Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig var det så mange venninner og bekjente som ble gravid og fikk barn!

Har hele tiden tenkt at det er jo så tidlig, men jeg er jo faktisk nesten 26 år.

Begynner å "krible" litt i eggstokkene nå :fnise:

MEN jeg har hele tiden tenkt å gjøre ferdig studier og slikt slik at jeg har økonomien på plass. Kjæresten min studerer også i en annen by, og han er ikke ferdig før om to år. Vil jo gjerne at vi begge skal være ferdig utdannet og ha rekkehus og bil og slikt, slik at alt ligger til rette før en liten en kommer til verden :kgbaby:

I det siste så har jeg tenkt mer og mer på fremtiden. Føler at jeg plutselig har blitt veldig klar for å etablere meg. Har en fantastisk kjæreste :rødme: og vi har snakket såvidt om forlovelse. :yvonne: Vi har de samme verdiene og de samme drømmer for fremtiden. Og det gjør jo at jeg går og drømmer om å få ring på fingeren også.

Men på tross av alt dette så føler jeg at vi er nødt til å vente med alt en stund til. Iallefall to år. Og det gjør at jeg blir en smuuule utålmodig :ler:

For jeg har så innmari lyst! :jepp:

Men faren med å drømme og lengte sånn etter fremtiden er jo at man glemmer å nyte livet slik det er akkurat nå!

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du er i hvert fall bevisst på at du bør nyte livet som det er nå, hold på den tanken :) Og hvis begge føler seg klare MÅ man jo ikke vente i flere år eller ha alt det materielle på stell, særlig ikke så lenge man er på vei mot det målet (er seriøs, greier studiene osv.. man kan også ha orden på økonomien selv om man "bare" er student eller ikke har drømmejobben, det har mest med fornuft og å leve etter evne å gjøre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...