ciba Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 hei jeg lurte på hvor gammel katter er når de slutter å vokse i høyde å brede hehe, vet hunder slutter når de er 6 mnd, i dag var jeg å kastererte min katt, han ligger på sovan med pledd over seg nå hehe, stakkar lille, kommer til å værer full lenge i dag han
Gjest Wacmoc Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 hei jeg lurte på hvor gammel katter er når de slutter å vokse i høyde å brede hehe, vet hunder slutter når de er 6 mnd, i dag var jeg å kastererte min katt, han ligger på sovan med pledd over seg nå hehe, stakkar lille, kommer til å værer full lenge i dag han Om hunder slutter å vokse når de er 6 mnd må det ha vært noe alvolig galt med hunden min.. Han var ferdig "stor" etter ca 1 år. Katter er det litt over et år tenker jeg. Har en halvt bengal her som er 1 år, er fortsatt litt liten.
Bertelura Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Det er nok litt individuelt fra katt til katt og rase til rase, men når de blir kjønnsmodne, rundt 6 mnd alder så vokser de ikke så mye lenger. Flott at du har kastrert katten din, men pass på at han ikke blir for varm under pleddet.
ciba Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 takker for svar, hundene mine vokste ikke mere etter dem hvar 6 mnd, men det er nok fra hund til hund det også, nå er han våkna til liv her å har begynnt å leke, litt, hundene vil bort å slikke på han men det tror jeg ikke er så lurt så nå har jeg en stor jobb foran meg i kveld, tror jeg
Troyamin Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Da jeg kastrerte forrige katten min (i atte mnd alder) veide han 3 kg. Dette var en blanding av Norsk Skogskatt og Cornish Rex. Som voksen veide han 6 kg og var veltrent og flott! La på seg ytterlige 2 kg på sine eldre dager... Så jeg tror det er individuelt hvor mye de vokser. Og med blandingskatter er det vanskelig å forutse.
Passive Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Eldste hunden min vokste til hun var 1.5 år. Minst. Kattene er som regel utvokst ett år gammel. Utenom hun minstepus. Hun ble ikke foret riktig av den første eieren sin så hun la på seg kun noen hundre gram etter hun var 6 mnd. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå