Gå til innhold

Riktig at pene jenter får være mest i fred?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja for utrygge menn vil ha ei med dårligst mulig selvtillitt - så de føler et visst overtak og kontroll over henne .Og KAN tillate seg å behandle henne også tilsvarende dårlig ...

Jenter med god selvtillitt - gjør at mannen føler seg mindre sterk og selvsikker selv .

Og det tåler de ikke . Sykt - at de vil ha en med dårlig selvtillitt og som tror hun selv er stygg osv ... Er det mens behov og sanne natur som kommer frem - behovet for å undertrykke og dominere disse kvinnene kanskje ? GLAD slike holder seg langt unna meg .Ville ikke hatt dem - omså jeg fikk betalt !!!

Jeg tror ikke du helt forstod innlegget til gjest_mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette innlegget er det mest popøse BS jeg lest på lenge. [...]

I aim to please! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg tror ikke du helt forstod innlegget til gjest_mann ;)

Åjoda - jeg tror jeg forstod den bra !

Den mannen som skrev det innlegget - er nok en mann som ikke har egen selvtillitt i orden .Siden han ikke tåler at en evt . partner skal ha det ...

Ikke alle som er født vakre - er overfladiske og innbildske med fæl personlighet -det er en usann myte som lever mest blan de stygge .....Ofte har vakre mennesker også en vakker personlighet .

Finnes stygge folk ofte som også er temmelig smålige ,. sjalu , jævlige og har en mildt sagt særdeles stygg personlighet også .

Sånne har jeg erfart flere ganger - forde de er så mislykket selv - blir de bittre og nesten ondskapsfulle mot andre ..... Som oftest er pene folk snille , omtenksomme , rause og vennlige og ekte . Og de unner andre å ha det bra på alle måter . Som pen jente - har jeg ikke fått gå i fred ... Alltid blitt ofte kontaktet av menn osv Kanskje forde jeg har en utadvendt åpen vennlig personlighet og kroppsspråk . Utseendet skremmer ingen vekk - selv om det er meget bra .Kommer an på attituden til disse jentene ? Tror nå jeg .Er de innadvendte med innadvendt kroppsspråk - nytter det ikke å være knallpen . Da skyr folk unna - rett og slett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er det mest popøse BS jeg lest på lenge.

Grunnen at vakre kvinner ikke får oppmerksomhet fra menn er enkel: Penere du er (kvinne), hardere må mannen jobbe. Ergo, avvisnings-risikoen er 100%, mot kanskje 50% hos ei kvinne med et alminnelig utseende.

Samme grunnen at de fleste menn ikke har selvtillitt nok å være sammen med en svært vakker kvinne. (du kan være sikker på at "venninnene" til denne jenta, ikke fikser at hun er penere enn dem heller!)

Poenget til Kamikatze er at hva èn finner tiltrekkende er ikke nødvendigvis hva en annen finner tiltrekkende. Noen tiltrekkes ikke av et "perfekt" ytre, men tiltrekkes av hva personen utstråler. De som tror litt for godt om seg selv har en tendens til å utstråle nettopp det, og det er ikke særlig attraktivt, uansett kjønn.

Ja du har helt rett, det dreier seg om selvtillitt, og selvtillitt og et pent ytre henger overhodet ikke sammen. Det stikker litt dypere enn som så.

Et eks: ei venninne av meg er svært vakker, jeg vil kalle henne slående vakker. Hun er intelligent med flott jobb, blabla, vellykket fra topp til tå. Guttene har stått i flokk rundt henne så lenge jeg kan huske, og hvorfor? Fordi hun ikke valser inn i et rom og tror at hun er "all that", hun er opptatt av å ha det gøy med de hun er ute med og hun har et avslappet kroppsspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Poenget til Kamikatze er at hva èn finner tiltrekkende er ikke nødvendigvis hva en annen finner tiltrekkende. Noen tiltrekkes ikke av et "perfekt" ytre, men tiltrekkes av hva personen utstråler. De som tror litt for godt om seg selv har en tendens til å utstråle nettopp det, og det er ikke særlig attraktivt, uansett kjønn.

Ja du har helt rett, det dreier seg om selvtillitt, og selvtillitt og et pent ytre henger overhodet ikke sammen. Det stikker litt dypere enn som så.

Et eks: ei venninne av meg er svært vakker, jeg vil kalle henne slående vakker. Hun er intelligent med flott jobb, blabla, vellykket fra topp til tå. Guttene har stått i flokk rundt henne så lenge jeg kan huske, og hvorfor? Fordi hun ikke valser inn i et rom og tror at hun er "all that", hun er opptatt av å ha det gøy med de hun er ute med og hun har et avslappet kroppsspråk.

Er man utadvendt selv kommer man lett i kontakt med menn - uansett utseende .

Men klart - et godt utseendet hjelper litt på ...

Kroppsspråket avslører straks litt av folks personlighet . Jeg tror de to jentene som er TS - oppfører seg litt innadvend - derfor de får være i fred .De har nok et kroppsspråk som skremmer vekk intriserte beilere .Slik at de ser uintrisert ut eller opptatt ut ... Spesielt når de alltid er 2 . Lettere å oppnå kontakt når man går ut alene uten veninne med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror kanskje grunnen til at dere "pene" damer ikkje blir sjekket opp kanskje er fordi mennene tenker at dere er out of their league? Men det høres litt rart ut ettersom andre tråder sier at "3ere" utsenede messig lett kan legge ann på dem når de er "10ere", men det er en mulighet. En annen mulighet er at mennene føler seg truet av en dame som er pen, inteligent, fine klær osv. Tror nokk de mennene som går bort er de med høy selvtilitt og som ikkje er redd for å bli turned down som prøver seg. Vetsje kor mange av oss som finnes xD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er over gjennomsnittet og har hatt pene kjærester.

Når jeg tenker på å flørte kommer det ikke så mange bort, når jeg ikke tenker tanken en gang skjer det ofte.. what ever..tror de fleste mennesker kan ha det vanskelig på den fronten der, tror på ekte kjærlighet og den er jo som kjent vanskelig å finne for de fleste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg faktisk testet :)

Jeg er vel til vanlig en jente som ikke blir sjekket opp på byen, men det er også fordi jeg HATER å bli sjekket opp på byen, så jeg gir ikke ut signaler om at jeg er interssert i å bli sjekket opp. Jeg signaliserer ut at jeg er uoppnåelig(og det er jeg fordi jeg er gift med verdens beste mann)...

Men for morro skyld så gjorde jeg en test for å se om om jeg utstrålte litt mer åpenhet, om jeg da vil bli sjekket mer opp.

Dæven...jeg betalte ikke for mange drinker den kvelden for å si det sånn.

Så at pene jenter har det tøffere en "mindre pene jenter" (like ikke kalle noen mindre pene jeg...det er en definasjon av øyet som ser) på byen...det er en myte. Utstrålingen har ALT å si!

Så går du på byen og tror du er så flott og fantastisk og slående vakker, så lyser det igjennom. Hvem vi vel sjekke opp et sånt overfladisk menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*
Vi er to pene jenter på rundt 30 som går av og til på byen sammen. Vi går på steder med mennesker på rundt vår egen alder. Vi opplever at det er veldig få gutter/menn som tar kontakt med oss. Jeg vet ikke om det er det at de ikke tør? Noen ganger tar vi selv initiativ til å snakke. Vi er hyggelige jenter som liker å flørte, men ikke er ute etter ONS. Nå sist opplevde vi at en mann venninnen min snakket med senere foretrakk en mindre attraktiv, småvulgært kledd jente. Blir litt overrasket av sånt, vi. :) Vil ikke menn snakke med pene damer med skikkelige verdier? Dreier det seg bare om å få det letteste ligget på byen? Etter våre erfaringer tror jeg kanskje vi må prøve helt andre markeder enn byen hvis vi skal finne kjærester med kvalitet...

Det er TULL og TØYS at gutter IKKE går etter de peneste jentene! Tror nok heller det har med kroppsspråket deres enn utseende. smiler dere ikke, ser ikke ut som dere har det gøy og ikke er selvsikre på dere selv, spiller det ikke noen rolle hvor pene dere enn er, da er dere uinteressante!

Den andre grunnen til at dere har det som dere har det kan være at dere er en såpass samensveiset gjeng når dere er ute. dere sitter rundt et bord og er inne i deres samtale. da er det vanskelig for gutter å komme bort å avbryte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

womenwomen: Mannen er den dominerende part i de fleste forhold, enten du liker det eller ei. Kan du komme på en mann som har en partner med bedre selvtillit?

Det hjelper heller ikke på måten disse egenerklærte skjønnhetene sier nei jeg er ikke interessert på. Det skal helst tråkkes ned i søla og småflires av med munnen pent foran ansiktet. Er det rart at vi da heller holder oss til den gruppen som kan oppføre seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Det hjelper heller ikke på måten disse egenerklærte skjønnhetene sier nei jeg er ikke interessert på. Det skal helst tråkkes ned i søla og småflires av med munnen pent foran ansiktet. Er det rart at vi da heller holder oss til den gruppen som kan oppføre seg?

Skulle selvfølgelig stå hånden pent foran munden :)p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det der har kun med utstråling og holdning å gjøre..ingenting annet..står man der kjølig arrogant eller svært opptatt og viktig..så får man ikke så mye respons heller..er man åpen for det så kommer mennene ramlende inn.

Andre som er utadvendt smilende glad interesert, har blikk kontakt og snakker åpent og vennlig med andre mennesker både menn og kvinner..blir lettere tilgjengelige.

I tillegg noen som skriver at jenter heller ikke liker vakre kvinner som veninner..bare tull..blant mine gode veninner er det mange "10ère"..men så er de også trygge sterke selvsikre personligheter som ikke har noe problem med å komme i kontakt med andre mennesker..menn eller kvinner...og står ikke som en ispinne ett eller annet sted å venter på at andre skal tørre å komme bort..høres ikke så veldig selvsikker ut du..

Kan gå ut på byen med to vidt forskjellige holdninger.. den ene er " vil være i fred" den andre er " moro og utadvendt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mann_*

Jeg kan bare svare som mann og ja det er riktig at jo penene en kvinne er jo mindre oppmerksomhet får hun. Vi menn pleier ofte å bruke en skala fra 1 til 10 for å vurdere en kvinne. Det viser seg ofte at det er 6-erne som får mest oppmerksomhet. De som er feks 3-4 får mindre oppmerksomhet likså de som er 7-8. Og da de fleste jenter ligger rundt 5 til 6 på skalaen er det kanskje ikke så rart at de som er 7-8 eller 9 opplever at det er "alle de andre jentene" som får oppmerksomheten.

Så neste gang du er ute på byen og mennene lar deg være i fred, ta det som et kompliment ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare som mann og ja det er riktig at jo penene en kvinne er jo mindre oppmerksomhet får hun. Vi menn pleier ofte å bruke en skala fra 1 til 10 for å vurdere en kvinne. Det viser seg ofte at det er 6-erne som får mest oppmerksomhet. De som er feks 3-4 får mindre oppmerksomhet likså de som er 7-8. Og da de fleste jenter ligger rundt 5 til 6 på skalaen er det kanskje ikke så rart at de som er 7-8 eller 9 opplever at det er "alle de andre jentene" som får oppmerksomheten.

Så neste gang du er ute på byen og mennene lar deg være i fred, ta det som et kompliment ;)

Ok :) Får heller ta initiativ selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kameratene mine sier det er flere ting som spiller inn på om de tar kontakt med en kvinne ute på byen. Utseende er selvfølgelig en ting, men minst like viktig er utstråling og kroppsspråk. det er også stor forskjell på hvilke jenter de foretrekker. Noen liker de små og søte, andre de høye og klassisk pene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Nå vet vi jo alle at pent utseende kan jo variere fra person til person, men jeg regner med at damene i denne tråden er MYE over gjennomsnittet pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristian82
Vi er to pene jenter på rundt 30 som går av og til på byen sammen. Vi går på steder med mennesker på rundt vår egen alder. Vi opplever at det er veldig få gutter/menn som tar kontakt med oss. Jeg vet ikke om det er det at de ikke tør? Noen ganger tar vi selv initiativ til å snakke. Vi er hyggelige jenter som liker å flørte, men ikke er ute etter ONS. Nå sist opplevde vi at en mann venninnen min snakket med senere foretrakk en mindre attraktiv, småvulgært kledd jente. Blir litt overrasket av sånt, vi. :) Vil ikke menn snakke med pene damer med skikkelige verdier? Dreier det seg bare om å få det letteste ligget på byen? Etter våre erfaringer tror jeg kanskje vi må prøve helt andre markeder enn byen hvis vi skal finne kjærester med kvalitet...

Tror absolutt byen ikke er det beste stedet for å finne kjærester med kvaliteter nei. Mitt inntrykk er at de peneste jentene absolutt ikke får være i fred, men er vel sikkert også mulig at noen av de pene ikke blir tilnærmet pga man går ut i fra at de ikke er single/at man ikke har sjangs..så er jo bra dere å tar initiativ da, og at en kar heller valgte en mindre overrakset men kanskje lett å få i senga jente, sier jo mer om han karen enn om dere da hehe :) Å seff vil menn snakke og være sammen med damer med skikkelige verdier og bra utseende, men tror nok mye av greia på byen i alle fall for en del gutter blir fokus på det letteste ligget, men de guttene bør dere jo ikke være interessert i fra starten av spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Er det seriøst noen som går på byen for å finne seg kjæreste? Det er ikke rette plassen å lete. Kjørte igjennom Trondheim sentrum rett etter at utestedene hadde lukket og folk var på tur hjem. Da slo det meg - Dette ser da sannelig meg ut som ett horestrøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst noen som går på byen for å finne seg kjæreste? Det er ikke rette plassen å lete. Kjørte igjennom Trondheim sentrum rett etter at utestedene hadde lukket og folk var på tur hjem. Da slo det meg - Dette ser da sannelig meg ut som ett horestrøk.

Hehe, helt enig. Og folk som er på vei ut på byen ser ut som de er på vei ut for å drive hor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...