Gå til innhold

Kjøre for fort i trafikken...


toyses

Anbefalte innlegg

Det er da en grunn til at fartsgrensene er der! Er det så vanskelig å forstå!

Grensene er satt av imbesile veiplanleggere som tar hensyn til bestemødre i Hyundai og kvinnfolk i SUVer. Regler er til for å brytes og livet er til for at man skal ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sørger i hvert fall for at du ødelegger for mange andre siden jeg jobber med å utvikle forsikringsprodukter og prissetter dem! :nigo: Idiotinnlegg som dine øker ikke akkurat tilliten til de som skal forsikre MC!

Hvis du gjør en dårlig jobb, så taper forsikringsselskapet ditt penger. Om du har den holdningen at jeg skal bare være glad til for at jeg får forsikring, så er det selskapet ditt som taper, jeg får meg forsikring uansett, fordi onkelen min jobber i et av de større selskapene, og har en litt bedre jobb enn hva du har. Jeg står på mitt, jeg driter i regler, og at du blir provosert av det, trenger ikke jeg å bry meg om. Massevis av intolerante og dumme regelmennesker i verden. Det er som unger som leker politi. Fjesingen: AMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjesingen: AMEN

:tommelsmil:

Takk og lov er det full frihet til å velge forsikringsselskap. Og i den bransjen eies evig kun et dårlig rykte (og elendige priser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At voksne folk ikke forstår viktigheten av å holde fartsgrensene og ikke minst å kjøre etter forholdene - det skremmer meg! Hver eneste dag har jeg flere kjente og kjære som ferdes på og ved veien, folk som viser hensyn og forsiktighet, men allikevel er de ikke trygge fordi det finnes idioter som tror de er verdensmestere bak rattet! F* f***!! Tenk så mange som rammes av alvorlige trafikkulykker, som f.eks. Leo her tidligere i tråden, og allikevel innser ikke bilister realitetene.. Det er for meg totalt ubegripelig.

Beklager om folk ser mitt innlegg som dramatisk, men jeg har som mange andre mistet kjære i trafikken - de fleste fordi andre har kjørt som idioter!

Selv hadde jeg nok ikke vært her i dag dersom jeg hadde for vane å kjøre i 110, da hadde nok livet mitt endt i møte med en av utallige elger som plutselig står i veibanen en vinterdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
.... jeg får meg forsikring uansett, fordi onkelen min jobber i et av de større selskapene, og har en litt bedre jobb enn hva du har. Jeg står på mitt, jeg driter i regler, og at du blir provosert av det, trenger ikke jeg å bry meg om. Massevis av intolerante og dumme regelmennesker i verden. Det er som unger som leker politi. Fjesingen: AMEN

Den dagen du tar livet av noen i trafikken, så hjelper det ikke mye å ha en onkel som jobber i et forsikringsselskap. Slik norsk rett er per i dag, skal det svært lite til for å bli dømt for uaktsomt drap.

Er det noen i denne diskusjonen som fremstår som intolerant og mindre intelligent, er det nok dessverre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du tar livet av noen i trafikken.....

Vi snakker om å kjøre for fort, ikke om å ta livet av mennesker. Det kan du fint klare selv om du holder fartsgrensa. Det er klart, dreper jeg noen samtidig som jeg er høy og kjører for fort, så har jeg et problem, dersom de finner ut at det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Vi snakker om å kjøre for fort, ikke om å ta livet av mennesker. Det kan du fint klare selv om du holder fartsgrensa. Det er klart, dreper jeg noen samtidig som jeg er høy og kjører for fort, så har jeg et problem, dersom de finner ut at det var meg.

Men samvittigheten din kommer ikke til å plage deg hvis du skulle drepe et menneske på grunn av altfor høy fart og rusmidler? Hvis det ikke blir oppdaget, har du det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samvittigheten din kommer ikke til å plage deg hvis du skulle drepe et menneske på grunn av altfor høy fart og rusmidler? Hvis det ikke blir oppdaget, har du det greit?

Nå må vi roe ned litt her... SÅ kjekk og grei påstår jeg ikke at jeg er. Men jeg er ganske sikker på at jeg har det bedre om jeg kjører min vei, framfor å stå der som en ape, og vente på å bli bura inne. Dette er en situasjon vi alle kan komme opp i, uavhengig av om en kjører for fort, eller ei. Nå er det også sånn at en lærer å tilpasse seg, om en er vant til speed. (i dobbel forstand)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi roe ned litt her... SÅ kjekk og grei påstår jeg ikke at jeg er. Men jeg er ganske sikker på at jeg har det bedre om jeg kjører min vei, framfor å stå der som en ape, og vente på å bli bura inne. Dette er en situasjon vi alle kan komme opp i, uavhengig av om en kjører for fort, eller ei. Nå er det også sånn at en lærer å tilpasse seg, om en er vant til speed. (i dobbel forstand)

Speed som i fart eller som i rusmiddelet? Jeg tipper speed som rusmiddelet siden resten av innlegget ditt er på norsk og fart ikke er et spesielt vanskelig ord. Mange trefikkulykker skjer når en er påvirket av rusmidler. Og alle som kjørte da trodde de hadde kontroll. Hvis du er en av de bør du ikke kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...