Gjest Ninamerete Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vært såpass "vågal" og kjøpt meg sexy og stilig undertøy på nett, fikk dette i posten og følte meg ganske fin! Saken er at han jeg er sammen med har jeg ikke vært sammen med så lenge, og dette er det første "seriøse" forholdet jeg har hatt... nei, er ikke så gammel.. Ja, vi har hatt sex og sånt, men ikke med slike "klær" da, så det jeg lurer på er om det blir for røfft eller galt hvis jeg bruker undertøy som uttrykker litt mer enn vanlig undertøy.. er så mye fint på leksaker.no og kunne tenkt å shoppe masse av de klærna der! Blir det for "spaca" for han? Hva liker egentlig menn av undertøy? Og hva er egentlig grensen mellom det som blir for spesielt og ikke?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 hvorfor ikke spørre han?alle er forskjellige...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Ville kanskje hørt litt med ham, i hvert fall hintet. Skulle tro de fleste menn liker "normalt" sexy undertøy, men noen ville kanskje blitt litt satt ut om du plutselig flasha DET latexutstyret, og ikke alle tenner på det. Men han blir iskkert veldig glad hvis dere finner ut av det sammen
Shinana Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Hei! Tror det er lurt å sondere terrenget litt i forkant. Har egen erfaring for at de fleste gutter/menn liker raffinert undertøy, men ikke alle. Saken er tydeligvis at du selv liker det veldig godt, og at det er et kjempebra krydder for deg. Da er det jo greit å vite litt om hva partneren liker slik at man ikke trer det ned over på vedkommende, og det blir helt feil. Jeg tror du kommer til å få god respons! :-)
Gjest Pantyhose Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Nylonstrømper er en helt klar suksess for min del! Trenger ikke å være så veldig avansert for å piffe opp kosestunden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå