lillemeeeeeeeeeeeg Skrevet 29. mars 2009 #1 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg er nå 4 uker over tiden, men tok test for en uke siden, og den var negativ. Jeg vet ikke om jeg klarer å finne noen tegn på at jeg skulle vært gravid heller, litt rar neders i magen, men redd det er noe jeg bare inbiller meg i og med at jeg har et ønske om å bli gravid. Noen som kunne hatt noen tanker rundt dette? =) Endret 29. mars 2009 av lillemeeeeeeeeeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 29. mars 2009 #2 Del Skrevet 29. mars 2009 Ta en test til og se Er du fire dager over tiden nå, så skal testen bli positiv hvis du er gravid! Tre dager før kan jo være litt tidlig hvis det ikke var på morgenurin. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeeeeeeeeeeeg Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mars 2009 Ta en test til og se Er du fire dager over tiden nå, så skal testen bli positiv hvis du er gravid! Tre dager før kan jo være litt tidlig hvis det ikke var på morgenurin. Lykke til Hei du=) Jeg mente at jeg er 4 uker over tiden. Sist jeg fikk mens var 28 januar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeeeeeeeeeeeg Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mars 2009 Ingen som har noen tanker rundt dette? Takker på forhånd for alle svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 30. mars 2009 #5 Del Skrevet 30. mars 2009 Har du tatt en ny test? Hvis det er unormalt for deg med rare sykluser så hadde jeg ringt legen min og tatt det opp der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeeeeeeeeeeeg Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mars 2009 Vel. For gordt over et år siden så var det veldig uregelmessig, men i litt over et år nå så har det stemt veldig veldig bra hver mnd. Men jeg har hevrtfall nå bestillt meg en legetime til i morgen så får vi se da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 2. april 2009 #7 Del Skrevet 2. april 2009 Hvordan gikk legetimen?? Er du gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeeeeeeeeeeeg Skrevet 2. april 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg vet ikke. Fikk ny time på fredag. Det var noe galt med maskinen hvor de kunne finne ut av det. Så i morgen får jeg nok vite. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 3. april 2009 #9 Del Skrevet 3. april 2009 Oi. Du må fortelle hvordan det går idag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeeeeeeeeeeeg Skrevet 7. april 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 7. april 2009 Hei igjen folkens. Lenge siden jeg burde hatt et svar nå. Men har nok fortsatt ikke det. Da jeg var på vei til legen torsdag så fikk jeg tlf om at legen var syk. Så fikk ny time i dag (7/4) og var der. Tok test. Men fikk nok en ny time fredag 17/4 pga testen jeg nå tok viste verken pisitivt eller negativt. Så aner ikke jeg. Så aner ikke jeg :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå