeg er en pain in the ass når jeg er uthvilt. Nei, menne ... jeg skal ta en kikk på den dagboken din mysan. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har forresten også begynt å skrive dagbok Ikke for det at jeg tror det er så veldig interessant for andre å lese, men saken er den at jeg lider av akutt skrivedilla når jeg begynner å få overskudd - og det har jo vært ferie en god stund nå. Jeg er nødt til å ha et sted som kan "ta av" for det verste, ellers går det ut over de nærmeste. No shit, Sherlock. Skjønner ikke det her med skrivedilla. Jeg skriver og skriver, og noen av inleggene kan jo nesten utgis i bokform. Begynner å bli skummelt avhengig. Tenker på å skrive bok, men vet da pokker hva den skulle handle om. Mye enklere å sitte her som «feilkjønnet» og krangle litt. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. juli 2003 #6 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har en ide. La oss skrive en bok om - ingenting Uansett MÅ den bli bedre enn Linn Ulmann sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #7 Del Skrevet 19. juli 2003 Og kanskje lett inspirert av Aune Sands film «Dis»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. juli 2003 #8 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det lurt Achmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #9 Del Skrevet 19. juli 2003 Neppe. Men en morsom tanke. Jeg er jo ganske god på å skrive masse om ingenting, og det er vel etter det jeg har fått med meg også slik handlingen i Dis er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. juli 2003 #10 Del Skrevet 19. juli 2003 Achmed - ta det litt piano da !! Sist jeg sjekket hadde du mye færre innlegg enn meg . Har noen putta på deg en femmer??? :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 19. juli 2003 #11 Del Skrevet 19. juli 2003 Neppe. Men en morsom tanke. Jeg er jo ganske god på å skrive masse om ingenting, og det er vel etter det jeg har fått med meg også slik handlingen i Dis er. Jeg kan ikke legge meg på Disnivå når det kommer til ambisjoner. Nei, dette skal vi gjøre bedre, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #12 Del Skrevet 19. juli 2003 Achmed - ta det litt piano da !! Sist jeg sjekket hadde du mye færre innlegg enn meg . Har noen putta på deg en femmer??? :kgblunk: Ja, jeg er billig... og muligens har jeg litt fritidsproblemer eller er avhengig. Helst en kombinasjon, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2003 #13 Del Skrevet 20. juli 2003 Zirine: Neida, jeg dokumenterer ikke krangler og diskusjoner eller noe i dagboka mi. Jeg mente rett og slett at det tar så mye tid i alle trådene, med lesing og kommentarer at jeg ikke får tid til¨å skrive i dagboka mi... men jeg skal avlegge den et lite besøk akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå