Achmed Skrevet 17. juli 2003 #61 Del Skrevet 17. juli 2003 Javel, mulig det er negrene selv som ønsker å fjerne ordet. Men uansett, hva fører det til oppe i hodet ditt? Gjør det ikke at du tenker at aha- det er faktisk en forskjell mellom oss, og noe de skammer seg over? Jeg tar meg den friheten å dra linken tilbake til paintball-damene. Er ikke det at det blir reagert så kraftig mot dette noe av det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 17. juli 2003 #62 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er forskjell mellom oss - historie, kultur osv. Jeg tror ikke de skammer seg over slavetiden. Men tenker ikke på den med glede, og ser ingen grunn til å dra med seg datidens stigma videre. Vi hadde da slaveri her i Norge i mange hundre år også, og jeg kan ikke si hvilken side mine forfedre hørte til, for alt er blandet nå. Men jeg ser ingen forskjell på farger i retning underlegen/overlegen. DET er et menneskeskapt fenomen, skal man være slemme til noen så må man redusere dem, ellers vil samvittigheten protestere. Klassisk psykologisk triks. På samme måte som at det ikke er så farlig i noens øyne å jakte på noen dumme bimboer som løper gjennom ørkenen naken, for de får da betalt for det, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. juli 2003 #63 Del Skrevet 17. juli 2003 Lag en egen tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. juli 2003 #64 Del Skrevet 17. juli 2003 Uansett om de nakne damene får betalt og gjør det frivillig, sier det MYE om mennene som betaler for å skyte på nakne damer, for å få med seg trofeet hjem. Ikke akkurat å henge på veggen over peisen, men som en video der det vises hvordan jakten forløp, og hvor godt den bolde jeger traff. Det sier meg at disse jegerne har null respekt for kvinner, kanskje til og med forakt. Hadde de hatt respekt for kvinner, hadde de tatt avstand fra denne typen jakt. Og bare ut fra det, er dette kvinneundertrykkende. Det finnes da mange mandre måter å få utløp for et urgammelt jaktinstinkt på enn dette, eller er disse mennene så primitive at de kun har et tynt ferniss av sivilisasjon over huleboeren? I så fall håper jeg det er få ledere blant disse mennene (men frykter det motsatte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 17. juli 2003 #65 Del Skrevet 17. juli 2003 Betaler man jaktlisens og skyter en hjort, er man jeger. (Selv om man selger kjøttet etterpå og bare jakter for morro) Ser man på nakne kvinner, er man i verste fall en pervogris. Leker man med paintball, har man en fin hobby. Betaler man for å skyte en naken kvinne med paintball, er man en pervers hobbyjeger. Et annet ord for pervers hobbyjeger, er kvinneundertrykker. Minn meg på at jeg må varsle språkrådet, så dette blir med i nye synonymordbøker som trykkes opp. Jeg skal ærlig innrømme at dersom jeg hadde blitt bedt med på dette og noen hadde betalt morroa, så skulle jeg etter denne diskusjonen faktisk kunne ha blitt med. Både fordi det sannsynligvis hadde vært en helt merkelig setting, men også for å kjenne om jeg faktisk kunne føle en trang til kvinneundertrykkelse langt inni meg. Per i dag tviler jeg på at den ville komme, men du verden så artig det hadde vært å sette et skudd i rumpa på en naken dame og tenke «Jaja jenta mi, nå tjente du akkurat 7 høvdinger». Forsåvid kunne det godt ha vært en vanlig naken mann, en naken neger eller en naken dverg, men jeg må jo si at hvis jeg skal se noe nakent, foretrekker jeg faktisk en naken kvinne. Kom dere ned på bakken igjen, da jenter. Kan dere ikke heller bry tankene deres om for eksempel lik lønn for likt arbeid, eller om tvangsekteskap. Her har dere langt, langt større kilder til kvinneundertrykkelser. Kjempefint at dere rasler med sablene og viser at dere er engasjerte, men prøv å fokusere litt. PS: Hvis noen hvil starte en tilsvarende greie i Norge og livnære seg på å skyte nakne menn, er jeg beredt til å ofre rumpa mi om jeg får de samme betingelsene som de amerikanske damene får. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2003 #66 Del Skrevet 17. juli 2003 Achmed, det som er utrolig er at kvinnene på forumet her ikke ser at undertrykkelsen ligger i at ingen kvinner vil betale for å løpe etter nakne menn. Waco Kvinner har bedrevet svindel til alle tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 17. juli 2003 #67 Del Skrevet 17. juli 2003 Waco - De forskrudde konklusjoners mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2003 #68 Del Skrevet 17. juli 2003 Forskrudd er nok virkeligheten.... som lærer nakne damer at de kan tjene penger på å løpe rundt naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #69 Del Skrevet 19. juli 2003 I avisene leser man ofte: "Massegraver funnet i Irak! Saddam drepte kvinner og barn" Ofte er sannheten den, at 1/3-del av de drepte er MENN! Hvorfor nevner man ikke mennene også i denne sammenhengen? Jo, det har noe med at den vestlige verden er kvinnedominert. og i en slik verden er menn mindreverdige. Jeg synes det faktisk er helt OK, at menn skyter kvinner med paintball. Dere "skyter" da oss menn på mange måter - får oss til å føle oss mindreverdige. Litt må vi da kunne ta igjen på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 19. juli 2003 #70 Del Skrevet 19. juli 2003 Har nettopp sjekket ut nettsidene og kan ikke si at jeg er imponert. På nettsidene kan du til og med kjøpe video av kvinnene, se bilder og bestille plass for å være med på jakten. Reagerer også på at jentene gjerne drages etter håret når de har blitt fanget. Dette konseptet virker som om det skal fengen skyteglade og voldelige amerikanere. Trodde vi hadde nok av de fra før av. Undrer meg over bare at jentene stiller opp på slikt. Veien mellom lek og alvor er jo heller ikke lang, først så skyter man på løpende kvinner og kanskje sernere går man hjem i nabolaget og gjør det samme? Gjør opp din egne mening etter å ha sett nettsidene på overnevnte adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #71 Del Skrevet 19. juli 2003 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #72 Del Skrevet 19. juli 2003 Får ikke adr til å virke, jeg Blåmann. En gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 19. juli 2003 #73 Del Skrevet 19. juli 2003 På tide å oppdatere ordtaket: Nød lærer naken kvinne å løpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. juli 2003 #74 Del Skrevet 19. juli 2003 Dere burde heller prøve å forstå hvorfor enkelte menn har denne "uviljen" mot damer? Jeg skjønner det godt, men gjør dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #75 Del Skrevet 19. juli 2003 Dere burde heller prøve å forstå hvorfor enkelte menn har denne "uviljen" mot damer? Jeg skjønner det godt, men gjør dere det? Kan du ikke begynne å bytte ut «enkelte menn» med «jeg» sånn at det du skriver ialelfall kan ha en smule fotfeste i virkeligheten? Og nei, du er ikke så lett å forstå seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. juli 2003 #76 Del Skrevet 19. juli 2003 Achmed... hvorfor skal jeg bytte "enkelte" med "jeg"... Jeg har da aldri løpt i skauen som en ape og betalt kjerringer for at dem skal løpe fortere... Derfor bruker jeg uttrykk som "enkelte menn"... See nåååå......enda en misforståelse oppklart =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. juli 2003 #77 Del Skrevet 20. juli 2003 Får ikke adr til å virke, jeg Blåmann. En gang til?Fikk ikke den til heller når jeg sjekket. Men gå til Herresalongen.no der skal du finne linker og mere info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå