Gjest Gjest_hemmelig_* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Lukt helt fremst ellom kjønnsleppene.. noen som har det? jeg har det, og det hjelper ikke å vaske..kommer bare igjen.. Hva synns dere gutter? Kjent litt sånn sterk lukt hos jenter, altså spesiell sterk lukt fremst mellom leppene? Det er slik at hvis jeg eller typen min bare tar fingeren borti mellom kjønnslppene mine helt fremst så får vi en sånn sterk lukt på fingeren.. har ikke spurt typen om dette så vet ikke om han syns det er ekkelt eller hva han egentli synes om det.. Hva sier dere?
Gjest Gjest_hemmelig_* Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Altså spørsmålet er da også om det er normalt, om alle/noen andre jenter også har det?
Jinx82 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Nei, jeg har ikke sånn lukt. Har ikke hørt om andre som har det heller, men det betyr ikke at ingen har det likevel. Kanskje du har en infeksjon?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Nei, jeg har ikke infeksjon. Bare en slaks lukt jeg ikke liker..og den lukter sterkt! :O
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Nei, jeg har ikke infeksjon. Bare en slaks lukt jeg ikke liker..og den lukter sterkt! :O Hvor mange år er du, da? Kjønnslukt er helt normalt. Hos unge, hormonelle tenåringer kan den være veldig sterk. Lukten forandrer seg hos jenter/damer avhengig hvor i menstruasjonssyklusen man er.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 aldri hørt om! er det ikke urin da? det kan lukte litt... ellers så vil jeg tro det er infeksjon... tror ikke det er normalt hvertfall...
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Hvordan i all verden har du klart å lokalisere lukten så grundig? Jeg blir helt fascinert jeg... Men du, det er vanlig å lukte kjønn. Det lukter stort sett godt, når man kjenner igjen lukten.
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Men jeg lurer fortsatt på hvordan man har klart å finne ut: "helt fremst ellom kjønnsleppene" Lang nese? Luktehjelp?
Gjest Wind Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Men jeg lurer fortsatt på hvordan man har klart å finne ut: "helt fremst ellom kjønnsleppene" Lang nese? Luktehjelp? Tatt fingeren ned og tatt kun helt fremst, for deretter å lukte på den? Stusset også før jeg leste førsteinnlegget skikkelig.
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 Takk Wind! Jeg tror bare det er vanlig kjønnslukt, jeg...
Gjest Wind Skrevet 18. mars 2009 #12 Skrevet 18. mars 2009 Takk Wind! Jeg tror bare det er vanlig kjønnslukt, jeg... Tror egentlig også det. :klø: Hva skal det ellers være, liksom?
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Det har jo litt med alder å gjøre også, når man ikke er helt kjent med seg selv og hvordan ting lukter. MEN, er du usikker TS, så går du til legen og får en skikkelig undersøkelse, slik at du ikke trenger bekymre deg.
Hinata Skrevet 18. mars 2009 #14 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har samme "fenomen" Trodde det var helt vanlig jeg. Har hatt det så lenge jeg kan huske, og merket det først da jeg begynte å onanere
camilla* Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 Kan du beskrive lukten da? For infeksjon nedentil lukter "ikke godt" mens kjønnslukt er ..godt..
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #16 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er bare 16 år så kan jo ha noe med den å gjøre, vet jo ikke hvordan andre lukter så det kan jo være normal lukt. Ikke vet jeg.. Så da sier dere at jeg bare ikke er sikker på meg selv? Kanskje det..
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2009 #17 Skrevet 19. mars 2009 Tror ikke at du ikke er sikker på deg selv, men det er veldig mye som er ganske nytt med kroppen når en er seksten. Ikke bare lukter. Men kjønnet vil lukte sterkere når man blir voksen, og det er normalt. Jeg oppdaget det, som Hinata da jeg begynte å onanere...
Gjest moonwalk Skrevet 19. mars 2009 #18 Skrevet 19. mars 2009 Men jeg lurer fortsatt på hvordan man har klart å finne ut: "helt fremst ellom kjønnsleppene" Lang nese? Luktehjelp? Det er ikke meningen å ødelegge tråden men den kommentaren utløste et høyt latteranfall hos meg Fikk bilder i hodet og blabla;) Viktig å beholde humoren i disse alvorlige dager uansett.. Over til ditt "problem" trådstarter: har du forsøkt å lukte på fingeren (?) om du har tatt lenger bakover mellom kjønnsleppene? Lukter det mindre der? Synes det er litt snodig om lukta bare holder seg innen et visst areal akkurat øverst ved leppene.. kanskje lukta er fra urinåpningen?
Hinata Skrevet 19. mars 2009 #19 Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke meningen å ødelegge tråden men den kommentaren utløste et høyt latteranfall hos meg Fikk bilder i hodet og blabla;) Viktig å beholde humoren i disse alvorlige dager uansett.. Over til ditt "problem" trådstarter: har du forsøkt å lukte på fingeren (?) om du har tatt lenger bakover mellom kjønnsleppene? Lukter det mindre der? Synes det er litt snodig om lukta bare holder seg innen et visst areal akkurat øverst ved leppene.. kanskje lukta er fra urinåpningen? Tror ikke det er fra urinåpningen, da jeg sjelden går så langt bakover når jeg skal ha meg en kjapp en.. Tror det kommer fra noen kjertler fra hetten over klitoris.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #20 Skrevet 23. mars 2009 Ja lukta er rundt det området, kjertler fra hetten over klitoris? Har man kjertler der da? hmm..ja dt sier kanskje noe.. Grunnen til at jeg startet denne tråden var pga. typen min maserte meg akkuart på det området og da skjente jeg lukten på fingrene hanne etter det, syntes det luktet ganske stert (jeg hadde dusjet den dagen). Jeg så at han luktet det etterpå, men ingen av oss har sakt noe om det. Jeg vet bare ikke om det skal lukte slik, kan godt hende at det skal det, fer ikke akkurat å lukter i skrevet på andre jenter for å sjekke om de lukter noe lignende. Etter den dagen ha jeg vært så skeptisk til at han skal få ta meg der uten at jeg har vært inne på et do å vasket meg.. Han vet ingenting om det, jeg vet ikke engang om hva han synes om lukten, tør ikke spørre.. Han tør vell ikke si det til eg hvis han synes det er stygg lukt..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå