*Joyce* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 29. april 2009 Vi vet helt sikkert ganske straks. Nå har jeg sånne gode sommerfugler i magen! Tenk at vi skal bli huseiere! (Som i motsetning til leilighetseiere. ) Selger kom med motbud, så vi får vite straks om vi får den til 50 000 over det vi bød eller om vi må 100 000 opp. Men uansett er det innenfor rammen vår, og mindre enn vi trodde vi ville måtte gi for et hus med så bra som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. april 2009 #102 Del Skrevet 29. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 29. april 2009 #103 Del Skrevet 29. april 2009 Åh, er sååå spent for deg! Og vil veldig gjerne sjå kva hus det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. april 2009 #104 Del Skrevet 29. april 2009 Det ser ut som om VI FÅR DET! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 29. april 2009 Da har vi kjøpt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. april 2009 #106 Del Skrevet 29. april 2009 GRATULERER!! May I see? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 29. april 2009 #107 Del Skrevet 29. april 2009 Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. april 2009 #108 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. april 2009 #109 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer så mye vennen. Weee, jeg er så glad på deres vegne :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 29. april 2009 #110 Del Skrevet 29. april 2009 Så kult!!!! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 29. april 2009 Tusen takk, alle sammen! Jeg ble så perpleks at jeg gikk ut og kjøpte Paul Frank-trekk til vogna. Så nå ser den akkurat sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. april 2009 #112 Del Skrevet 29. april 2009 SÅ utrolig herlig da, gratulerer så mye vennen Håper dere får solgt leiligheten deres fort da og trives i nyhuset. Lenge til overtakelse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. april 2009 #113 Del Skrevet 29. april 2009 Frk. Grønn: Igjen - jeg skylder på ammetåka! Kan hende det er jeg som har vært litt kryptisk Da har vi kjøpt hus! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 29. april 2009 #114 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer så mye med huskjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 29. april 2009 #115 Del Skrevet 29. april 2009 Ny bok dama??? Herreminhatt så treig jeg er. 6 sider allerede jo! Har vært i en "besøker-kg-men-ikke-dagbøker"-modus i noen uker igrunn. Vet ikke hvorfor, men slik er det nå=) hehe. SKal forsøke å skjerpe meg. Er jo knapt nok ikke i min egen engang Nok om det! HUS? Grattis så superdupermasse med hus! Ikke misunnelig what so ever!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. april 2009 #116 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer så mye med huskjøp! Når kan dere overta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. april 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 30. april 2009 Tusen takk, alle sammen! Vi er fortsatt litt i sjokk, tror jeg. Overtagelse er ikke avtalt, men vi håper det er greit med 1. juli. Ms.Blaise: KG-pauser er lov! Men det er koselig å se deg igjen, altså. --- Holy shit, så mye vi har å gjøre fremover! I dag har vi sagt opp garasjeplass, snakket med flyttebyrå, avtalt med interiørkonsulenten fra megleren osv. Og nå skal vi straks på Ikea etter kasser, så vi kan begynne å pakke skikkelig - så langt har jeg fylt opp de tre tomme kassene jeg fant på loftet etter forrige flytting. Skal sette en del på mellomlagring, så her er det bare å stå på... Heldigvis hadde lillejenta vett til å ta seg en skikkelig lang formiddagslur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 30. april 2009 #118 Del Skrevet 30. april 2009 Bananesker! Bare å begynne å hamstre på butikken . Eller sjekk "gis bort" på finn.no. Vi ble kvitt 30 bananesker på den måten. Anbefaler ellers vanlige A4-kopipapir-esker til bøker, de blir akkurat passe tunge for én person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 30. april 2009 #119 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Gratulerer med hus, *Joyce*! Anbefaler ellers vanlige A4-kopipapir-esker til bøker, de blir akkurat passe tunge for én person. :klø: Jeg og søstera krangla om å bære de tyngste kassene vi, de som veide 49 kilo og sånt. Endret 30. april 2009 av hverdagslykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 30. april 2009 #120 Del Skrevet 30. april 2009 En annen fordel med sånne esker er at de er veldig lette å stue i flyttebiler/hengere . Det er artig å bære tunge esker, men jeg har flyttet ca. hundre ganger (overdriver nesten ikke) og er nok mer opptatt av at flyttelasset skal være praktisk og håndterbart . Det er nok av andre tunge løft, om ikke bøkene også skal være et slit . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå