Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Harru farga håret du da??? Kul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Jepp! Måtte gjøre noe av redsel for ikke å gli inn i miljøet på Quart'en. Dessverre virket ikke middelet før noen dager for sent, så kanskje jeg bør finne meg en ny festival? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er vel snart Titanofestivalen..... Eller contryfestivalen på vinstra?? Mange muligheter vet du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Kul farge da. Kjøpt`n på Lindex? Kunne egentlig å tenkt meg noe i samme stil, bare litt lysere.... *det er vel Trekkspellfæstival i Selbu snart å....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 Skal jeg klippe fjonene dine også, Bertha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #6 Del Skrevet 9. juli 2003 Misunner tennene dine jeg Kira.....så hvite og rette... Er det colgate du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #7 Del Skrevet 9. juli 2003 Ja, tannlegen min liker tennene mine. Colgate total funker, en tube hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #8 Del Skrevet 9. juli 2003 La Bertha være! Dere ser vel alle at hun er litt kvalm?! Lett sjøsyk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juli 2003 #9 Del Skrevet 9. juli 2003 Hva tror dere om meg, eller??? La gå at jeg har pub-tryne, men aldri i livet om dere får meg med på trekkspillfestival...! :evil: Og la meg i samme slengen legge til at den eksklusive hårfargen ikke er kjøpt på Lindex, nei. Herrejemini, det skulle tatt seg ut! Nei, jeg benytter fagfolk til slikt. Eller... de sa i hvert fall at de var fagfolk, de derre jeg møtte den kvelden... :o :o :o *vurderer å redusere alkoholprosenten neste gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #10 Del Skrevet 9. juli 2003 Jammen Bertha!!! NÅ skjønner jeg hvor det ble av den siste kanna med pærebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juli 2003 #11 Del Skrevet 9. juli 2003 Med det salige smilet blir du sikkert invitert på trekkspillfestival også Bertha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juli 2003 #12 Del Skrevet 9. juli 2003 Aha! Så det var derfor det plutselig sto ei luguber plastkanne på kjøkkenbordet en søndag morgen... Psst! Litago - jeg gjentar: Ingen trekkspillfestival på meg, nei! *løper i dekning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #13 Del Skrevet 9. juli 2003 Bertha er selve dragqueenen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juli 2003 #14 Del Skrevet 9. juli 2003 Drag queen.......... dragspel........trekkspill! DER har vi sammenhengen ja! Bertha = trekkspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #15 Del Skrevet 9. juli 2003 Ikke bry deg om disse folkene Bertha vennen. Tror de har fått slag fra varmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #16 Del Skrevet 9. juli 2003 Nemlig, Litago. Ro 'an nå, Sentrefuga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #17 Del Skrevet 9. juli 2003 Næ!....full rulle!!: iiiiiiiiiihhhkkk!!!! *trøste klappe nurket Bertha på håret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juli 2003 #18 Del Skrevet 9. juli 2003 *fnyse* Her gjør jeg en liten anstrengelse med håret for å ta meg godt ut i det gode KG-selskap, men hva er takken? Hva er takken, spør jeg??? Drag-queen, du liksom.... spy og spy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #19 Del Skrevet 9. juli 2003 Du må ha rosa hår, Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. juli 2003 #20 Del Skrevet 9. juli 2003 Det kommer - det kommer... Når tiden er moden, Kira. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå