Gå til innhold

Når jeg får penger til å shoppe dagbok;)


mee mee

Anbefalte innlegg

Da prøver jeg på nytt med dagbok, men denne gang shoppedagbok;)

Siden sambo har vært arbeidsledig, å enda ikke fått penger fra NAV, har vi slitt mye med økonomien, men nå løser det seg..Neste mnd begynner pengene å komme inn.

Så mye jeg har lyst på!!!

Alle er velkomne til å skrive her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg lykkelig, sitter å tripper på stolen min.. fant ut at det går nå å bestille Lush produkter online!

:danser:

Denne håndkremen skal bestilles:

http://www.lushnorge.no/index.php?nr=90&am...p;idkategori=61

Denne sjampobaren også:

http://www.lushnorge.no/index.php?nr=90&am...amp;idkategori=

:danser:

Hvis det er noen andre som har noen produkter som anbefales- rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltok nå i konkurransen om Lush produktene, håper jeg vinner!! Elsker de produktene. Da jeg bodde i England, var det alltid en fast topp butikk, også bare for å kjenne på lukta inne i butikken. Har osgå lyst å prøve noen av ansiktsmaskene, er det noen som har prøvd de?

Må huske å handle i dag:

- dusjsåpe

- zalo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til shoppegjengen :bolledeig:

Jeg har også svart på Lush-konkurransen og jeg håper selvfølgelig at jeg vinner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker :)

I dag er det strålende sol, deilig! Kipeste med det er at jo mer sol, jo mer jobb.

Sliten etter å ha brukt de to siste dagene til 13 og 14 timers jobbing, mens andre sitter å soler seg! Men penger blir det ;)

Lønna er kommet, så den skal først brukes til det nødvendige

- Betale tannlegeregninger :kjefte:

- betale telefonregninger

Hihi, mamma var så snill her om dagen. Hadde vært tilbud på vaskemiddel på rimi, så hun kom hjem til oss med klorin, jiff, div typer mykningsmiddel, vaskepulver og jiff mopper.. snille mamman min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med?

Vi liker snille mødre :nigo:

Foreløbig som servitør og kokk! Med stor uteservering...... sol, ja da skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig som servitør og kokk! Med stor uteservering...... sol, ja da skjønner du ;)

Det der har jeg vert innom også :jepp: Jeg vet alt om hvor slitsomt der er å jobbe når alle andre har fri, har bl.a. seinvakt i kveld. Er ferdig på en time.. Egentlig greit når det er 100% da ;)

Snille mammaen. Vaskesaker har man jo alltid bruk for, og det er kjedlig å bruke penger på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig å bruke penger på ja..!

Nå skal jeg shoppe litt på nettet, blant annet yankee candles.. Lest så mye om de på nettet, så nå skal de prøves!

Disse skal prøves:

- Cafè au lait smeltelys

- Clean cotton, men midlertidig utsolgt :(

Hmmm, får vente med å bestille til de da får den inn igjen.

Hihi, mannen sover i sofan, hørte plutselig masse *offe* lyder, lurer på hva han drømmer om. :popcorn:

I går var vi å spiste tapas, kjempegodt!! Serrano, pata negra, monchego, og masse andre godsaker, deilig! Vi delte også en flaske lambrusco, godt godt!! For de som ikke vet hva lambrusco er, så er det rødvin med bobler, anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...

1 DAG UTEN RØYK!

I går sluttet jeg å røyke!! Sist gang jeg sluttet gikk det et halvt år før jeg startet igjen. Nå var det egentlig veldig dårlig tidspunkt å slutte, sommer og den travleste tiden på jobb er rett rundt hjørnet..

Sambo skulle også slutte, men tror aldri han klarer det :gjeiper:

siste innkjøp

- ny maskara, L`extreme fra Lancome. Den har vært min favoritt i mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Eeeehmmmm....

Ingen kommentar :gjeiper:

Neida, joda.. har startet litt igjen, men ikke så mye som i nærheten av det jeg røykte før. Er litt vanskelig å slutte helt, da jeg jobber som jeg gjør. Eneste mulighet for å ta pause er røykepauser, alle vennene mine røyker osv... Men har kanskje røyket 15 stk på to uker, i stedet for 20 pr dag :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden var jeg på plantasjen... Så mye jeg har lyst på!!

men jeg klarte meg med følgende:

- rosmarinfrø

- dill frø

- basilikum frø

- chili frø

- karse frø

- oliventre :)

- noen lys

- blomsterpotte

Veldig fornøyd med oliventre! Var satt ned til 200 fra 300. Like etter var jeg innom grønt miljø. Der var det også oliventre, kanskje 10 cm høyere, men da kr 800! Fornøyd ja :)

Karsen min har begynt å spire, spendt på om de andre gjør det. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har du sådd noe enda? :)

Jeg får snart balkong og håper kanskje jeg kan dyrke et eller annet lite og søtt på balkongen men eier ikke grønne fingre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jaaa, det har jeg :) Fått hvitløk, basilikum, dill og chili. Men rosmarinen kom aldri opp. Kjempespennende! På tide jeg plater dem om snart, men de er enda ganske små. Så tror ikke jeg kommer til å ha dem ute, muligens bare i kjøkken vinduet.

Men på balkongen nå har jeg tomat tre, fra ica. planten døde, men tomatene henger der enda. Sitonmelisse og oliventre! Ikke noer mer.....

Jeg gleder meg til helga, for da blir det shopping i Oooooslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...