Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Med tittel som henviser til en tv-serie jeg knapt har sett en episode av, men som jo er legendarisk såpete - en dagbok må man ha. Så herved starter jeg min. Velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må vel innrømme at jeg ser på de gangene jeg er hjemme på dagtid, ca en gang i måneden. Og det holder lenge, jeg får alltid med meg alt som har skjedd.

Her skal jeg i alle fall prøve å følge med litt ekstra ;)

Ha en fin lørdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal dere være, alle fire! :kose:

Tussi: Jeg har følelsen av at Days of our lives er en sånn serie der man kan se en episode i året og allikevel ha full oversikt over hva som foregår. :ler:

Ha en fin lørdagskveld du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg med verdens skjønneste, søvnige lille jente på fanget. :rødme: Hun spiser kveldsmat, vi skal straks ha middag. :ler: Hun er så utrolig nydelig! Nå har hun nettopp vært med på kjøkkenet mens vi laget mat, "pratet" en hel masse og smilt som bare det hver gang vi snudde oss for å kikke på henne. Hun er stadig mer våken på dagen, og det er moro! Og særlig fordi hun sover så fint på natta, så vi er uthvilte og i stand til å sette pris på det. ;)

Dagen i dag har vært rolig og fin, jeg har fått strikket en god del (min favorittaktivitet mens lillejenta ammes), og vi har vært ute på en rusletur med lillejenta i vogna. Hadde sommerhjul på for første gang i dag, og vi er svært uenige i hvor bra det var. :ler: Mannen syntes de var supre, jeg likte dem bare der hvor det var helt flatt underlag (dvs inne på Byporten og Oslo City :roll:). Vi får se hvem som vinner den diskusjonen, eller om vi kanskje må bytte frem og tilbake hver gang vi skal ut. :ler: Ute på tur fikk vi kjøpt Eskimo Kids, så i morgen skal vi se hvordan knøttet liker den varianten. Både Møllers tran og D-vitamindråper har funket særdeles dårlig...

Hihi, litt uvant å ikke skrive shoppingdagbok... :fnise:

Jo, forresten - de nye nattbleiene til lillejenta kom i posten i dag! :hoppe: De er til vask nå, men ser absolutt lovende ut. Tror passformen er mye bedre til henne enn de vi har prøvd fra før (og som skal selges). Gleder meg til å teste dem i morgen! :jepp:

Oooog jeg skal bli blondine igjen! :nigo: Jeg var veldig lys blond da jeg var liten (typisk hvitt hår), men etterhvert har det blitt mørk blondt. Nå er jeg så lei av å gå rundt og føle meg blass og "beige" at jeg skal prøve å lysfarge håret. Håper det blir bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så koselig det hørtes ut :)

Og er du blondine? Jeg har sett for meg at du har mørkt, kort hår :fnise: Er litt rart hvordan man lager personer basert på det man leser her inne. Har du langt eller kort hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det hørtes ut :)

Og er du blondine? Jeg har sett for meg at du har mørkt, kort hår :fnise: Er litt rart hvordan man lager personer basert på det man leser her inne. Har du langt eller kort hår?

Ja, det er utrolig rart hvor tydelige bilder man danner seg av folk man aldri har møtt! :ler: Jeg har skulderlangt hår for tiden. :) Men jeg har hatt kort, mørkt hår også, hadde det fra jeg var 17-18 til jeg var 23! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret ble fint! :strix: Eller, jeg skal ikke si det helt sikkert før jeg har sett det i dagslys i morgen, men jeg liker det jeg ser i speilet på badet, og det pleier å stemme godt med det jeg ser i speilet på soverommet på dagen. Deilig med nytt hår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med "nytt" hår! :) Her skal jeg følge med videre. Nå rekker jeg ikke mer, er alene med begge småtrollene i dag. Ha en fin søndag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

:hallo: Følger med!

Så deilig med 'nytt' hår! Det er alltid deilig. Eg må bestille frisørtime straks, så eg er fresh til konfirmasjon, 17. og dåp :sminkedokke:

Håpar alt er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: :klemmer: Håper alenemammadagen går fint! :)

Frida: Frisør er så deilig! Skulle gjerne vært der jeg også, men i mai kommer både forsikring og service på bilen, så da må håret vente... :) Når skal dere ha dåp?

---

Urk, allergiiiii! Det er no' dritt å ikke kunne ta allergimedisiner i år, men jeg har ikke tenkt å slutte å amme helt enda. ;) Så da får jeg heller holde ut med masse eksem, kløende, tørre øyne og litt mer nysing enn normalt... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Uff så trasig med allergi! Glad eg slepp unna det der, bank i bordet! Håper vesla slepp unna også, pappaen er nemlig pollenallergiker.

Vi skal ha dåp 21. mai, på Kristi himmelfartsdag. Nå er lokale i boks (vi leier et bittelite grendehus rett bortenfor her, akkurat plass til et selskap på ca 20), kjole er oppsporet hos sambos søster (har ikke sett den enda, men svigermor har sydd den.) Vi har lagt planer for mat (betasuppe/kaker), og eg har handla litt pynt og lys på Living. Det som gjenstår er å prate med kirkekontoret, og leie duker. Kirka er rett over veien :) Og så må me bestille invitasjoner!

Tusen takk for bravissimo-tips! Eg var skeptisk, men nå har eg fått to av dei tre bhane eg har bestilt, dei passar!! Har fått ein ammebh og ein fin vanlig bh, ventar på ein til ammebh :) Skal definitivt bestille bikini der også!

Uff, det blir bokmål og nynorsk om kvarandre her... Orkar ikkje rette på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida: Her er vi pollenallergikere begge to, så det skal vel heller litt til for at lillejenta slipper unna... Men krysser fingrene for at begge småpikene blir allergi-fri! :)

Høres ut som om du har full kontroll på dåpen! Og det høres ut som et allright opplegg, ikke for ambisiøst... Blir litt sliten av å høre om folk som skal ha gourmetmat, 100 gjester og i det hele tatt veldig mye "styr" med dåp. ;) Hver sin lyst, såklart, men jeg skjønner ikke helt hvordan nybakte mammaer kan ha energi til sånt... :fnise: Så spennende med svigermorsydd kjole! :jepp: Hvordan er den i fargen og snittet? *nysgjerrig*

Bra at Bravissimo falt i smak! Jeg har alltid vært veldig fornøyd med det jeg har bestilt derfra, jeg også. :Nikke: Hvilke ammebh'er kjøpte du? Jeg har tre fra Freya, som er mitt soleklare favorittmerke, men vurderer om jeg skal ha en til siden det stadig havner små dammer med gulp oppi der... :ler: Ikke alltid jeg rekker å vaske i tide!

dalieo: GlasMagasinet! De har en stor avdeling, på det nederste hjørnet ut mot Stortorget. :) Skal du på shopping? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søstra mi hadde vært og ordnet seg allergi-sprøyte nå, så hun satsa på alt skulle gå bra i år. Men det er kanskje ikke så amme-vennlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi hadde vært og ordnet seg allergi-sprøyte nå, så hun satsa på alt skulle gå bra i år. Men det er kanskje ikke så amme-vennlig...?

Nei, jeg spurte legen om det, og alle allergimedisiner frarådes visst mens man ammer. Det eneste jeg kan ta er øyedråper og nesespray med måte, siden det virker lokalt, men typisk nok merker jeg ikke så mye til effekten av de to. Neste år er det tilbake på Aerius, altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg spurte legen om det, og alle allergimedisiner frarådes visst mens man ammer. Det eneste jeg kan ta er øyedråper og nesespray med måte, siden det virker lokalt, men typisk nok merker jeg ikke så mye til effekten av de to. Neste år er det tilbake på Aerius, altså! ;)

Uff, så kjedelig da. Glad jeg ikke reagerer så kraftig på pollen altså. Mitt verste problem er katter, og det er det heldigvis mulig og holde seg unna på en litt enklere måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...