Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke se barna sine etter skilsmisse?

Anbefalte innlegg

Gjest Mandy, Trondheim
Skrevet

Dater en nyskilt mann som har to barn med sin ex i en annen by enn den han nå bor i.

Han reiser dit i helger og ferier for å være med barna sine - men han vil ikke at de skal besøke ham i hans nye by.

Han nekter å snakke om det...

Så hva kan forklaringen være? Synes det er veldig spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende han fortsatt har noe på gang med eksen, og ikke vil at du skal vite det, ergo ikke at barna skal fortelle deg det. Hvis man tenker veldig paranoid på det da

Gjest Gjest_damen_*
Skrevet

Veeeldig underlig, og absolutt en grunn til at jeg som mamma ville ha lurt veldig på denne mannen... Jeg ville ha insistert på å vite hvorfor.

Skrevet
Kan jo hende han fortsatt har noe på gang med eksen, og ikke vil at du skal vite det, ergo ikke at barna skal fortelle deg det. Hvis man tenker veldig paranoid på det da

Tror ikke det men...det var hun som ville skilles. Han har god plass til barna sine på den nye plassen. De har ennå ikke begynt på skolen.

Jeg tror nok ikke han blir ferdig med ex'n før om et par år, kanskje. Han har sikkert en stor sorg.

Men forstår ikke det med barna: ser ingen logikk der.

Skrevet

Sikker på at han er skilt? Kanskje han bare er pendler, og "reiser hjem" i helger og ferier?

Gjest Gjest
Skrevet
Sikker på at han er skilt? Kanskje han bare er pendler, og "reiser hjem" i helger og ferier?

Ja, han er det. Ble det nå denne måneden.

Gjest Gjest
Skrevet

kanskje han syns det er tidlig, tilfelle de skal møte på deg? Siden skilsmissen er fersk..

• 4 uker senere...
Gjest nysgjerig
Skrevet
Kan jo hende han fortsatt har noe på gang med eksen

Når de er skilt?

Skrevet

-Her lukter det svidd uansett, synes jeg. En åpen og ærlig mann ville snakket om dette på en grei måte. Pass på deg selv, er mitt råd.

Gjest Gjest_Nadia_*
Skrevet

Han er vel bitter overfor eksen sin, og de kan ikke bli enige om barnefordelingen?

Gjest regine ii
Skrevet

Kanskje han mener at det er bedre for BARNA at de slipper å reise for å treffe han? Du skriver at de er under skolealder, da er det like gjerne mye bedre for barna å få være med pappan sin hjemme enn at de skal reise land og strand rundt bare for en helg.

Kan faktisk være hensynet til BARNA som er det viktigste her, men at han føler at han blir "uglesett" (noe denne tråden viser.....) hvis han sier at dette er måten samværet skal være på inntil videre. Kanskje han og moren i fellesskap har kommet til at dette faktisk er det beste for barna nå, og så vurderer de videre etterhvert.

Tror det er mange barn som ville hatt det enklere dersom det var foreldrene som måtte drive med pendling og ikke barna.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...