Gå til innhold

Orgasme i søvne.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Jeg kan vel spørre her?

I natt hadde jeg en helt utrolig deilig drøm mitt livs mest virkelige.

Jeg hadde sex med en jente inne i en stall ( Det var ikke noen hest der)

Det var så utrolig virkelig. Kjente faktisk både smak og lukt. Trodde ikke det var mulig?

Det som forundrer meg var at jeg fikk orgasme, ikke bare i drømmen men på ekte. Jeg våknet og var helt klissett ned.

Drømmen hadde gjørt meg så kåt, at jeg ikke fikk sove etterpå. Måtte faktisk runke to ganger før pulsen min roet seg ned.

Vet ikke om andre gutter/menn leser dette. Er det noen som kjenner til lignende. Kan det skje med jenter. Det at dere får orgasme i søvne?.

Nå er det nesten plagsomt. Er småkåt hele tiden, får bare ikke drømmen ut av hodet.

Jeg er over 30 år. ikke noen hormonsprengt tennåring :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det skjer med jenter og :) På akkurat samme måte som med deg, livaktige drømmer og greier. Veldig trivelig, faktisk. Synd man ikke kan "bestille" slike drømmer :ler:

Skrevet

Det skjer med meg av og til :fnise: VELDIG livaktige drømmer og så våkner jeg til en herlig orgasme... Enig med Miss Shorty at det skulle gått ann å "bestille" slike drømmer :ler:

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Ja. Det var det råeste jeg har vært med på. Så utrolig ekte, nesten så jeg er forelsket. Håper hun blir min faste natte venn :-)

Jeg satt å tenkte her for litt siden. Kan det være at den jenten finnes, og hadde den samme drømmen. En slik ut av kroppen hendelse.

Får spørre om hun har et mobil nr om jeg drømmer om henne igjen.

Fint at andre også opplever dette. Jeg unner alle en natte, venninne eller venn.

:humpe:

Skrevet

Kalles det ikke våt drøm? Huske eg hadde det ofte når eg va i tenårene og lageret var fullt ;)

Skrevet

Jeg har det veldig ofte. Det skjer som regel i perioder der jeg har lite sex. Våkner ofte av det og er veldig våt.

Gjest Gjest_Lars_*
Skrevet

Har beklageligvis ikke truffet henne flere ganger :-(

Det hendte i tennårene at jeg våknet kåt og runket på natten for å få sove igjen. Men denne kombinasjonen med drøm, sex og orgasme i drømme, var en ny opplevelse.

Jeg har sex 2-5 ganger i uken, så det er ikke sex tørke som bringte dette fram. Har jeg ikke sex så onanerer jeg neste daglig så tanken var heller ikke full.

Har et lite håp hver kveld når jeg legger meg. :-)

Onanerer dere i søvne da, eller kommer orgasmen av drømmen. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke berørte pikken min. Lå nesten på magen da jeg våknet.

Hilsen

Lettbakfull-kåt Lars, med venninne som dro hjem tidlig i dag.. :-/

Skrevet

Ja, da jeg var tenåring kunne jeg våkne idet jeg fikk sammentrekninger i skjeden. Nå kan jeg våkne mens jeg har to fingre oppå musa og prøver å gni og komme, men det går ikke... :-P Jeg blir vanvittig kåt av drømmene, men etterpå husker jeg ikke hva jeg drømte om... Klarer noen ganger å sovne og fortsette drømmen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...