Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #21 Skrevet 9. april 2009 Det føles litt dumt og fortelle dette. men etter at jeg leste dette fikk jeg lyst til å finne det som dere kaller deepspot. Så jeg gikk la meg på sengen for å finne det ut. g-punktet er greit, det har jeg... Jeg holdt på lenge og vel. var veldig klar. men vet ikke om jeg fant det. Fikk en slik litt deilig følelse som et trykk under i magen når jeg bevegde fingrene dypt og opp. Følte at jeg skulle hatt lengre fingre. Kan en slik dildo med en slik oppover tupp hjelpe? kan en kuk berøre det punktet og? Ida Nå er jeg jo mann så sikkert ikke den beste å svare enn om jeg har lekt litt med dette... Du vil neppe nå det helt med dine fingrer (hvis du ikke har lange fingre da), men høres ut som om du vært i nærheten. Mitt langfinger er 10 cm og må nesten inn med hele for å nå frem, inn å så "vippe" fingerspissen opp, du vil kjenne en slags lomme der. Dildoen du snakker om vil nok hjelpe, kukken treffer den nok av og til, men ikke så bra. Trur det kan ta litt tid første gang for å komme (20 minutter sier min erfaring), men det kommer seg sikkert etterhvert og fortere neste gang etter du fått det til.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 målte.. bare nesten 9 cm, så da når jeg sikkert ikke inn. Kjenner ikke noen lomme. men det er en kant der jeg når til. føler et litt sugende trykk om jeg skal beskrive.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #23 Skrevet 9. april 2009 målte.. bare nesten 9 cm, så da når jeg sikkert ikke inn. Kjenner ikke noen lomme. men det er en kant der jeg når til. føler et litt sugende trykk om jeg skal beskrive. det høres ut som det... fortsett du Ida og skriv her etterpå hva som skjedde
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 10. april 2009 #24 Skrevet 10. april 2009 Tror du kan tenke deg hva som skjer. Jeg fant ikke helt det punktet. men det var deilig. Så jeg anbefaler alle til å lete etter deepspoten, om du er jente eller gutt. Tror jeg var litt nermere nå på morgenen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå