AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3021 Skrevet 9. mai 2019 6 minutter siden, Nightcrawler00 skrev: Han tenkte jeg på også! En usikker og hormonell tenåring som ikke egentlig bør ha fått skjegg ennå, tilfeldigvis skolens kjekkeste, står på basketbanen og myser mot månen: " Passion, unattended, is a flame that burns to its own destruction..." Hahahaha sant! 😂 «The heart has reasons that reason cannot know..» Hvem snakker slik??? I hvilken som helst alder egentlig?? Anonymkode: 85a7d...3c4
Nightcrawler00 Skrevet 9. mai 2019 #3022 Skrevet 9. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hahahaha sant! 😂 «The heart has reasons that reason cannot know..» Hvem snakker slik??? I hvilken som helst alder egentlig?? Anonymkode: 85a7d...3c4 Haha! En utrolig klein type!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3023 Skrevet 9. mai 2019 I krim-serier hvis politiet leter etter en bestemt person, og oppdager at denne personen har sjekket inn på ett eller annet hotell. Så stikker de dit, og får noen ansatte på hotellet til å låse opp døren til rommet. Men når politifolkene skal gå inn på selve rommet, så er det helt mørkt der inne. Men de velger å ta frem en liten lommelykt som de går og bærer på, i steden for å bare skru på en lysbryter som henger rett innenfor døren! Anonymkode: 2cecb...72b 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mai 2019 #3024 Skrevet 9. mai 2019 (endret) Jeg synes det er ganske tullete når små barn på 4-5 år snakker på samme måte som foreldrene som er over 30. Endret 19. mai 2019 av Aragorn ll Elessar 7
sofie777 Skrevet 9. mai 2019 #3025 Skrevet 9. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha sant! 😂 «The heart has reasons that reason cannot know..» Hvem snakker slik??? I hvilken som helst alder egentlig?? Anonymkode: 85a7d...3c4 Også til @Nightcrawler00: Håper dere har sett episoden to sekunder før dere siterte, ellers motbeviser dere dette 😀 Det er faktisk noen som går rundt og husker dikt. Min tante kunne hele Terje Vigen på rams i tenårene, jeg klarer meg lenge med første vers og et vers lenger ute. Men om du har sett et par utdrag av The Ellen Show på YouTube, så er det småbarn der som kan alle land i verden eller stater i USA på rams også. Vi har alle våre spesialiteter og noen er mer spesielle enn andre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3026 Skrevet 9. mai 2019 2 timer siden, sofie777 skrev: Også til @Nightcrawler00: Håper dere har sett episoden to sekunder før dere siterte, ellers motbeviser dere dette 😀 Det er faktisk noen som går rundt og husker dikt. Min tante kunne hele Terje Vigen på rams i tenårene, jeg klarer meg lenge med første vers og et vers lenger ute. Men om du har sett et par utdrag av The Ellen Show på YouTube, så er det småbarn der som kan alle land i verden eller stater i USA på rams også. Vi har alle våre spesialiteter og noen er mer spesielle enn andre. Jeg tror nok den personen er en av de som tror at fordi hun ikke kan det så kan ingen det. Anonymkode: 8b64b...5ba 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mai 2019 #3027 Skrevet 9. mai 2019 Når f.eks et par går inn i butikken sammen også går f.eks mannen ut først og dama kommer ut noen sekunder eller minutter senere. Også oppfører deg seg som de ikke har sett hverandre på årevis og begynner og klemme og kysse. Dette skjer veldig ofte om mannen står og snakker med en annen kvinne.
smalls Skrevet 9. mai 2019 #3028 Skrevet 9. mai 2019 Kom på to ting til il Ingen brekker noe. De blir slengt hard i bakken, påkjørt, slått med en jernstang, slått hardt i ansiktet, faller ned en lang steintrapp osv, men brekker ingenting. Det gjør vondt, halter litt dagen etterpå, så er de tilbake på jobb og alt er bra Når noen føder, så er hele vennegjengen der på venterommet. De får en tlf at xxx føder og slipper alt de har i hendene og løper opp til sykehuset. Bare løper fra jobb. 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. mai 2019 #3029 Skrevet 19. mai 2019 Kanskje ikke irriterer meg, men jeg synes det er tullete F.eks i sesong 1 er det etablert at en karakter er enebarn, I sesong 3 har karakteren plutselig en søster eller bror. Eller f.eks en karakter har søsken også er karakteren plutselig enebarn.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3030 Skrevet 19. mai 2019 At nesten alle karakterer er alenebarn. Anonymkode: c4308...f25
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3031 Skrevet 19. mai 2019 Når karakterene gjøres så dumme at de er tilbakestående kun for å vise at de ikke er smarte. Samtidig er de oppegående nok til å kunne ha familie og jobb. Anonymkode: 60c63...fb1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3032 Skrevet 19. mai 2019 I kjærlighetsfilmer hvor folk akkurat har møtt hverandre, også ender filmen med at de elsker hverandre og kunne ikke levd uten hverandre etter et par dager.... Anonymkode: 80cb1...175
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3033 Skrevet 20. mai 2019 Dette går mer på seerne av TV-serier enn selve serien. Irriterer meg f.eks at seere kan kose seg mens de ser på serie og massemordere. Men med en gang en hund dør på skjermen så er det verdens tristeste serie. Anonymkode: 60c63...fb1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3034 Skrevet 20. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette går mer på seerne av TV-serier enn selve serien. Irriterer meg f.eks at seere kan kose seg mens de ser på serie og massemordere. Men med en gang en hund dør på skjermen så er det verdens tristeste serie. Anonymkode: 60c63...fb1 Dette kan jeg egentlig være enig med. Anonymkode: 8b64b...5ba 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #3035 Skrevet 31. mai 2019 Av en eller annen grunn forsøker noen folk å hacke seg inn i en topp-hemmelig datamaskin. For eksempel hos CIA og NSA eller what ever. Først spør Person A om: "Hvor lang tid tar det å hacke seg inn der?" En hacker svarer: "Det tar minst XX antall TIMER å gjøre, fordi det er så forbanna vanskelig å komme seg inn der!" Person A sier: "Du får treti sekunder / minutter på deg!" En hacker kaster seg over et tastatur, og klikker kjapt på tre eller fire taster. VOILA så er de plutselig inne i en topp-hemmelig spion-database som ingen i hele verden veit om - bortsett fra akkurat dem som nettopp har hacket hele greia. I tillegg er det tydeligvis så lekende lett å komme seg inn der, at det tar max 10 sekunder... Anonymkode: 2cecb...72b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3036 Skrevet 2. juni 2019 Det å være hjemme en helg når du er singel er katastrofalt. Anonymkode: 8b64b...5ba 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3037 Skrevet 2. juni 2019 Fans som blir sure fordi en serie ikke avslutter slik de har spådd. Anonymkode: 8b64b...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3038 Skrevet 2. juni 2019 Når lyden ikke helt samsvarer med bildet. Så en film i går der lyden tydet på heftig snøstorm. Mannen kjempet seg fremover, men ikke et eneste snøfnugg var i bevegelse. Trærne var også helt stille. Anonymkode: 3733c...a45 2
Maleficenta Skrevet 2. juni 2019 #3039 Skrevet 2. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fans som blir sure fordi en serie ikke avslutter slik de har spådd. Anonymkode: 8b64b...5ba Jeg er en av de... 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3040 Skrevet 6. juni 2019 Dersom en skuespiller har en stunt-mann til å gjennomføre enkelte tøffe sekvenser. Men det blir VELDIG åpenbart at det er en stunt-mann som gjør jobben, isteden for selve skuespilleren. For eksempel dersom en skuespiller egentlig er venstre-hendt. Men stunt-mannen hans/hennes er høyre-hendt. Slike detaljer ødelegger en del, synes jeg... Anonymkode: 2cecb...72b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå