Devilina Skrevet 3. februar 2010 #1001 Del Skrevet 3. februar 2010 Lykke til på innsettingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1002 Del Skrevet 3. februar 2010 Lykke til på innsettingen Tusen takk, Devilina Alt gikk veldig bra i dag. Over all forventning faktisk. 12 av 12 egg hadde blitt befruktet, og 10 av de delte seg fint. Så har jeg fått satt inn et egg, og har 9(!) på frys De sa at vi var stjerneeksempel på hvordan det kunne være, og at det var ytterst skjelden at det gikk så bra, så vi har virkelig vært heldige :rødme: Under innsettinga så hadde de på "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen på radioen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 #1003 Del Skrevet 3. februar 2010 9 stk på frys!!! Så fantastisk bra! Blir en stund til uttak på dere da. Krysser fingrer og tær for gullegg som herved går for Eggbert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. februar 2010 #1004 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette kan det bli mange små-honningar ut av. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1005 Del Skrevet 3. februar 2010 9 stk på frys!!! Så fantastisk bra! Blir en stund til uttak på dere da. Krysser fingrer og tær for gullegg som herved går for Eggbert. Blir ei stund til neste uttak hos oss nå ja Deilig! Er med på å heie på Eggbert selv jeg Dette kan det bli mange små-honningar ut av. :rødme: Håper det blir en noen små-honninger ja. Hihi. De nedfryste eggene må benyttes innen 5 år, så jeg regner ikke med at det rekker til mer enn maks 2 barn tidsmessig. Ellers får vi virkelig kjøre på og alt må gå vår vei Nå klarer jeg HVERTFALL ikke å konsentrere meg med å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. februar 2010 #1006 Del Skrevet 3. februar 2010 Å gosh!!! hel 9 egg!!! Ja nå er det bare å ruuuuuuge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1007 Del Skrevet 3. februar 2010 Å gosh!!! hel 9 egg!!! Ja nå er det bare å ruuuuuuge Ja nå håper jeg at jeg er en flink ruger Restemiddag med lasagne her snart. Namme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. februar 2010 #1008 Del Skrevet 3. februar 2010 Åh, så fantastisk bra, honning! :strix: Nå er det bare å ruge i vei og håpe at de neste 2 ukene raser avsted. Åh, jeg er så spent på dine vegne, så kan bare tenke meg til hvordan du må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2010 #1009 Del Skrevet 3. februar 2010 Oweeeheee, for et resultat Ni på frys, fantastisk. *melder meg på en slik runde jeg også* Krysser fingrene og heier for harde livet på at egget klorer seg fast nå og blir der til slutten av året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. februar 2010 #1010 Del Skrevet 4. februar 2010 Under innsettinga så hadde de på "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen på radioen For en fin sang å ha innsetning til da Da må jo resultatet bli det vakreste som finnes! 9 egg på frys er jo helt supert Krysser alt jeg har for at de blir liggende der til et fremtidig søskenforsøk Ha en fin rugedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 4. februar 2010 Åh, så fantastisk bra, honning! :strix: Nå er det bare å ruge i vei og håpe at de neste 2 ukene raser avsted. Åh, jeg er så spent på dine vegne, så kan bare tenke meg til hvordan du må ha det. Så langt går det bra her, men uti neste uke tipper jeg at jeg kommer til å gå på veggene Oweeeheee, for et resultat Ni på frys, fantastisk. *melder meg på en slik runde jeg også* Krysser fingrene og heier for harde livet på at egget klorer seg fast nå og blir der til slutten av året Ja en sånn runde bør du også få. Helt enig! For en fin sang å ha innsetning til da Da må jo resultatet bli det vakreste som finnes! 9 egg på frys er jo helt supert Krysser alt jeg har for at de blir liggende der til et fremtidig søskenforsøk Ha en fin rugedag Ja det var en fin sang til innsettinga. Håper det var et tegn Vi fant ut at vi skulle lage et fotballag Tomatsuppe og pannekaker til middag i dag. Deilig Ellers har jeg hatt en fin dag. Hun ene på jobben er gravid og har bare få uker igjen til permisjonen sin, og i dag kom hun bort og fikk meg til å kjenne på magen hennes. Så jeg kjente at babyen hikka, og så kjente jeg hvor beina var. Så herlig!! :rødme: Kvelden skal jeg bruke til å lage noe godt å ha med på jobb i morgen, så jeg snoka på detsøteliv.no og fant oppskrift på browniesmuffins med peanøtter. Håper de er like gode som de høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 4. februar 2010 #1012 Del Skrevet 4. februar 2010 Kjære honning, Så moro å lese om at alt har gått så bra! Nå blir det utrolig spennende fremover, og jeg gleder meg til å følge deg. Krysser fingrene for at alt går som det skal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 4. februar 2010 Kjære honning, Så moro å lese om at alt har gått så bra! Nå blir det utrolig spennende fremover, og jeg gleder meg til å følge deg. Krysser fingrene for at alt går som det skal!!! Hei Blåmor Håper det går bra med deg, og takk for fingerkryssing! Her har alt gått bra så langt ja, og jeg tenker litt at siden det har gått på skinner fram til nå, så må vel snart flaksen vår renne ut. Men håper at det ordner seg så snart som mulig. Nå står muffinsene mine i ovnen, og det ble mye færre enn hva som står i oppskrifta, så jeg tror jeg laga de i for store muffinsformer. Jammen flaks jeg brukte tredobbel oppskrift. Ellers er formen fin her. Litt ubehagelig å gå på do for tida, men det går bra. I går før innsettinga så våkna jeg og veldige magesmerter, men det gikk over etter ei lita stund heldigvis. Legen som satte inn egga sa at det var helt normalt når man hadde vært flink og fått ut så mange fine egg, så ingenting å bekymre seg for. 1 dag igjen til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 #1014 Del Skrevet 4. februar 2010 Hun ene på jobben er gravid og har bare få uker igjen til permisjonen sin, og i dag kom hun bort og fikk meg til å kjenne på magen hennes. Så jeg kjente at babyen hikka, og så kjente jeg hvor beina var. Så herlig!! :rødme: Mmm, send gjerne over eit par muffins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1015 Del Skrevet 4. februar 2010 Mmm, send gjerne over eit par muffins. De sendes i posten nå, og adresseres til "Dreia". Regner med at postmannen finner fram Det skulle ha blitt 30 muffinser, men siden jeg brukte store former så blei det bare 14 stykk. Om alle er på kontoret og jobber i morgen så rekker det akkurat, og det blir ingen igjen til mannen. Så jeg får ikke smaka på de i kveld, og håper at det blir en til overs hvertfall. De ser veldig gode ut hvertfall Tror jeg skal bevege meg mot senga allerede jeg. Er stuptrøtt, og gleder meg bare til å legge meg under dyna mi :søvn: Får prøve å ta meg en dagbokrunde igjen i morgen kanskje..? Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2010 #1016 Del Skrevet 5. februar 2010 Så koselig å kjenne babyhikk og små bein Ha en fin rugehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1017 Del Skrevet 5. februar 2010 Så koselig å kjenne babyhikk og små bein Ha en fin rugehelg Ha ei fin helg du også Lucky! Her begynte helga med innebakte pannekaker med rester fra røra i går. Det var veldig godt, og jeg ble alt for mett nok engang Litt etterpå gikk jeg ned til butikken for å handle chips til i kveld, og brød til frokost i morgen, så fikk jeg bevega litt på meg også før sløvinga resten av kvelden med tv og pc. Nå legger jeg fra meg pcen og finner et teppe i stedet tenker jeg. God helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 5. februar 2010 #1018 Del Skrevet 5. februar 2010 Riktig god helg, Honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2010 #1019 Del Skrevet 6. februar 2010 Så herlig med rolig og fredelig fredag. Håper resten av helgen blir like fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1020 Del Skrevet 6. februar 2010 Riktig god helg, Honning! God helg til deg også, Blåmor!! Så herlig med rolig og fredelig fredag. Håper resten av helgen blir like fin! Håper du også har ei flott helg, Belle! I natt lå jeg våken litt etter at kjære kom hjem fra byen, og begynte plutselig å blø neseblod. Så jeg måtte opp og skifte trekk på puta mi og hive zalo på overmadrassen. For et styr i 4-tida på natta. Så gikk jeg og la meg på gjesterommet og sov der resten av natta. Ellers så har jeg på en måte litt denne ivfen på distanse akkurat nå, og klarer å ikke tenke på det absolutt hele tida. Misforstå meg riktig, tankene er der veldig ofte, men bare ikke like ille som tidligere i uka, og ikke like ille som jeg tipper det kommer til å bli om ei ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå