Gå til innhold

Tråden for oss som nettopp har gjort det slutt


Tiarra

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Kan ikke hjelpe å tenke på at han gikk fra "hvor er du, skal vi sette oss ned og prate" Til "vi KAN GODT prate EN DAG". Jeg vet jeg ikke burde henge meg opp i sånne ting nå som det er over. Og at jeg egentlig ikke responderte på sitt forslag om samtale positivt.

Men allikevel :sjenert:

Skjerp deg litt nå (sorry at jeg er krass men mener det ikke vondt). Han legger seg ganske flat og ber om en samtale, du er hoven og avslår "det er ikke noen vits". Nehei. Men hva hvis det var vits i for han? Han hadde tydeligvis behov for å snakke. Og at du attpåtil lot han henge og dingle i 2 dager før du ga han det nedlatende svaret... Jeg syns ikke det er noe rart at han svarer deg som han gjør, faktisk syns jeg han er storsinnet i forhold til hvor arrogant du var mot ham da han tok initiativ til en samtale. La han vente i 2 dager... det er råttent gjort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør man når gutten man har vært sammen med i 5 månder, som man jobber sammen med. Som man er så vanvittig glad i, som du har tilgitt når han har løyet og gjort dumme ting. Når han plutselig kommer å forteller deg at det hele var et skuespill, at han har flørtet og fortalt( at jeg har vært en slem psykopatisk bitch som har vært så ond som et menneske kan være) til en venninde av meg. Som jeg introduserte han for!

Når jeg får høre igjen hver minste lille ting fra forholdet vårt. Bare bitre ting!! Han lyver og han er direkte ekkel med meg! Prøver å holde motet oppe, er profesjonell på jobb, Smiler til han. Hvor han smiler varmt tilbake slik han alltid har gjort. For å så og se ned! Hvor han borer meg med blikket sitt i lunchen, møter ikke blikket mitt.. Jeg er så vannvittig glad i han og vet ikke hva jeg skal gjøre for å overleve dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...