Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Ingen gratulasjoner her (enda), men du vet...en positiv test er en positiv test. Uansett i hvilket lys du så den i. Og uansett hvor negativ den så ut i starten. :fnise:

Hehe, ja jeg vet. Den er nok kanskje mest sannsynlig positiv... Hm... Uff, jeg syns bare det er så vanskelig å begynne å glede seg, og utrolig rart, så jeg avventer til det står "Gravid/Ikke gravid" på onsdag :fnise:

Åååå, så spennende honning! :strix:

Skjønner godt at du ikke vil ta gledene på forskudd, men det høres jo veeeldig lovende ut og jeg gleder meg til dere og vi her på KG kan slippe jubelen løs! :hoppe:

(Foreløpig jubler jeg bare inni meg :fnise: )

Satser på at jubelen kan slippes løs på onsdag ;)

:klemmer:

Å bli gravid det er liksom sånt som andre gjør, og ikke megselv, så jeg har veldig vanskelig for å innse det før jeg ser det står svart på hvitt :)

Nå står bollene til etterheving og snart klare for å settes i ovnen. Håper jeg klarer å få de like fine og luftige som mor sine. Min kjære er ikke oppvokst med at gjærbakst er lett og luftig, så jeg håper at jeg lykkes denne gangen. Jeg er vant til ei mor som baka masse når vi var små, og så utrolig mye god gjærbakse :sikle:

Kanskje jeg har boller i ovnen et par steder snart :ler: Uff, merker jeg ikke sov lenge nok i natt... Humoren er ikke helt på topp - eller det er kanskje det den er? :lur::nigo:

Tror jeg må opp og se på bildet jeg tok en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååå :bolledeig: Kan du ikke legge ut bilde da ????

Ble så spent her nå... Vi drar snart uansett da så får vel ikke sett noe bilde før senere, men likevel :sjenert:

Jeg krysser fingrene alt jeg kan !!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... jeg smiler bredt inni meg på dine vegne :)

Håper det er god grunn til å smile ja ;)

Ååååååå :bolledeig: Kan du ikke legge ut bilde da ????

Ble så spent her nå... Vi drar snart uansett da så får vel ikke sett noe bilde før senere, men likevel :sjenert:

Jeg krysser fingrene alt jeg kan !!!!

:klem:

Jeg skal prøve å legge ut bilde. Har ikke gjort det før, men må vel være mulig å få til... :lur:

Takk for fingerkryssing :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvte å laste opp nå, men bildet jeg tok hadde alt for høy oppløsning, så jeg skal prøve å få fikset det... Så det blir kanskje ikke med det helt første da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg forminska størrelsen litt og legger ut bilde..

post-16159-1266177607_thumb.jpg

Kontrollstreken er jo veldis sterk, mens teststreken er ganske svak, men den er jo der.. Jeg har ikke sluppet jubelen løs her enda, og har egentlig hatt en ganske normal dag. Lest bok, bakt boller, sett på tv, var på besøk hos svigers, og gått en liten tur. Littegrann sløving på sofaen til nå før leggetid. Føler for å legge meg tidlig igjen i kveld, og kanskje ligge og lese litt på senga heller. Det er skjelden fred og ro i stua til å lese, for "noen" skal ha på tven hele tida, så jeg nøyt ei stund med lesing før kjære sto opp i dag ;)

2 dager på jobb først, så ny test... Finner fram :popcorn: selv jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: så utrolig spennende :popcorn: Håper så inderlig at det har klaffet for dere, krysser alt som krysses kan :klemmer:

Tusen takk for kryssing, Ananan :klemmer:

Håper det har klaffet nå ja, og så følger du snart etter ;)

Det er litt rart, for jeg vil ikke innse at testen var positiv i dag. Men likevel så har håpet begynt å komme så jeg blir skuffa om den blir negativ på onsdag. Det er godt at snart denne ventetida er over hvertfall. Er jo nesten tortur dette :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg forminska størrelsen litt og legger ut bilde..

post-16159-1266177607_thumb.jpg

Kontrollstreken er jo veldis sterk, mens teststreken er ganske svak, men den er jo der.. Jeg har ikke sluppet jubelen løs her enda, og har egentlig hatt en ganske normal dag. Lest bok, bakt boller, sett på tv, var på besøk hos svigers, og gått en liten tur. Littegrann sløving på sofaen til nå før leggetid. Føler for å legge meg tidlig igjen i kveld, og kanskje ligge og lese litt på senga heller. Det er skjelden fred og ro i stua til å lese, for "noen" skal ha på tven hele tida, så jeg nøyt ei stund med lesing før kjære sto opp i dag ;)

2 dager på jobb først, så ny test... Finner fram :popcorn: selv jeg :fnise:

*snikleser står frem* :ninja:

jeg skal være forsiktig med feiringen, men kan med sikkerhet si at det der er ikke en skyggestrek, honning! jeg brukte nøyaktig samme merke billigtest selv- og det resultatet der betyr kun én ting ;) (og jeg er en stor testetøse og har tolket mang en streker...)

blir utrolig spennende å følge deg videre nå!

lykke lykke til og ha en fin kveld videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her er det jo ulidelig spennande nå! :popcorn:

Eg synst den testen er tydelig positiv. Tydeligare strek enn den eg fekk på min første testdag denne gongen, 3+4 på veg. Og den streken kom først fram etter 5 minutt. Men blei sterkare og sterkare og kom fram tidligare og tidligare etter kvart som dagane gjekk. :nigo:

Eg har store forhåpningar. Og særlig med tanke på ømme pupper.

*ventar med gratulasjonar, men gjer meg klar*

Og i mellomtida:

:strix: :strix: :strix:

*** DRØSSEVIS AV BABYSTØV ***

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende :strix:

Jeg ser en sterk jeg også, så herlig!

Høres ut som om du har hatt en super helg og godt du fant sambo :) Ikke noe moro når de ikke har kommet hjem etter byen nei :( Men godt han hadde vært på nach og ikke sovnet i snøen :)

Ha en fin mandag vennne :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende Honning, helt blank i øynene her jeg sitter! Gleder meg slik til onsdag når du kan få bekreftet det på ordentlig, skjønner godt du ikke tørr å slippe jubelen helt enda men ser jo ut som det faktisk endelig har gått din vei :klemmer: Streken så ganske så tydelig ut.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nemmen, hva er det du har gjort. Testet uten at jeg har fått det med meg :snurt:

:fnise:

Tar en stille :danse: og gleder meg til onsdag. Krysser al jeg har nå :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...