Gå til innhold

pønk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zirine

Retz - den sjokoladen skal bare hakkes, ikke raspes?

Fin skjorte ja :) Jeg trenger også en - der skal stå: Ja, til hasj, nei til katt. Vet du om noen som kan lage meg en sånn? Den må være grønn - i og med at jeg er en miljøforkjemper - bryr meg om skog og hamp og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zirine

Det var link for meg, ja :) Er det lurt av meg å ønske meg noe av dette i bursdagsgave? No sjans for at jeg skal få det da, tror du? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var link for meg' date=' ja :) Er det lurt av meg å ønske meg noe av dette i bursdagsgave? No sjans for at jeg skal få det da, tror du? :sjarmor:[/quote']

Nooope :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Jeg tror du må vente til det 70'ende innlegget - deprimerende, men sant.

Får jeg ikke gave sier du - hva ER det du sier??? :o

Nei, det går jeg ikke med på. Nå er det i underkant av 1 måned til bursdagen min - jeg skal snarest begynne å ringe ALLE jeg kjenner for å minne dem på om det.

:håpe på mange, mange, mange gaver:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du må vente til det 70'ende innlegget - deprimerende, men sant.

Får jeg ikke gave sier du - hva ER det du sier??? :o

Nei, det går jeg ikke med på. Nå er det i underkant av 1 måned til bursdagen min - jeg skal snarest begynne å ringe ALLE jeg kjenner for å minne dem på om det.

:håpe på mange, mange, mange gaver:

Gave kan du nok få .... kanskje ...... :ler:

Ka du gjør idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Holder meg i nærheten av hjemmet. Hatt besøk, hygget oss i hagen, lekt med kaniner :), dusjet x antall ganger, hengt opp hyller, spist ... U name it. Min yngste har kommet hjem, og snart skal den eldste hentes.

Så skal vi ut å bade :ahh, skal bli deilig:

Inne i finværet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftende badevær ...... Jeg var tidlig hjemme fra jobb idag - ikke dårlig men ikke spes. bra heller , litt sliten og redusert ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis pønketrynet! :briller:

Nå har jeg sett dagens etappe. Blir spennende på tempo'n i morgen! Da tenker jeg det "setter seg" med tanke på favorittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

pønk - du må ha god bedring. Jeg hører dere har hatt regn, lyn og torden der inne i dag. Her har varmen slått oss alle ut, men nå hører jeg at uværet kommer hit også.

Du får stelle pent med deg selv - sov og slapp av.

Retz - Hver eneste dag så tenker jeg at I MORGEN skal jeg sette meg ned å se på litt sykling. Men jeg er ikke født til sport jeg - ikke tv heller - i dette været. Jeg glemmer det hver eneste dag.

Har Thor gjort det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bøtter det ned - men det er faktisk bare deilig - sp lenge jeg er inne :ler: Blir litt mer sval temp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagtempo sånn som her om dagen eller ind. ???

Individuell tempo. :glede seg:

Zirine: Tjaa, vet ikke helt hva jeg skal si om Thor. Han er jo alltid blant de beste når det er spurter i mål, men han taper for mye i spurtkonkurransen nå etterhvert. Dessuten hadde det gjort seg med en etappeseier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Retz

jaja - da har jeg ikke gått glipp av no. Får satse på neste år :)

Oi, butikken :se på klokka:

:svosj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om brød er å anbefale som dasspapir .....

det trekker vel ganske godt til seg fuktighet jaffal .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...