Gå til innhold

Reddet innelåst baby fra solsteken

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tabby

At det er mulig, og det nå som det har vært så mye skriverier i avisene om nettopp dette. Enkelte skulle hatt en liten notisbok med seg tror jeg, en elektronisk en som ga beskjed om det var noe man glemte, :Du skal ikke legge igjen babyen i bilen, eller Du må huske å slå av komfyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag läste om det även i svenska tidningar...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,331806,00.html

jag tänkte på det som diskuterades här om dan i en annan tråd, om hur man kan lämna barnet i bilen om än för en liten stund... tiden går fort. "ska bara" rinner snabbt i väg till 15-20 minuter visar det sig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Sitat: "Det var helt forferdelig å stå der uten å kunne gjøre noe"

Hva med å slå inn ruta???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Det var helt forferdelig å stå der uten å kunne gjøre noe"

Hva med å slå inn ruta???

Ja selvsagt!

Hadde ikke tenkt meg om engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert. Du "glemmer" jo ikke en baby i bilen!!! Halloooo!!! Det er så ille når slike ting skjer og takk og pris for at den lille ikke døde.

*Smekker foreldrene på fingrene*

Huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ifølge politiet skal familien ha etterlatt barnet i bilen av praktiske hensyn."

Lurer virkelig på hva som hadde skjedd dersom barnet ikke hadde blitt oppdaget av noen.... Å etterlate barn i bilen er helt sykt, og dette var tross alt for en ganske så lang periode!!! Håper de har fått seg en lærepenge, men denne kunne ha kostet dem dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes at det snarest bør lages lover og regler for hva man kan tillate seg å gjøre med små barn, f. eks aldri å forlate et barn i en bil når det er varmt eller kaldt ute, lengre enn 10 min, hvis ikke kan det bli anmeldt... kanskje en maksimumsgrense på 20 grader+ og en nedre grense på ja la oss si 5 grader?

Så lenge det ikke finnes slike lover og regler vil folk gjerne bli fristet til å oppføre seg dumt for å få fred og ro på stranden....

En ting: det sto at babyen ble funnet med et ullteppe(!) over bena... hva slags foreldre er nå dette? en baby vil da ikke fryse midt på sommer en... nei altså jeg blir rett og slett skuffet over hvor dum menneskeheten kan være noen ganger... jeg blir flau over menneskenes vegne....

Og jeg er veldig sint på foreldrene som tillot seg å gjøre dette! fy skamme dem! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! :x :(

Selv om man har hørt og sett slikt før, så blir man like lei seg, irritert og oppgitt hver gang. Dette er jo like ille som (de andre artiklene om) barn som blir alene med fulle foreldre. Det er ikke bare i julen barn har det (elstra?) ille med foreldre som ikke burde være det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg synes at det snarest bør lages lover og regler for hva man kan tillate seg å gjøre med små barn, f. eks aldri å forlate et barn i en bil når det er varmt eller kaldt ute, lengre enn 10 min, hvis ikke kan det bli anmeldt... kanskje en maksimumsgrense på 20 grader+ og en nedre grense på ja la oss si 5 grader?

Ja , å detaljregulere all tenkelig oppførsel i hele Norge, det er nok løsningen skal du se... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags praktiske hensyn det kan være som justifies (har helt glemt det norske ordet :oops: ) det å etterlate barnet alene i bilen lurer jeg på hva kan være.. Opptatt med å hente familien på stranden?? Og så var det to andre små barn ved bilen?? Nei vettu hva :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette er skremmende og enda mer skremmende at det skjedde her på "lille" Klepp. Enda så mye fokusering det har vært på det så skjer dette omigjen og omigjen.

Men aldri i livet om jeg hadde stått og sett på dette, jeg hadde knust ruten med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...