honning Skrevet 7. august 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 7. august 2009 Herlig med helg. Jeg stakk kjapt innom et senter og kjøpte meg kjole til å gå med i bryllup i morgen, så rett hjem og grille, og så sitte i sola med et par blader, og etterpå dro vi til noen som var på ei hytte og har vært der til nå. Må utnytte sommeren mens den enda er her! Nå virker det som at mensen er på vei... Har begynt å komme litt i trusa, men ikke skikkelig, men da kommer den vel for fullt i morgen. Litt rart, for jeg venta den egentlig ikke før på tirsdag igrunn, hvertfall ikke helt enda, men det er jo mulig at vitexen gjør syklusen litt kortere. Dumme, dumme tanta. Har bestemt meg for at den ikke skal få lov til å ødelegge humøret mitt (håper å klare å følge det...). Leggetid nå. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 #282 Del Skrevet 9. august 2009 Innom med en stor til deg Dumme tanta som ikke klarer å holde seg unna a gett Håper du hadde en fin dag i bryllup uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. august 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 9. august 2009 Innom med en stor til deg Dumme tanta som ikke klarer å holde seg unna a gett Håper du hadde en fin dag i bryllup uansett Stor tilbake! Ja den dumme tanta irriterer meg mer og mer for hver gang nå. Er ikke i helt topp humør i dag merker jeg, men nå må jeg stramme meg opp, for vi skal straks på besøk til svigers... Hadde en fin dag i bryllup ja. Var et ganske standard bryllup, på et flott sted, og litt for lange taler. Men det var bra, og så kunne jeg jo nyte vin til maten også siden tanta dukka opp. Begynner å lure litt på om jeg skal drite i alt som heter vitex og EL-tester nå jeg. Akkurat nå har jeg litt lyst å gi opp hele greia, men jeg har jo egentlig ikke lyst til det heller, for jeg har sååå lyst på en liten honningunge. Nei, jeg får vel komme meg på kjøkken og lage pannekakerøre som vi skal steke i kveld, skifte klær og finne fram humøret og dra til svigers. Har egentlig bestemt meg for å prøve å nyte livet så godt som mulig framover, så jeg må prøve å gjennomføre det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2009 #284 Del Skrevet 9. august 2009 Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Har så lyst til å bare gi f i hele prøvingen og bare leve livet sånn som jeg vil og ikke være hemmet over el og tiden fra el til ikm....slitsomt altså! Men så vil jeg jo sååå ille ha en liten baby også da....Ikke lett det der Kos dere hos svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. august 2009 #285 Del Skrevet 9. august 2009 Innom med en god . Så dumt at tanta kom denne gangen også... Krysser fingrene for at det snart blir en honningspire i honningmagen. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. august 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 10. august 2009 Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Har så lyst til å bare gi f i hele prøvingen og bare leve livet sånn som jeg vil og ikke være hemmet over el og tiden fra el til ikm....slitsomt altså! Men så vil jeg jo sååå ille ha en liten baby også da....Ikke lett det der Kos dere hos svigers Dumt at du også har det sånn nå, Lucky! Det er noe dritt hele greia til tider. Skulle ønske jeg hadde klart å glemme helt av prøvinga, men det er jo helt umulig... Jeg tror jeg bare får fortsette med Vitexen siden jeg likevel har brukt penger på den, men litt mer usikker på om jeg skal bestille ny boks når den er tom. Humøret kom seg også utover ettermiddagen og kvelden i går heldigvis, så det ble en grei tur til svigers :gjeiper: Innom med en god . Så dumt at tanta kom denne gangen også... Krysser fingrene for at det snart blir en honningspire i honningmagen. Ha en fin uke! God tilbake, Happy Feet! Gode klemmer er gode når tanta kommer altså! Hun er dum den tanta ja. Honningspire i honningmagen hadde vært toppen!!! Ja nå er det mandag igjen... Tror vi skal reise på besøk til noen venner til helga, så da har vi det å se fram til hvertfall. Og i går kveld så bestemte jeg meg for å trene i dag, så jeg meldte meg på med en gang sånn at jeg ikke kan trekke meg. Er alt for lenge siden jeg har trena nå at jeg kjenner at det er skikkelig tiltak, men gleder meg til å være igang og ikke minst etterpå! Får vel fortsette å jobbe litt, så en litt sen lunsj etterpå. Blir godt når alle er tilbake fra ferien her merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. august 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 10. august 2009 Da var mandagen nesten over, og "bare" 4 dager igjen til helg I kveld har jeg vært og trena for første gang på lenge. I tillegg så hadde jeg ikke bil, så jeg sykla ned til spinninga og så sykla hjem igjen. Sykkelen har stått alt for mye inne i garasjen i år merka jeg, og evigheter siden sist jeg var på spinning (og trening generelt), så jeg kommer nok til å kjenne det godt i morgen Er deilig å være ferdig med treninga, så nå kan jeg slappe av med god samvittighet! Nå sitter jeg og hører M.I.A. fra filmen Slumdog Millionaire. Utrolig bra film, og jeg har blitt helt hekta på den sangen. Lurer på om jeg skal legge ut litt bilder fra ferien på facebook, eller om jeg skal rydde... Tipper veldig på at det blir det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. august 2009 #288 Del Skrevet 10. august 2009 Juhuu, bare 4 dager igjen til helg, ja. Jeg teller også ned. Pleier også å telle morgener som er igjen å stå opp tidlig og tenk, så fort du har stått opp i morgen er det bare 3 dager igjen å stå opp tidlig før helga selv før arbeidsdagen har startet. Jeg så Slumdog Millionaire i ferien og likte den kjempe godt. Helt enig, den sangen er kjempe bra og gjorde seg godt i filmen. Flink du har vært som har vært på trening i dag! Da kan du slappe godt av og nyte resten av kvelden med gooood samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2009 #289 Del Skrevet 10. august 2009 Så flink du har vært som har trent i dag da Deilig når man først kommer seg dit da, men virkelig et tiltak til tider Mye morsommere å legge ut bilder enn å rydde da, så jeg hadde gått for det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. august 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 11. august 2009 Juhuu, bare 4 dager igjen til helg, ja. Jeg teller også ned. Pleier også å telle morgener som er igjen å stå opp tidlig og tenk, så fort du har stått opp i morgen er det bare 3 dager igjen å stå opp tidlig før helga selv før arbeidsdagen har startet. Jeg så Slumdog Millionaire i ferien og likte den kjempe godt. Helt enig, den sangen er kjempe bra og gjorde seg godt i filmen. Flink du har vært som har vært på trening i dag! Da kan du slappe godt av og nyte resten av kvelden med gooood samvittighet. Hei Happy Feet Nå er det bare 3 dager igjen til helg! Å telle morgener som er igjen å stå opp er jo lurt, for da virker det mindre på begynnelsen av arbeidsdagen også! Slumdog Millionaire var veldig bra ja. Likte den utrolig godt. Var veldig godt å ha kommet igang med trening igjen nå. Får komme meg bort og trene igjen i morgen eller torsdag, så det ikke dabber av igjen med en gang. Er bare å komme inn i tralten så fort som mulig. Så flink du har vært som har trent i dag da Deilig når man først kommer seg dit da, men virkelig et tiltak til tider Mye morsommere å legge ut bilder enn å rydde da, så jeg hadde gått for det første Hei Lucky! Det er ekstremt tiltak å komme seg på trening iblant ja. Spesielt når det er lenge siden sist, men deilig når man først har kommet seg igang, så det er "bare" å aldri slutte Jeg la ut bilder i går ja. Helt klart det som frista mest. Nå har vi vært i bursdag til svigerfar, og nå er jeg absolutt nødt til å rydde før jeg skal legge meg. Får komme hjem til reint og ryddig hus i morgen etter jobb hvertfall. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. august 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 13. august 2009 En arbeidsdag igjen til helg! I dag etter jobb så fikk jeg vaska en del vinduer utendørs fram til det begynte å regne. Var godt å få begynt på det hvertfall, for de såg fæle ut nå. Min kjære fikk klippa plenen - heldigvis. Den begynte å se ut som en åker, så jeg foreslo å få oss ei geit snart Nå sitter vi og koser oss med ost, kjeks og vin Må nyte det litt nå mens vi venter på EL igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. august 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 14. august 2009 En time igjen til helg! Jeg skal prøve å gå litt før tida i dag også, om det ikke plutselig tar av med ting å gjøre. Det blir deilig. Da er det bare å sette seg i bilen, hente mannen på jobb, innom polet og kjøpe en gave/vinflaske og kjøre nedover til noen venner som vi skal besøke i helga. Dumt det er meldt dårlig vær i morgen da, men men.. Ikke så mye å gjøre med det. Uff, jeg dreit meg ut på jobb i dag. Trodde at en kollega ringte til meg, så jeg begynte å tulle masse med han som vi ofte gjør, og så fant jeg ut at han kollegaen hadde satt over en kunde til meg. Så det var en kunde jeg snakka med og ikke kollegaen min, og det såg ikke sånn ut da han satte over. Uff, jeg ble så flau, men holdt på å le meg ihjel etterpå Uff, så flaut. Har vært ei ekstremt travelt uke på jobb, men i dag har det heldigvis roa seg masse ned, og nå begynner vi å få kontrollen her igjen. Deilig å ta helg med god samvittighet. Ha ei flott helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. august 2009 #293 Del Skrevet 15. august 2009 Uff, jeg dreit meg ut på jobb i dag. Trodde at en kollega ringte til meg, så jeg begynte å tulle masse med han som vi ofte gjør, og så fant jeg ut at han kollegaen hadde satt over en kunde til meg. Så det var en kunde jeg snakka med og ikke kollegaen min, og det såg ikke sånn ut da han satte over. Uff, jeg ble så flau, men holdt på å le meg ihjel etterpå Uff, så flaut. Pinlig, ja. Godt du kan le av det etterpå iallfall. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. august 2009 Forfatter #294 Del Skrevet 16. august 2009 Pinlig, ja. Godt du kan le av det etterpå iallfall. God helg! Hei Dreia! Ja heldigvis klarte jeg å le av det denne gangen. Det er ikke alltid like morro å drite seg ut... :gjeiper: Nå er nok ei helg nesten over. Vi har vært på besøk hele helga og kom hjem igjen nå i kveld. Pressa inn litt golf både fredag og i dag, så nå kjenner jeg at jeg er skikkelig sliten. Det ble fest i tillegg i går (dermed ble det ekstra hardt å stå opp tidlig for å golfe i dag), og da møtte jeg på et par stykker som jeg gikk i klasse med for noen år siden, og det var veldig morro å hilse på gamle kjente. Var også innom hos noen andre venner enn de vi bodde hos som har ei lita jente på et par måneder. Så herlig lita jente. Fikk kosa litt med henne da :rødme: Men litt irriterende å tenke på at hun gikk på p-piller når hun ble gravid, mens vi har prøvt i halvannet år uten resultat. Man bli litt egoistisk i tankegangen av og til... Nå skal jeg ta meg en kjapp dusj, så skal jeg rett og slett legge meg i senga og lese litt. Gleder meg til å komme meg tidlig i seng for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. august 2009 #295 Del Skrevet 16. august 2009 Innom for å oppdatere meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. august 2009 #296 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, Honning! Må legge igjen en liten hilsen når jeg er her og snikleser til deg! Men litt irriterende å tenke på at hun gikk på p-piller når hun ble gravid, mens vi har prøvt i halvannet år uten resultat. Man bli litt egoistisk i tankegangen av og til... Det blir litt sånn når man sliter og prøver, og ønsker seg en liten en så innmari mye! Jeg ble dritsur og greide ikke å glede meg over at jeg skulle bli tante, når svigerinnen min kom og fortalte at hun og bror skulle bli foreldre igjen. Vi hadde prøvd noen måneder og den største "nybegynner skuffelsen" hadde ikke lagt seg. Jeg måtte virkelig jobbe for å få fram et "gratulerer". Det var skikkelig vondt å fordøye. (Hun ble forresten gravid med den første på pilla...) Det gikk heldigvis ganske fort over og nå gleder jeg meg til h*n kommer om noen uker! Håper det går bedre nå! Masse lykke til inn i neste PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. august 2009 #297 Del Skrevet 17. august 2009 *oppdatert* Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. august 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, Honning! Må legge igjen en liten hilsen når jeg er her og snikleser til deg! Det blir litt sånn når man sliter og prøver, og ønsker seg en liten en så innmari mye! Jeg ble dritsur og greide ikke å glede meg over at jeg skulle bli tante, når svigerinnen min kom og fortalte at hun og bror skulle bli foreldre igjen. Vi hadde prøvd noen måneder og den største "nybegynner skuffelsen" hadde ikke lagt seg. Jeg måtte virkelig jobbe for å få fram et "gratulerer". Det var skikkelig vondt å fordøye. (Hun ble forresten gravid med den første på pilla...) Det gikk heldigvis ganske fort over og nå gleder jeg meg til h*n kommer om noen uker! Håper det går bedre nå! Masse lykke til inn i neste PP! Hei Missiw! Veldig koselig med hilsen Det er vanskelig å la være å tenke litt egoistisk når man er prøver ja. Jeg har egentlig veldig mange venner hvor det har klaffet på første forsøk. Jeg er selvfølgelig veldig glad på deres vegne, men syns godt jeg kunne hatt bittelitt av den flaksen som de har... Det går bra nå og jeg er inni en ganske god periode nå igrunn. Man får noen litt deppeperioder iblant, men jeg har bestemt meg for å være i godt humør framover og håper jeg klarer å holde det. EL nærmer seg også etterhvert nå, så da er det uansett bare å kose seg *oppdatert* Ha en super kveld Takk for det Lucky! Om litt skal jeg stikke og trene, og nå vil jeg snart legge fra meg pcen også. Har sittet mye foran pcen nå merker jeg. Har hvertfall fått oppdatert meg på noen dagbøker nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. august 2009 #299 Del Skrevet 17. august 2009 Innom med en liten klem før jeg finner senga. Ha en fin uke, honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. august 2009 Forfatter #300 Del Skrevet 18. august 2009 Innom med en liten klem før jeg finner senga. Ha en fin uke, honning! Takk for det Happy Feet! tilbake! Merker godt nå at det er lenge siden sist jeg trente styrke. Er skikkelig støl på innsida av låra, ryggen, og nå begynner jeg å kjenne det i armene også. Kjenner det en ny plass for hver gang jeg reiser meg opp her nå Er litt deilig å kjenne at jeg har trena også da. Flott vær ute her nå, så litt surt å sitte inne på jobb. Har planer om å skrape maling fra et gjerde når jeg kommer hjem i dag, og kanskje male ei dør og et vindu til garasjen. Håper jeg har en del energi til overs når jeg kommer hjem 3 dager igjen å stå opp tidlig før det er helg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå