Gå til innhold

~ Livets datter ~

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

~ Nå er jeg her iallefall... ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

(pssst, trøffel... hørt om gjenkjennelses-effekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Se det (CD), nå føler jeg at vi er i ferd med å få momentum og drive (utt: draiv) inn i denne tråden

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffel, jeg har forstått det slik at du kunne drept (nesten) for å få bruke disse ~. Men med fare for å stå frem som en "hermegås", lar du være for din egen selvrespekts skyld!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Trøffel' date= jeg har forstått det slik at du kunne drept (nesten) for å få bruke disse ~. Men med fare for å stå frem som en "hermegås", lar du være for din egen selvrespekts skyld!?Njaa - om ikke drept, så i hvert fall lugget ganske kraftig...

Ellers er det jo slik med meg at jeg har teflonhjerne og teflonmoral. Det gode ved dette er at uansett hvor stor drittsekk eller tulling jeg er, så er selvrespekten like fin...

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er det mulig å få pælme inn et spørsmål på denne høyst blafrende tråden?

TEFLONMORAL....er det sånn moral som bare på en måte skaller av så snart det blir littegrann varmt? Sånn moral som bare ligger som et lite belegg på en måte, bare for å liksom-skjerme-det-harde-jerngreia under? Bare for å forsvinne og skli bort når temp'en blir litt høy?

~~~~Maiken~~~~

...så mye penere dette ser ut når det pyntes litt da, Datter. Tipper du har en stue med rysjegardiner og masse tørkede blomsteroppsatser og skjønne blondeduker, heklet av deg, mamma'n din, mamma'n til mamma'n din og videre opp i uante generasjonsledd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er det mulig å få pælme inn et spørsmål på denne høyst blafrende tråden?

TEFLONMORAL....er det sånn moral som bare på en måte skaller av så snart det blir littegrann varmt? Sånn moral som bare ligger som et lite belegg på en måte, bare for å liksom-skjerme-det-harde-jerngreia under? Bare for å forsvinne og skli bort når temp'en blir litt høy?

~~~~Maiken~~~~

Ja, det er en temmelig dekkende beskrivelse av min teflonmoral. Det er bare ett alternativ som er verre, og dét er moral av typen "Blå-Extra-reklamen"

Se for deg små røde korn av samvittighet som møter den freshe extra-fasaden og blir drept med et lite "ping"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig~talt~dette~sklir~da~ikke~ut~vel~

Måtte tenke hardt (ikke griseprat. tenke hardt = veldig anstendig manøver) på hva Blå Ekstra var for noe. Trodde lenge det var vaskepulver. Ekstra bra vaskepulver for blått tøy. Hva er Blå Ekstra??? :oops: Kan det...være....tyggis?

Datter....hvorfor svarer du ikke på om du hekler da? Takk for beskrivelse av teflonmoral. Lurer litt på hvordan en teflonhjerne fungerer også, men det blir vel et litt vel intrikat spørsmål. Vil jeg tro. I dag ihvertfall, så tror jeg det.

~~~~~~~~~vil jeg tro~~~~~~~~

~(synes igrunnen asymmetri kan være pent, det også. Brukt riktig ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde spurt, jeg. Det teller da, det også. Å tro at man har gjort noe. LESER du ikke alle de fine feed-backene du får på pyntingen din da? Du fikk jo kjempeskryt lengre oppe her, av både stua di og alt mulig. Tror jeg...

£££@@@$$$Maiken$$$@@@£££ (vil også pynte littegrann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeehh... (leter febrilsk, setter brillene på nesen...), skal vi se.

DER, JA!!

...så mye penere dette ser ut når det pyntes litt da, Datter. Tipper du har en stue med rysjegardiner og masse tørkede blomsteroppsatser og skjønne blondeduker, heklet av deg, mamma'n din, mamma'n til mamma'n din og videre opp i uante generasjonsledd

Ingen rysjegardiner.

Ikke en eneste tørket blomsteroppsats

Ingen blondeduker fra mamma'n til mamma'n min.

... men jeg har tatt vare på en gammel genser strikket av min farmor. Bruker den ikke lenger*, men har ikke hjerte til å kvitte meg med den! Teller det?

(*kanskje fordi den er lyseblå, med en stor hvit katt midt foran med en EKTE sløyfe rundt halen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

PUH!!! Ja, det teller (ivrig nå). Gammel strikkegenser teller veldig. Har heller ikke rysjekant på en eneste gjenstand, bortsett fra på noe raffinert undertøy og denslags :rodme:

Kunne jo hengt opp noen~strømpebånd ~etc da, for å fått et mer femipreg på stua Kanskje? Var det en god ide? Tror du?

Såh, NÅ, Livets Datter...NÅ kan du trygt konkludere med at tråden din har sklidd heeeelt ut. Mission Completed :sjarmor:

Maiken (kjedelig dag på jobb, og da blir det bare sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...