Gå til innhold

Dele gjerrigknarkhistorier fra jobb og privatliv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
ti10 skrev (1 time siden):

Ikke noe av det du nevner, og heller ikke loppemarkeder eller på finn? Hvor i alle dager bor du?

Og hvis de var etter ungene dine, var de vel uansett ikke ubrukt ..?

Nei aldri vært loppemarked her jeg har sett eller hørt om. Finn.no brukes ikke. Ser folk har ute samme varer i flere år. Bruker Facebook da. Men som nevnt vil ikke folk ha gratis. Med en gang jeg setter det jeg la ute gratis til feks 50 kr blir det solgt.

Maken til kverulering 😆 Ja vi fikk en bæremeis etter vi hadde kjøpt selv. Den ene var brukt en gang. Så jeg vil si den også var temmelig ubrukt. 

Anonymkode: 1f0ba...c0a

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

ti10
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei aldri vært loppemarked her jeg har sett eller hørt om. Finn.no brukes ikke. Ser folk har ute samme varer i flere år. Bruker Facebook da. Men som nevnt vil ikke folk ha gratis. Med en gang jeg setter det jeg la ute gratis til feks 50 kr blir det solgt.

Maken til kverulering 😆 Ja vi fikk en bæremeis etter vi hadde kjøpt selv. Den ene var brukt en gang. Så jeg vil si den også var temmelig ubrukt. 

Jeg skjønner at vi snart er på vei over i "DET HETER IKKE DET", men hvis de ikke er brukt av ungene dine, er de altså ikke etter ungene dine. Men jeg skal ikke kommentere mer ang. det ;) 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
ti10 skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner at vi snart er på vei over i "DET HETER IKKE DET", men hvis de ikke er brukt av ungene dine, er de altså ikke etter ungene dine. Men jeg skal ikke kommentere mer ang. det ;) 

Det er jo en gave ene ungen fikk. Da har den jo vært eid av barnet. Når jeg selger den er den jo fra ungen/etter ungen uansett om den er brukt masse lite eller ingenting. 

Alt man klarer å henge seg oppi 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er flau.

Syns det er bra at folk tenker på miljøet. Og en gave er en gave. Hvis ungen får to like paw patrol-leketøy, selvfølgelig selger jeg den andre og setter beløpet i barnets sparekonto. Det er jo bare fornuftig. Like fornuftig som det er for kjøperen som kan kjøpe et leketøy til kanske 200 kroner, og spare 400….

Anonymkode: 41750...04f

Man kan tenke på miljøet uten å selge videre ting andre har vært gavmilde og gitt bort?

Å selge gaver høres rart ut for meg. Om barnet her får to like gaver, så bytter vi den ene i noe annet barnet ønsker seg. Rart å ta gaven fra barnet og sette penger inn på konto, det er jo ikke det som er stas med bursdag for et lite barn liksom. 

Anonymkode: c216a...031

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 8.40):

Ei venninne av meg arvet klær etter ene barnet mitt, som hun selger videre når ungen hennes har vokst ut av dem. De har ganske god råd, så jeg synes det er litt smålig å tjene penger på brukte klær hun har fått. Har begynt å gi klærne til noen som trenger dem i stedet for nå. 

Anonymkode: dcb7a...91d

Det er det mange som gjør, jeg gir videre alt jeg får. Da passer jeg på å gi til noen som virkelig trenger det. 

Anonymkode: 5d739...35a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kan dere være så snille å diskutere selge eller gi bort i en egen tråd.

Anonymkode: 8415a...ea2

• Liker 14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Christina82

Ryddet for reklame av utestengt bruker. 

Christina82, mod

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Min mormor på 93 er nøysomheten selv. Ringer aldri noen privat før kl 17 i tilfelle tellerskrittene på mystisk vis har vendt tilbake. De ble vel avskaffet for en 20-25 år siden. Før det kostet det ører pr minutt å ringe, men det var mye billigere på kveldstid etter 17.

Anonymkode: ad023...e35

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...