Gå til innhold

Tips om god advokat til barnebidragssak?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Hei, er det noen som kan anbefale en virkelig god advokat til en barnebidragssak? Det er en jungel der ute og det er vanskelig å vite hvem som er gode og ikke, det beste er en anbefaling. Vil være veldig takknemlig for svar! NB! Jeg er bidragsmottakeren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei, er det noen som kan anbefale en virkelig god advokat til en barnebidragssak? Det er en jungel der ute og det er vanskelig å vite hvem som er gode og ikke, det beste er en anbefaling. Vil være veldig takknemlig for svar! NB! Jeg er bidragsmottakeren.

hvorfor trenger du advokat? NAv kan beregne for dere

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Det er nok ikke så enkelt, dessverre. Bidragsyter bor i utlandet, og betalte en periode, men har ikke betalt de siste årene. Han skylder nærmere kr 300.000,-. Så advokat er det behov for. Dessverre, igjen.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er nok ikke så enkelt, dessverre. Bidragsyter bor i utlandet, og betalte en periode, men har ikke betalt de siste årene. Han skylder nærmere kr 300.000,-. Så advokat er det behov for. Dessverre, igjen.

Hvis du ber NAv inndrive pengene, så vil Nav innkreving etter hvert ta rettslige skritt for å få bidragsyter til å gjøre opp for seg. Du trenger dermed ikke advokat.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Fortsatt ikke så enkelt. Noen som kan tipse om en god advokat?

Gjest Gjest
Skrevet
Fortsatt ikke så enkelt. Noen som kan tipse om en god advokat?

En advokat kan ikke gjøre noe som helst, hør med NAV, du, det er de som kan dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...