smile Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg må kjøpe ny parkdress nå men jeg tror det er mange bra og billige dresser som ikke er så dyre som reima-dressene. Hvem liker dere? De må helst være noe vanntette uten å bli klamme og ha bra kvalitet.
smile Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 Takk! Har lurt på de og sett på den. Eneste minus der var at de var så veldig rosa og veldig blå. Litt dumt siden vi ikke vet hva nestemann blir....
Lovis Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Har ikkje sett vårens farger hos Reflex, men jeg kjøpte grønn til lillejenta i fjor. Reflex er veldig bra dress, men min eldste har slitt de ut. Rett og slett slitt hull i dressen flere steder, men det er en ekstremt aktiv unge da.
Chiquita Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Vi kjøpte også en grønn i fjor, men har heller ikke sett årets farger
Gjest MrsC-ii Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Vi har hatt en dress fra Obs som har vært helt super. Holdbar og tynn i stoffet slik at en smårolling har bevegelsesfrihet. Mener at den lå på ca 500 kr.
Susan Sto Helit Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Jeg kan anbefale Troll sin, men den er jo ikke akkurat billig... Men super-vanntett, det er den! Har hørt barnehageansatte er fornøyde med en som er kjøpt på obs...
Arwen Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Vi har en tynn en fra Cubus som er helt ok. Tror den kostet 399,-
Umuriel Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Vi hadde Reflex sin sist sesong, og den har vi vært kjempefornøyd med. I år fikk vi tak i Reimatec til nesten halv pris, så da prøver vi den denne sesongen. Men Reflex er mye dress for pengene, og blått går absolutt til begge kjønn.
Nala Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Vi har brukt Helly Hansens vår- og høstdresser, og har vært kanonfornøyd!
Chiquita Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Jeg liker absolutt ikke HH. Her ble mistemann bløt igjennom etter en time "under" taknedløpet (vannlek), mens de to store i reflex-dresser holdt seg tørr også etter en hel dag (vekslende lek, men mye av tiden "under" taknedløpet på disse også). Minstemann skal også få seg en Reflexdress, bare så det er sagt ;-)
smile Skrevet 14. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2009 Det høres ut som om reflex er tingen nå. Jeg snakka med ei venninne i går som hadde reimatec vinterdress og ticket to heaven vinterdress. Ungen ville ikke ha på seg reima for hun ville ha den varme pleide hun å si i vinter så det er ikke nødvendigvis reima som er best heller. (som jeg har trodd...)
Nala Skrevet 14. april 2009 #13 Skrevet 14. april 2009 Det finnes tydeligvis ingen fasit. Vi har brukt Reflex sitt regntøy og likte det overhodet ikke. Tykt og lite bevegelig, pluss at buksa hadde en veldig snodig passform. Så vi holder oss til HH også på regntøy. Vi har riktignok ikke prøvd Reflex sine vårdresser selv, men venninna mi hadde dette til sine to. Det gikk ikke lange tida før det var ødelagt. Hun syns kvaliteten var håpløs. Men det var hennes erfaring. Skjønner jo at mange er veldig fornøyd med Reflex.
smile Skrevet 17. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 17. april 2009 Det finnes noen egne reflex butikker men her jeg bor er det en vanlig barneklærsbutikk som tar inn reflex. Kanskje det utsalgssteder på hjemmesiden deres?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #16 Skrevet 17. april 2009 Det finnes tydeligvis ingen fasit. Vi har brukt Reflex sitt regntøy og likte det overhodet ikke. Tykt og lite bevegelig, pluss at buksa hadde en veldig snodig passform. Så vi holder oss til HH også på regntøy. Vi har riktignok ikke prøvd Reflex sine vårdresser selv, men venninna mi hadde dette til sine to. Det gikk ikke lange tida før det var ødelagt. Hun syns kvaliteten var håpløs. Men det var hennes erfaring. Skjønner jo at mange er veldig fornøyd med Reflex. Jeg signerer her. Jeg kommer aldri til å kjøpe hverken regntøy eller vårdress fra Reflex igjen. Reimatec, ingen over og ingen ved siden av.
spermasette Skrevet 24. april 2009 #17 Skrevet 24. april 2009 Den fra cubus, er det årets? enten veldig rosa eller veldig blå? er den bra?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #18 Skrevet 24. april 2009 Og jeg sverger til Skogstad! Ligger midt på prismessig.
Arwen Skrevet 24. april 2009 #19 Skrevet 24. april 2009 Den fra cubus, er det årets? enten veldig rosa eller veldig blå? er den bra? Nei, den jeg har er rosa og grå og er nok ikke årets, men er superfornøyd med den
spermasette Skrevet 24. april 2009 #20 Skrevet 24. april 2009 (endret) Hmmm... jeg har sett på den fra cubus idag ( knall blå eller knal rosa med reflekser, og merke på ryggen), og den fra refleks. Refleks virket mye sterkere i stoffet. I motsetning til cubus sin som bare var forsterket lengst nede ved bena og bak , så hadde reflexdressen dette stoffet i hele dressen. cubus sin har glatt for men bomull i ryggen. og noe merkelig nederst ved bena inni, som jeg trodde var snøstoppere...... iallefall, ikke vet jeg, men det funket ikke her. vart for vidt, og borrelås strammingen i selve ytterdressen vart også for vid, fikk ikke strammet til rundt bena skikkelig. Men cubusdressen har stramming i livet, noe ikke reflex har..også er den egentlig litt finere synes jeg, enn reflex sin.. og det er jo mulig at borrelås strammingen passer ypperlig til andre barn som ikke er så tynne som mitt barn.. Reflex har netting inni, blir sikkert ikke så klamt som det glatte stoffet i cubusdressen....... jepp Endret 24. april 2009 av spermasette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå