Gjest gjestemus Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei! Vurderer og kjøpe Ipod Shuffle og Nano på nett fra utlandet da det er billigere - anbefales det? Noen som har erfaringer med det?
Iero Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hvor skal du kjøpe fra? Husk at frakt og toll kommer i tillegg
Gjest Gjestemus Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Hvor skal du kjøpe fra? Husk at frakt og toll kommer i tillegg Ebay - er klar over toll/mva....
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Om du ikke er opptatt av merkevare, ville jeg anbefale deg å kjøp en god kopi av ipod shuffle 4gb til bittelitt over hundrelappen. Har en maken selv og er fornøyd. Du finner det på ebay.. http://cgi.ebay.com/4GB-Metal-Mini-Clip-MP...%3A1%7C294%3A50
Gjest Gjestemus Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Om du ikke er opptatt av merkevare, ville jeg anbefale deg å kjøp en god kopi av ipod shuffle 4gb til bittelitt over hundrelappen. Har en maken selv og er fornøyd. Du finner det på ebay.. http://cgi.ebay.com/4GB-Metal-Mini-Clip-MP...%3A1%7C294%3A50 Har sett den faktisk! Skal kikke mer på den også.... Vil også som sagt også ha en Nano som jeg kan bruke til Nikeskoene mine. Men det jeg lurer mest på er hvordan det blir med ladig av ipod osv - går det for det samme om den er kjøpt i Norge el utlandet?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Det er forskjell på ladere, spør selgeren for sikkerhets skyld.
Gjest strykebrett Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Jeg har en amerikansk iPod classic, det er ikke noe problem med lading fra PCen i alle fall. Hvis jeg skal lade den fra stikkontakt må jeg ha ett mellomledd fra US til europeisk kontakt så går det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå