Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #41 Del Skrevet 16. juli 2003 Retz - den sjokoladen skal bare hakkes, ikke raspes? Fin skjorte ja Jeg trenger også en - der skal stå: Ja, til hasj, nei til katt. Vet du om noen som kan lage meg en sånn? Den må være grønn - i og med at jeg er en miljøforkjemper - bryr meg om skog og hamp og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. juli 2003 #42 Del Skrevet 16. juli 2003 Dette er være sjappa for deg, vettu, Zirine: http://www.anti-establishment.com/catalog007.html Enjoy! Oi, nå glemte jeg nesten sjokoladen! Den skal hakkes. Jeg putta isen i fryser'n kl 16, nå begynner jeg å bli utålmodig. :trippe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #43 Del Skrevet 16. juli 2003 Det var link for meg, ja Er det lurt av meg å ønske meg noe av dette i bursdagsgave? No sjans for at jeg skal få det da, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #44 Del Skrevet 16. juli 2003 Det var link for meg' date=' ja Er det lurt av meg å ønske meg noe av dette i bursdagsgave? No sjans for at jeg skal få det da, tror du? [/quote'] Nooope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #45 Del Skrevet 16. juli 2003 Lurer på om det skjer noe når jeg runder 50 innlegg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #46 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg tror du må vente til det 70'ende innlegget - deprimerende, men sant. Får jeg ikke gave sier du - hva ER det du sier??? :o Nei, det går jeg ikke med på. Nå er det i underkant av 1 måned til bursdagen min - jeg skal snarest begynne å ringe ALLE jeg kjenner for å minne dem på om det. :håpe på mange, mange, mange gaver: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. juli 2003 #47 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg tror du må vente til det 70'ende innlegget - deprimerende, men sant. Får jeg ikke gave sier du - hva ER det du sier??? :o Nei, det går jeg ikke med på. Nå er det i underkant av 1 måned til bursdagen min - jeg skal snarest begynne å ringe ALLE jeg kjenner for å minne dem på om det. :håpe på mange, mange, mange gaver: Gave kan du nok få .... kanskje ...... Ka du gjør idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 17. juli 2003 #48 Del Skrevet 17. juli 2003 Holder meg i nærheten av hjemmet. Hatt besøk, hygget oss i hagen, lekt med kaniner , dusjet x antall ganger, hengt opp hyller, spist ... U name it. Min yngste har kommet hjem, og snart skal den eldste hentes. Så skal vi ut å bade :ahh, skal bli deilig: Inne i finværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. juli 2003 #49 Del Skrevet 17. juli 2003 Skiftende badevær ...... Jeg var tidlig hjemme fra jobb idag - ikke dårlig men ikke spes. bra heller , litt sliten og redusert ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. juli 2003 #50 Del Skrevet 17. juli 2003 se på meg !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. juli 2003 #51 Del Skrevet 17. juli 2003 Grattis pønketrynet! Nå har jeg sett dagens etappe. Blir spennende på tempo'n i morgen! Da tenker jeg det "setter seg" med tanke på favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. juli 2003 #52 Del Skrevet 17. juli 2003 Lagtempo sånn som her om dagen eller ind. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 17. juli 2003 #53 Del Skrevet 17. juli 2003 pønk - du må ha god bedring. Jeg hører dere har hatt regn, lyn og torden der inne i dag. Her har varmen slått oss alle ut, men nå hører jeg at uværet kommer hit også. Du får stelle pent med deg selv - sov og slapp av. Retz - Hver eneste dag så tenker jeg at I MORGEN skal jeg sette meg ned å se på litt sykling. Men jeg er ikke født til sport jeg - ikke tv heller - i dette været. Jeg glemmer det hver eneste dag. Har Thor gjort det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. juli 2003 #54 Del Skrevet 17. juli 2003 Her bøtter det ned - men det er faktisk bare deilig - sp lenge jeg er inne Blir litt mer sval temp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. juli 2003 #55 Del Skrevet 17. juli 2003 Lagtempo sånn som her om dagen eller ind. ??? Individuell tempo. :glede seg: Zirine: Tjaa, vet ikke helt hva jeg skal si om Thor. Han er jo alltid blant de beste når det er spurter i mål, men han taper for mye i spurtkonkurransen nå etterhvert. Dessuten hadde det gjort seg med en etappeseier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 17. juli 2003 #56 Del Skrevet 17. juli 2003 Retz jaja - da har jeg ikke gått glipp av no. Får satse på neste år Oi, butikken :se på klokka: :svosj: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. juli 2003 #57 Del Skrevet 17. juli 2003 Smågodt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 17. juli 2003 #58 Del Skrevet 17. juli 2003 Nei, brød Faen, der glemte jeg dasspapir :hrmf: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. juli 2003 #59 Del Skrevet 18. juli 2003 Vet ikke om brød er å anbefale som dasspapir ..... det trekker vel ganske godt til seg fuktighet jaffal ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå