Gå til innhold

Samme mønsteret hver gang jeg møter en fyr


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_guest_*
Jeg dropper gutter med det kvinnesynet.

Enig!! Hva er greia med det der..? Det burde vi hatt en diskusjon på her inne, veldig interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Enig!! Hva er greia med det der..? Det burde vi hatt en diskusjon på her inne, veldig interessant

Det er jo i grunn ikke så mye å diskutere da. Det er jo virkelig ikke gutter som skal bestemme med hvem eller hvor ofte vi single jenter skal ha sex :ler:

Men du mente kanskje en diskusjon om hvorfor gutter ser ned på jenter som har sex med dem? Det kan vi jo ha, men jeg synes bare temaet blir for dumt til å diskuteres, bedre vi bare holder oss unna gutter som er så tette ;)

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror menn er mer laidback på det området enn oss kvinner ja. Det finnes unntak da. Har møtt noen desperate menn og det er ikke sexy!

Jeg har blitt invitert ut av fyren "min" til fredag, da har jeg ikke sett han på to uker. Har egentlig ikke tatt mye på vei for det, da vi ikke har blitt så knyttet til hverandre ennå. Han er også ganske voksen i forhold til meg men ønsker hverken barn eller å gifte seg (i fremtiden) selv om han har flere lange forhold bak seg. Den siste opplysningen har jeg hørt av felles venner. Men jeg vil ha en fyr jeg kan ha en fremtid med, så får se hva som skjer.. Vet det er tidlig å tenke sånn, men er greit å være litt fornuftig da.

Takk for oppløftende svar! :) (Jeg tolker det i hvert fall slik.)

Jeg jobber med å bli laidback. Og går dette i dass, så har jeg i alle fall planen klar for neste gang. Men jeg kommer til å bli rimelig lei meg hvis jeg ikke hører noe i helga. Og da tror jeg at jeg ender med å melde han.

Jeg ønsker også en fyr jeg kan ha en fremtid med, og det ser jeg ikke for meg med en som synes det er ok å møtes en gang hver 2. uke. Håper jeg snart finner en mann som er litt "desperat". Jeg har jo møtt gutter om tar en del initiativ tidligere og jeg har i hvertfall ikke blitt skremt bort da. Det ble riktig nok slutt fordi vi ikke passet sammen av andre grunne, men det er utrolig fint å møte en som liker deg så godt at han vil møte deg 2-3 ganger i uka.

Hehe, jeg håper også jeg møter en som er litt desperat snart. :ler: Det er i alle fall veldig digg å kjenne at en fyr er gal etter deg. :sjenert: Når det er gjengjeldt seff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, så er det fredag kveld, og angsten topper seg. Jeg vet jeg kan sende et pip, men det gjør det ikke. Så dere som er oppgitt av tafatte jenter - glem det. Flere som opplever det så sterkt fysisk? Hjertet- og mageregionen har det ikke bra altså. :(

Skal ut å danse med en venninne i dag, det blir bra. Men også store sjanser for å møte på han...bare fint det, så lenge han ikke menger seg med andre jenter.

Kryss fingrene for at jeg får et heidundrende nachspiel med han, og bare han, i natt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Utrolig! Vi har fått en slags relasjon! Jeg er forelsket så det holder, men om han er det, det vet jeg ikke. Men han har lyst på meg i alle fall. :sjenert:

Uansett, poenget var at jeg har han fortsatt på kroken!

Har holdt meg fra å sende meldinger hver gang jeg føler for det, og det er ofte.

Har latt han styre, men innimellom tatt iniativ.

Jeg er så forelsket! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper gutter med det kvinnesynet.

Enig med deg!! :) Du verden så trangsynte noen fortsatt er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...