Gjest mammsen Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg har en jente som skal begynne på skolen til høsten og har mottat søknad om sfo plass.Jeg er i permisjon til des så lurer da på hvordan jeg skal gjøre det med den søknaden.Man må søke innen 1 mai for å få plass men hun skal jo ikke begynne på sfo før i januar da.Må jeg betale hele høsten for å ha plass til henne til nyttår eller hvordan er dette?Og hvor lange dager har en førsteklassing på skolen egentlig? Håper noen skjønte dette da?
Gjest Faerie Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Det må du nesten spørre den aktuelle sfo/skole om ettersom dette varierer fra kommune til kommune og fra skole til skole. Det kan hende du kan finne noe info på kommunens/skolens hjemmeside.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 er det ikke vanligvis slik at alle barn får plass på sfo, søknaden er vel mer en registrering på hvor mange barn og hvilke som skal begynne. Men det kan vel være lurt å si i fra til SFO at barnet begynner i januar og spørre når du skal søke til dette. Du skal i allefall ikke betale for høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå