^^Belle^^ Skrevet 2. februar 2010 #981 Del Skrevet 2. februar 2010 Så utrolig deilig! Er litt vanskelig å tolke slike ting, men det er vel kanskje slik at 11 er befrukta og så ser de i morgen hvordan de har delt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #982 Del Skrevet 2. februar 2010 Åh så vanskelig det er å konsentrere seg med jobbing! Jeg er i lykkerus enda, og har lyst til å gjøre alt annet enn å jobbe akkurat nå. Gleder meg til kjære kommer hjem :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #983 Del Skrevet 2. februar 2010 Så utrolig deilig! Er litt vanskelig å tolke slike ting, men det er vel kanskje slik at 11 er befrukta og så ser de i morgen hvordan de har delt seg. Ja får håpe det Uansett så hørtes det hvertfall positivt ut. Om ingen hadde blitt befrukta, så hadde ting ikke hørt så bra ut ville jeg tro? Vi får spørre og grave litt i morgen tenker jeg. Er utrolig spent på fortsettelsen her nå... Finner fram selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. februar 2010 #984 Del Skrevet 2. februar 2010 For et fantastisk resultat Vet du om dere setter inn ett eller to egg i morgen eller? Dette blir to veldig spennende uker Ønsker deg masse lykke til i morgen vennnen: kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #985 Del Skrevet 2. februar 2010 For et fantastisk resultat Vet du om dere setter inn ett eller to egg i morgen eller? Dette blir to veldig spennende uker Ønsker deg masse lykke til i morgen vennnen: kose: Tusen takk De setter inn ett egg i morgen siden det er vårt første forsøk, så jeg håper bare at det egget er snillt mot oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. februar 2010 #986 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette er jo kjempe bra Krysser fingrene for at det er gullegget som blir satt inn i morgen Skjønner så utrolig godt at du har hatt konsentrasjonsproblemer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #987 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette er jo kjempe bra Krysser fingrene for at det er gullegget som blir satt inn i morgen Skjønner så utrolig godt at du har hatt konsentrasjonsproblemer i dag Takk for fingerkryssing, pusilus Nå blir morgendagen spennende, og jeg lurer på hvor mange egg vi får på frys Håper vi ikke trenger nytt uttak hvertfall før barn nr 2 *Krysser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. februar 2010 #988 Del Skrevet 2. februar 2010 Så fantastisk! Det neste å for, er flott deling. Lykke til med innsetting i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. februar 2010 #989 Del Skrevet 2. februar 2010 Masse lykke til med innsetting i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzyti Skrevet 2. februar 2010 #990 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei jeg vill også få ønske deg masse lykke til i morgen Håper det blir full klaff på første forsøk:) Jeg er helt ny her inne, å fikk lest hele dagboken din, er kjempe flott å få høre hva andre tenker å føler når man venter på at det skal komme en liten spire i magen.Kjempe flott dagbok. jeg å min mann har prøvd å fått barn nå i over et år, ble satte på pergotime av min gynekolog, har hatt min første kur, å venter spent på å få testet om 5 dager..fikk dobbelkur me en gang. Hadde veldig vondt i magen når jeg hadde EL så får håpe Pergo kunne hjelpe, Hadde jeg klart meg uten pergo så hadde jeg gjort det. Noen her som har erfaring me pergo?? masse lykke til i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 2. februar 2010 #991 Del Skrevet 2. februar 2010 Lykke til med innsetting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #992 Del Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk for lykkeønskninger dreia, Rosa, lizzyti og Invicta Så koselig at du ville stikke innom hos meg lizzyti! Imponerende at du orka å lese gjennom hele boka mi Håper pergotime-kuren din hjelper deg og at det blir klaff for dere snart. Det er mange her inne som har erfaring med pergo ja, og om du går til forumet for Prøvere og ufrivillig barnløse, og går nederst der og skriver inn "pergo" i søkefeltet, så ser du at du får masse treff der og kan lese om ulike erfaringer. Selv er jeg ganske blank på det området. Gjerne lag deg ei dagbok selv om du ikke allerede har gjort det forresten, så kan vi følge med deg også Kjenner jeg meg rett, så blir vel dette nok en dag med lite effektiv hjemmekontor-jobbing Håper virkelig at jeg klarer å konsentrere meg de neste par ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 #993 Del Skrevet 3. februar 2010 Innsetting i dag! Var det klokken 12? Krysser uansett alt jeg har for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 3. februar 2010 Innsetting i dag! Var det klokken 12? Krysser uansett alt jeg har for deg. Klokken 12 i dag ja Tusen takk for fingerkryssing Belle! Hvordan skal jeg overleve de neste par ukene? Æææææææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 #995 Del Skrevet 3. februar 2010 Klokken 12 i dag ja Tusen takk for fingerkryssing Belle! Hvordan skal jeg overleve de neste par ukene? Æææææææh Det klarer du nok. Kan vente sammen med deg, jeg. *bitter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #996 Del Skrevet 3. februar 2010 Det klarer du nok. Kan vente sammen med deg, jeg. *bitter* Teite nyheter du fikk i dag Belle De burde jo hatt åpent i helgene for prøvere i nød!! Jeg klarer meg nok gjennom de neste par ukene ja. De første dagene går nok bra hvertfall, så blir jeg nok mer og mer utålmodig etterhvert tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 #997 Del Skrevet 3. februar 2010 Teite nyheter du fikk i dag Belle De burde jo hatt åpent i helgene for prøvere i nød!! Jeg klarer meg nok gjennom de neste par ukene ja. De første dagene går nok bra hvertfall, så blir jeg nok mer og mer utålmodig etterhvert tipper jeg. Det synes jeg også. Tror de vanligvis har det, men på grunn av sykdom hadde de ikke kapasitet denne helgen. Kjenner til utålmodigheten. Jeg fikk ikke sove de siste par nettene jeg, for jeg gledet/gruet meg sånn til testedagen. Men det skal gå så bra så. Du har jo oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #998 Del Skrevet 3. februar 2010 Det synes jeg også. Tror de vanligvis har det, men på grunn av sykdom hadde de ikke kapasitet denne helgen. Kjenner til utålmodigheten. Jeg fikk ikke sove de siste par nettene jeg, for jeg gledet/gruet meg sånn til testedagen. Men det skal gå så bra så. Du har jo oss. Ja jeg har dere, og det hjelper veldig! Blir nok dårlig med nattesøvn her også på slutten ja, og tror jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til testedagen så langt. Om det er negativ test så er det en mager trøst at jeg mest sannsynlig får noen egg på frys og slipper å gå gjennom hele prosessen på nytt igjen om noen uker. Mannen sier at dersom det blir negativ test, så er det bare et tegn på at vi skal feste masse i syden i påska. Hehe. Skulle gjerne sluppet den festinga jeg da, men det er vel bare å smøre seg inn med et tykt lag med tålmodighet hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 #999 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg trøstedrakk meg stupfull på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1000 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg trøstedrakk meg stupfull på nyttårsaften. Bra plan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå