Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #1 Del Skrevet 11. juli 2003 Nemmen - hespetreet mitt - heia :suss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. juli 2003 #2 Del Skrevet 11. juli 2003 *suss* Har vært her lenge jeg da - men beskjeden som jeg er så har jeg ikke skrevet så mye Masse action her inne serdu :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #3 Del Skrevet 11. juli 2003 Ja, du er beskjeden, det kan vi alle enes om Det er jobbit å være alene - jeg må lage maten sjøl. :stønne og stikke på kjøkkenet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. juli 2003 #4 Del Skrevet 11. juli 2003 Du kunne jo ha 1 kg smågodt til middag - så en halvkilo smågodt til dessert ..... Så kvelds med øl og tortillachips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #5 Del Skrevet 11. juli 2003 Jo, men noen må jo kjøpe det. Du komme - varte meg opp? :lat: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. juli 2003 #6 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg er ikke så glad i smågodt jeg da ..... *kostbar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #7 Del Skrevet 11. juli 2003 At du ikke er glad i smågodt er like sant som at Dorthe Skappel er en analytisk og intelligent kvinne :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. juli 2003 #8 Del Skrevet 11. juli 2003 Hun er da definitivt analytisk (beregnende) - men ikke på en intelligent måte...... Alle kan jo ikke være som oss som er begge deler - og tror du jaggu meg ikke at vi er pene også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #9 Del Skrevet 11. juli 2003 Snakk for deg sjøl! Jeg er ikke så pen, men fyfaen jeg er god i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå