Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Så bra at ingen bivirkninger har vist seg da :strix: Håper det fortsetter sånn :tommesmil:

Ha en fin kveld :kose:

Hei Lucky!

Håper det fortsetter sånn ja ;)

Ha en fin-fin kveld du også!

en dag til helg :bolledeig:

Krysser fingrene for at bivirkningene er like fraværende i dag :pls:

Hei pusilus!

Bivirkningene er like fraværende i dag ja :nigo: Merker jeg er veldig trøtt for tida, men det er jeg periodevis uansett. Og når jeg tar sprayen på kvelden så blir jeg veldig snufsete/nysete/tett en times tid etterpå, men jeg syns ikke det er noen bivirkninger å snakke om så lenge det ikke fører til at jeg har vondt.

I dag har vært en fin dag, og bare en dag igjen til helg også nå! Han ene på jobben fortalte meg at kona hans er gravid, og de har slitt ei stund og venta på samtale hos fertilitetsklinikken, så det var en fantastisk nyhet syns jeg! Det er vel lenge siden jeg har blitt så oppriktig glad når folk har sagt at de er gravide... :sjenert:

Når jeg kom hjem fra jobb så laga jeg lasagne, satte den i ovnen, henta min kjære, og da var maten nesten klar når vi kom hjem igjen. Var godt å få han hjem igjen nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig å få hjem mannen igjen! :hjerte:

Tør du virkelig å la ovnen stå på når du ikke er der? :sjenert: Er nok mulig jeg er litt rar når det kommer til akkurat det da. :fnise:

Ha en strålende helt med dine ikke-eksisterende bivirkninger! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å få hjem mannen igjen! :hjerte:

Tør du virkelig å la ovnen stå på når du ikke er der? :sjenert: Er nok mulig jeg er litt rar når det kommer til akkurat det da. :fnise:

Ha en strålende helt med dine ikke-eksisterende bivirkninger! :hoppe:

Var godt å få han hjem igjen ja. Var deilig å være alene noen dager, og så var han borte lenge nok til at jeg savna han syns det var deilig å få han hjem igjen :rødme:

Det er skjelden jeg lar ovnen på når jeg ikke er der, men det hender. Jeg bør vel egentlig ikke å gjøre det, så jeg syns absolutt ikke at du er rar... :)

Takk, håper at helga fortsetter uten bivirkninger! ;)

Bare 20 minutter igjen til helg nå :hoppe: Har vært en rolig dag på jobb (lenge siden en fredag har vært så rolig), så det nyter jeg bare. Har fått ryddet opp en del i mailen min og litt diverse, så jeg satser på å være helt ajour før juleferien :) 2 1/2 jobbedager igjen før ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese at du har startet med sprayen! Må være godt å endelig være i gang! Håper det ikke er lenge til det er en liten honningspire i magen din. :strix:

Så flott at bivirkningene lar vente på seg, håper det fortsetter sånn. :tommelsmil:

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Happy Feet :klemmer:

Er godt å være igang med sprayen ja. Føles egentlig ikke som at jeg er skikkelig igang, og det er igrunn greit å ikke tenke så mye på det.

Håper du får ei strålende helg du også! :Nikke:

Ser ut som at det blir lite KG på meg i helga, for jeg har glemt strømforsyninga til laptopen på jobb, og det er alt for kaldt på kontoret til at jeg gidder å sitte foran pcen der.

Avslappingskveld i kveld, litt mer julegaveshopping i morgen og så drar jeg for å gå på julebord på kvelden i morgen. Det blir koselig å treffe igjen gamle kjente.

Ha ei flott helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så masse koselige hilsener :nigo:

Hei pusilus, SøsterLiten, Lucky, Belle, Blåmor og Invicta :klemmer:

Jeg hadde ikke kommet på at jeg skulle ha brukt puta til mannen når han er borte, men jeg har to puter og syns at mine er best :fnise: Gidder du å stryke sengetøyet, SøsterLiten? Det hadde jeg aldri kommet på å gjøre. Hihi. Er litt lat jeg da, og hater å stryke, så det unngår jeg helst om jeg kan.

Det er tydelig at det er forskjellige praksiser når det gjelder spraying ja. Jeg trodde at det var en standard-greie jeg :gjeiper: Merker at det er litt varierende hvor greit det går med sprayen fra gang til gang allerede, men det går veldig bra egentlig. Smaker jo ikke godt, men det gjør ikke vanlig nesespray heller syns jeg.

Jeg gidder vanligvis ikke stryke nei, men jeg har begynt å kjøpe bomullsateng som er ganske dyrt og de blir så utrolig mye finere og mykere når de blir strøket så da.... Vel da stryker jeg de! :jepp: hehe...

Grunnen til at det er forskjellig på hvor mange sprayer vi skal ha i nesa vår er jo avhengig av hormonnivåene våres. Dess høyere verdier under normal syklus dess flere sprayer i nesa... eller no sånn.. :sjenert:

Er så utrolig bra at du ikke har bivirkninger! Hurra for det! :strix:

Ha en super kveld honning! ikveld har jeg vært gressenke og kost meg med 3 jentefilmer! hihi!! :fnise:

Nattaklem til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det plutselig flere dager siden jeg skreiv her :fnise: Litt uvant for tida ;)

Jeg gidder vanligvis ikke stryke nei, men jeg har begynt å kjøpe bomullsateng som er ganske dyrt og de blir så utrolig mye finere og mykere når de blir strøket så da.... Vel da stryker jeg de! :jepp: hehe...

Grunnen til at det er forskjellig på hvor mange sprayer vi skal ha i nesa vår er jo avhengig av hormonnivåene våres. Dess høyere verdier under normal syklus dess flere sprayer i nesa... eller no sånn.. :sjenert:

Er så utrolig bra at du ikke har bivirkninger! Hurra for det! :strix:

Ha en super kveld honning! ikveld har jeg vært gressenke og kost meg med 3 jentefilmer! hihi!! :fnise:

Nattaklem til deg! :klem:

Hei SøsterLiten!! :klem:

Jeg var også gressenke på fredag og koste meg med bare en jentefilm :fnise:

Jeg er utrolig glad for at jeg ikke har noen bivirkninger ja! Om jeg hadde gått på sprayen i "kun" to uker så hadde det ikke gjort så mye syns jeg, men siden jeg skal gå på den mye lenger så er det veldig bra å slippe. De kan jo enda komme da... :gjeiper:

Innom med en lørdags :klem: og hurra for uteværende bivirkninger ;)

Stor :klem: tilbake til deg også!

Innom med en :klemmer:

Og ikke minst :klemmer: til Lucky-jenta!

Da var helga over, men snart langhelg og juleferie :hoppe: Det har vært ei fin helg. Sløvekveld alene hjemme på fredag, og lørdag handla vi julegaver og på kvelden dro jeg utenbys på julebord. Det var veldig koselig. Da jeg kom hjem igjen i går så fikk vi besøk av noen venner, og så var det en tur til svigers for å spise kvelds og bytte julegaver.

I dag er 9.dag med spray, og nå kom blødninga, så alt er vel som normalt så langt. Er glad jeg har påminnelse på mobilen, så det har ikke vært noe problem så langt å huske sprayen heller. Får håpe de neste 4-5 ukene går like bra ;) Om ca 6 uker er det innsetting allerede :eeeh: Hvor lenge etter sprøytestart er det vanlig å vente med egguttak igjen? Husker ikke hva de sa på fertilitetsklinikken jeg.

I morgen drar vi hjemover til foreldrene mine, så jeg styrer og vasker klær nå i kveld, og må snart begynne å pakke. Og så har jeg et par gaver igjen å kjøpe også, så jeg sitter og vurderer om jeg skal ut å handle nå eller om jeg skal drøye det til lille julafta... Uff, skulle ønske jeg var ferdig med gavene. Hvertfall at jeg visste akkurat hva jeg skulle kjøpe. Hm... Hva skal jeg kjøpe til min kjære som ikke har noen ønsker?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om 6 uker er du ruger :strix: Håper tiden går fort frem til det :) Godt at alt er normalt så langt i prosessen da :tommelsmil:

Ikke lett å finne på noe til de mennene nei...endte opp med en jakke jeg da :) Er vel så og si det eneste han trenger :ler: Håper du finner på noe lurt til han..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!!

"vanlig" tid på sprøyter er alt fra 8 til 21 dager... De sa til meg at man ikke skulle gå lenger enn 2 uker på sprøyte først pga faren for overstimulering, men jeg endte opp med 17 dager første gangen og da sa de at det var ikke unormalt. Det kommer helt ann på hvor stimulert du blir, hvordan folliklene reagerer på stimuleringen og hvor fort de kommer opp i riktig størrelse.

håper du ikke behøver å gå lengre enn hva som strengt tatt er nødvendig for det er begrenset hvor festelig det er å skulle stikke seg selv! hehe! :fnise:

Vi kjøpte nintendo wii til hverandre og så har jeg kjøpt et spill som ekstra gave til mannen i år.

Men tidligere år har jeg kjøpt: sko, jakke, klokke, kortholder, jeans, hyttetur, reise til brisbane (fra adelaide vel og merke, helgetur til Paris, staver, støvler... hmmm.... Har en mann som ønsker seg ting så det pleier å være lett! :fnise:

Du kommer sikkert på noe lurt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg gikk 7 dager på sprøyter, heldigvis ikke noe mer for jeg ble litt overstimulert. Så det er sikkert like ulik praksis på sprøyter som på spray. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper dere får en deilig julefeiring, med tilnærmet null bivirkninger! :nisseblunk:

Det blir et veldig spennende 2010! Det skal være sikkert! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei honning :klemmer:

Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har skrevet noe her, men jeg er da innom av og til :)

Det er så kjekt å se at sprayen funker og at du snart er klar for egguttak :strix:

Vil ønske deg og dine en riktig god jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen! Håper alle har hatt ei flott jul. Jeg er på KG fra mobil nå, så alt blir kanskje sammentrykka, så jeg skal prøve å ikke skrive så masse. Vi koser oss masse hjemme hos foreldrene mine, og har spist og spist;) Siste dagen hjemme i dag, så drar vi tilbake igjen i morgen. Har fått masse fine gaver, og får pakke opp gavene fra mannens familie når vi kommer hjem igjen. Både her og der er jo hjemme... Nå er vel så og si blødningen over, og det har vært som å ha mensen igrunn. Håper det er lenge, lenge til neste gang! Ellers så begynner jeg å lure på om jeg har lagt på meg av hormonene (begynte å tenke på det før jula også). Jeg legger "aldri" på meg egentlig.. Mulig jeg bare er litt oppblåst for tida og at det bare er noe jeg innbiller meg. Får veie meg igjen om noen dager og se;) Fortsatt fin jul til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du koser deg hos familien din :)

Klart dette blir siste mens på veldig veldig lenge :Nikke: Skal krysse alt jeg har for det :kose:

De hormonene kan være slemme med kroppen ja :( Jeg gikk vel opp 4-5 kg totalt i fjor pga hormonene....men heldigvis er de borte igjen nå da :)

Ha en fortsatt fin julefeiring og god tur hjem igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg vel hjemme igjen etter noen fine dager hos mine foreldre. Det var deilig og avslappende, og masse spising :ler: Her hadde det snøa masse mens vi var borte, og så kom vi hjem til at en snill nabo hadde kjørt over hele gården vår med snøfreseren sin, så vi slapp å måke :hoppe:

Så fint å høre at du koser deg hos familien din :)

Klart dette blir siste mens på veldig veldig lenge :Nikke: Skal krysse alt jeg har for det :kose:

De hormonene kan være slemme med kroppen ja :( Jeg gikk vel opp 4-5 kg totalt i fjor pga hormonene....men heldigvis er de borte igjen nå da :)

Ha en fortsatt fin julefeiring og god tur hjem igjen :klemmer:

Hei Lucky!

Da er det ikke bare jeg som går opp noen kilo pga hormoner :fnise: Jeg tenkte egentlig ikke over det, men veide meg noen dager før jul, og veide plutselig så mye som jeg omtrent aldri har veid før, at jeg begynte å lure litt. Det plager meg igrunn ikke, men jeg bør ikke gå opp så mye mer, for da blir buksene for trange ;)

Ha ei fortsatt fin julefeiring du også, vennen! :klemmer:

Her kom vi hjem i kveld, stakk hjem for å sette på varme i huset og satte på en maskin med klær, og så ut og kjøpe kinamat. Det var lenge siden sist jeg hadde. Nå er det varmt og godt i stua hvertfall, og så skal vi hente ved hos svigers i morgen, så da hjelper det på.

Tenk, fri hele uka som kommer også. Det er nesten ikke til å tro at jeg har så mange dager fri på rad uten at det er sommer, og uten at jeg er på tur. Det er sånt som aldri skjer igrunn :gjeiper: Jeg skal nyte det så mye som mulig. I morgen kveld skal vi til søstera til mannen og familien en tur, og på tirsdag skal vi se Avatar i 3D.

Jeg begynte på 2.nesesprayflaska i dag, og regna meg fram til hvor lenge jeg har nesespray totalt sett. Jeg skal på sjekk 27.januar som er en onsdag, og da skal de finne tidspunkt for uttak, men jeg har bare nok nesespray til ca ut den uka. Hvis de ikke har åpent i helgene så må jeg vel enten ha uttak den onsdagen og innsetting fredagen, eller så må jeg vel kanskje ha uttak på mandagen etter...? Eventuelt bruke en tusenlapp til på spray.. Lurer på om jeg skal ringe de i begynnelsen av januar en gang for å høre med de. Jeg innbiller meg at de sa at de normalt sett har uttak ca 8-12 dager etter man begynner med sprøyte på fertilitetsklinikken som vi går til. Opptil 21 dager med sprøyter som du SøsterLiten sa er nok ikke så vanlig der hvor jeg går hørtes det ut som. Men er ikke helt sikker på at jeg husker det riktig da :)

Nå får jeg vel gå og henge opp litt klær her. Jeg fikk lest litt i noen dagbøker på mobilen da jeg var hjemme, men har en del å oppdatere meg i, så jeg får ta det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...