Livets datter Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 Først et lite utdrag fra dagboken min: Jeg elsker tordenvær og tordenregn, selv om enkelte sjeler prøver å skremme meg med at lynet kan slå ned i tungepiercingen min. Jeg tror ikke noe på dem såh! Ha en fortsatt fin dag! Og så, se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan det slå ned i tungen kan det vel slå ned i ørene også....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan det slå ned i tungen kan det vel slå ned i ørene også....? Skulle tro det, ja... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #4 Del Skrevet 18. juli 2003 Har hørt om ei jente i England som fikk store skader i ansiktet etter en øyenbrynspiercing, men aldri hørt om noen i ørene... Skal man fjerne småjenters øredobber ved uvær...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 18. juli 2003 #5 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, men hvor ofte er det slikt skjer? Jeg hadde piercing i leppa i tre år (tatt ut for 2 år siden)...merket aldri til noe lynnedslag i den. Ingen andre jeg kjenner har opplevd det heller. Nå har jeg en i nesa og en brystvorta, og det har heller ikke skjedd noe. Har aldri hørt om dette fenomenet før for et par uker siden da det stod om et tilfelle med en tunge-piercing. Det er jo klart det at det KAN skje, det har vi jo sett nå, men det er veldig skjelden. Og om man skulle gå å tenke på slike ting, kan man da i det hele tatt bevege seg utendørs? Men tenk om det skulle slå ned i brystvorte-piercingen min! AUU, stakkars puppen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå har jeg en i brystvorta AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2003 #7 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, men hvor ofte er det slikt skjer? Jeg hadde piercing i leppa i tre år (tatt ut for 2 år siden)...merket aldri til noe lynnedslag i den. Ingen andre jeg kjenner har opplevd det heller. Nå har jeg en i nesa og en brystvorta, og det har heller ikke skjedd noe. Har aldri hørt om dette fenomenet før for et par uker siden da det stod om et tilfelle med en tunge-piercing. Det er jo klart det at det KAN skje, det har vi jo sett nå, men det er veldig skjelden. Og om man skulle gå å tenke på slike ting, kan man da i det hele tatt bevege seg utendørs? Men tenk om det skulle slå ned i brystvorte-piercingen min! AUU, stakkars puppen :o tenk på des om har piercing i klitten da.. får de orgasme når det slår ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 18. juli 2003 tenk på des om har piercing i klitten da.. får de orgasme når det slår ned da? Sannsynligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #9 Del Skrevet 18. juli 2003 Jippi..... *Tex løper og gjemmer seg, null piercing her...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. juli 2003 #10 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan vel like godt slå ned i en klokke på armen også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #11 Del Skrevet 18. juli 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #12 Del Skrevet 18. juli 2003 For ikke snakke om i briller, ringer, kjeder, sykler og biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #13 Del Skrevet 18. juli 2003 Dette begynner å bli skummelt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. juli 2003 #14 Del Skrevet 18. juli 2003 lurven skrev: tenk på des om har piercing i klitten da.. får de orgasme når det slår ned da? Det får de helt sikkert. Og den er nok dødsgod. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. juli 2003 #15 Del Skrevet 18. juli 2003 Men da må de vel være naken og gå på hendene? Er det verdt strevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #16 Del Skrevet 18. juli 2003 Finnes vel de som har strevd mer enn som så for å oppnå orgasme vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 18. juli 2003 #17 Del Skrevet 18. juli 2003 Ser ingen grunn til at lynet skulle finne på å slå ned akkurat der Skjer vel fra tid til annen at lynet slår ned i en piercing, men tenkt på hvor mye annet sykt som skjer her i verden, kan ikke gå rundt å være redd for alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. juli 2003 #18 Del Skrevet 18. juli 2003 Bud nummer 1 for oppførsel henimot å unngå lynnedslag i en klit-piercing må vel være å forsøke så tappert det la seg gjøre å unngå situasjoner der en er nødt å gå i håndstående, på det høyeste punkt i terrenget, med sprikende ben mens det lyner og tordner. Jeg kan ikke på strak arm beskrive en kjede av tilfeldigheter som vil gjøre det nødvendig å gjøre dette, men kan, all den tid det måtte hende nettopp deg, gi deg følgende råd: Ikke skrik ut for full hals at alle guder er drittsekker. Et annet, og kanskje litt mer realistisk råd, er dette: Hvis du nå, etter å ha lest dette, bestemmer deg for å ikke pierce klitten din, vil problemstillingen behørig unngås. Så har du ettertid muligheten til å more deg i selskapslivet med festlige ordspill av "Det kom som lyn fra klar himmel på alle at jeg ombestemte meg" Selv er jeg tilbøyelig til å faktisk foretrekke å få et lyn i skallen enn å la noen som helst komme i nærheten av mitt underliv med nåler. Om min skjebne er å få et lyn i skallen, er jeg ikke villig til å gå til det skritt - og jeg gjentar ordet skritt for å gjøre nummer av en elendig ordspillopp - å la meg pierce der nede som for å understreke det. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå