Rafi Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Lillegutt sparker bare av seg dyna. Bør kanskje kjøpe en vårpose å ha i vogna da? Er den de har på going.no ok?
Lassie Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Tror nok jeg ville fått tak i en vårpose, ja. Er det ikke litt tidlig med bare dyne uansett? Har sydd en dobbelfleecepose, jeg, som jeg har laget sånn at jeg kan ta ut og inn vogndyne inni den. Kosta vel 50kr tilsammen å sy den, med alt av materialer (hadde dyna fra før da).
Rafi Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Vel, om jeg så legger han nærmest naken i voksien så blir han svett om dagen så... da tenkte jeg det var på tide å bytte ut posen jeg da. Imponerende at du har sydd selv da! :D
Rafi Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Å er han så varm av seg ja!! Han er nok det. Han er jo svett i senga si også, selv om han ligger uten dyne og har sparka av seg sokkene. Han kunne ikke ligge i kuvøse når han ble født pga de fikk ikke skrudd ned varmen inni der mer... hehe. Men voksien er jo en vinterpose da. Her er det over 10 grader om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Du kan selvsagt kjøpe en pose, men det er kanskje like greit med et ullteppe/vognteppe og så kler du på etter behov? Pose er koselig, men langt fra nødvendig når det ikke er sprengvinter
Gjest samme gjest Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 - og siden han sparker av seg ting, så er det vel bare å kle ham litt ekstra med tanke på det?
Rafi Skrevet 16. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2009 - og siden han sparker av seg ting, så er det vel bare å kle ham litt ekstra med tanke på det? Ja er sant det. Men da blir han fort varm dersom han skulle finne på å ikke sparke av seg:) Nei, men vognteppe og påkledning har vi. Jeg bekymra meg bare for vind og sånn nå som han ligger i sportsvogn og hvis han sparker av seg dyna. men han liker seg egentlig ikke så godt nedi poser så dyne er helt klart å foretrekke.
Anan Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Han er nok det. Han er jo svett i senga si også, selv om han ligger uten dyne og har sparka av seg sokkene. Han kunne ikke ligge i kuvøse når han ble født pga de fikk ikke skrudd ned varmen inni der mer... hehe. Men voksien er jo en vinterpose da. Her er det over 10 grader om dagen. Her er det og 10 grader om dagen. Legger h*n ut i ulldress og fleeceteppe. Er god og varm når h*n våkner.
Catus Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Jeg bruker bare et godt ullteppe med stormtrekket over. Da har han ingen mulighet til å sparke av seg noe som helst. Men han sitter ganske rolig i vogna da. Og det er mer enn varmt nok for ham. Kler ham med ekstra klær dersom det skulle bli veldig kaldt en dag, men det er fra 10 grader og oppover her nå så jeg tror ikke det vil bli nødvendig fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå