Gå til innhold

Opp 5 kg på 5 mnd!

Miss Pandora

Anbefalte innlegg

Natt til søndag (på jobb)

Klarte ikke å holde meg og spiste litt nøtter, 1 banan, 2 skiver med leverposteig og 1 laks/eggesmørbrød... Fyyy! Men man blir sååå sulten av å jobbe på natten.

Søndag:

Frokost:

Litt taco middagsrester

Middag:

Taco igjen (besøk til kusinen min)

Kvelds:

2 appelsiner og 1 glass PepsiMax.

Var flink og rørte ikke de nylagede brownisa og smågodet :hoppe::hoppe:

Når mandag kommer er det full skjerpings!

Endret av Miss Pandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy?? :forvirra: Synes ikke det der var så ille jeg... Kjenner igjen det med å bli sulten på natta ja! Jeg passer på å lage meg en stor salat og fruktsalat, og drikker masse vann.

Stå på, dere er flinke! Uke to kommer til å gå så bra så, heier på dere :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det navnefest i går og jeg spiste:

1 grov skive med røkalaks og eggerøre

1 grov skive med roastbeef

salat

1 karbonade og litt potetsalat

1 kakestykke (verdens beste)

Det var masse kaker der, og dessuten godteri som jeg ikke rørte. LITT flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG...ny uke og nye muligheter...og gram å gå ned :)

Startet dagen med tur i skogen med hundene, 45 min.

Frokost:

2 knekkebrød med 1 hardkokt egg/kaviar og magerost/agurk

1 yoghurt/u sukker med kliblanding

1 kopp Chai grønn te

Lunch:

2 knekkebrød med ost/kaviar

1 glass juice u/sukker

Før trening: 1 banan

Trening: 1 t spinning (oppoverbakke-time) + mage

Middag: Chilli Con Carne :spise:

1 pk karbonadekjøttdeig

2 hele opphakkede chilli

1 paprika

1 boks røde Kidney bønner

1 glass Chilli Con Carne

Hveteris (sunnere enn vanlig ris)

Har nå laget såpass stor posjon at det rekker til 2 x lunch. Må prøve å spise mer kjøtt til lunch, ikke bare knekkebrød. Middagsrester er jo beste lunchen man kan spise egentlig.

Nå skal jeg ta litt egenpleie. Merker lysten på å pleie kropp og ansikt stiger når man har trent. Så nå er det fruktsyrebehandling og hårmaske som står for tur.

Og så relaxxxxxx i sofaen :rosaengel:

Endret av Miss Pandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdags morgen er min veiedag: vekt 64,4 kg. Det betyr at jeg har gått ned 1,2 kg på nøyaktg 1 uke. Det er faktisk bedre enn forventet :danse:

Rafi, du får veie deg når du kommer til meg på torsdag. Men vekt viser litt mer nøyaktig enn din. Og den viser fettprosent og vannprosent i kroppen.

Frokost:

1 knekkebrød med 1 hardkokt egg/kaviar

1 yoghurt u/sukker med kliblanding

1 kopp Chai grønn te

Lunch:

1 liten porsjon Chilli Con Carne

Endret av Miss Pandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, jeg røyk på et kakestykke i går og føler jeg ikke har gått ned et gram. Så leste jeg en artikkel om at forbrenningen går ned når man spiser mindre, og jeg har jo egentlig spist sykt lite i det siste... hm!! Blir spennende å se på torsdag ja :)

I dag har jeg spist:

frokost: 2 knekkebrød med roastbeef og philadelphia-ost

lunsj: 1 kyllingfajitas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæ, jeg røyk på et kakestykke i går og føler jeg ikke har gått ned et gram. Så leste jeg en artikkel om at forbrenningen går ned når man spiser mindre, og jeg har jo egentlig spist sykt lite i det siste... hm!! Blir spennende å se på torsdag ja :)

I dag har jeg spist:

frokost: 2 knekkebrød med roastbeef og philadelphia-ost

lunsj: 1 kyllingfajitas.

Ja forbrenningen vil jo gå litt ned, men spiser du ikke mindre kalorier vil du jo heller ikke gå ned i vekt. Blir spennende å se på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg glad. Nettopp kommet hjem fra årets første løpetur ute, 45 min. Det var deilig. Løping gir meg en sinnsykt frihetsfølelse, at jeg behersker kroppen min. For 2 år siden løp jeg 1 mil uten problemer, så det er mitt mål i løpet av våren. Og drømmen hadde vært å deltatt i Oslo Maraton 2,4 mila. Men da må det trenes hardt først... Lov å drømme :ironi:

Middag: Chilli Con Carne

Gleder meg til Paradise Hotel i kveld. Litt morsomt etter at Negar Khan kom inn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Paradise Hotel i kveld. Litt morsomt etter at Negar Khan kom inn..:)

Hvis jeg ikke får sånn lepper som henne, så gidder jeg ikke å ha lepper!! :O

Endret av Rafi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig tror at folk er så dumme at de tror på at hun ikke har lagt inn noe i leppene, så er hun dummere enn hun ser ut! Det lyser aquamid eller restylane lang vei! Hadde det ikke vært for leppene hadde jo jenta vært pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 2 knekkebrød med roastbeef og snøfrisk.

Og jeg som har surva så fælt over at det ikke skjer noen ting synes så tydelig vekta viser 1 kg mindre nå enn da jeg startet. Men så er det litt forskjell på morgen og kveld også. Men en annen ting er at jeg har på meg en genser jeg pleide å se ut som en stappa pølse i, og DET er et godt tegn.

Man har jo flere kroppsfasonger; eple, pære, timeglass osv. Og hvis jeg skal beskrive min egen kropp, vil jeg kalle den uproporsjonert. Jeg er høy, med lange bein og har en smal beinbygning. Jeg har altså tynne underarmer og tynne legger uansett hva jeg gjør. Er relativt normal sånn ellers bortsett fra mage og rompe. Det ser jo helt usakelig ut at det er det eneste stedet med fett (og litt i kinna). Herlig! :/ Jeg mener, det er ålreit med sprettrumpe, men hvis du ser meg bakfra KAN jeg muligens forveksles med en dame fra Ghana. Vet ikke om du har sett de damene der nede. De har ganske store rumper, og noen har faktisk ungene plassert bakpå ryggen sånn at de sitter som i en lenestol. Ser skikkelig behagelig ut. bilde

Også har jeg mage da, som ikke vil vekk! :bond: Hvis jeg nå har gått ned litt, så har det i hvert fall ikke forsvunnet noe fra magen. MURR!! Men jeg har en case med at jeg blir fryktelig oppblåst av noe mat (hvete og gjær-ting f.eks.) Lurer på om jeg bør få meg noen piller eller noe. Må jo være noe som hjelper mot sånt??

Uansett da, så har jeg en ganske usakelig kroppsform om dagen, og punktslanking er ikke lett å få til. Derfor jeg tror de timene er lure!! (stram opp, mrl og sånn). Er nødt til å få styrka meg på visse områder.

du.... det er utstemning på paradise på torsdagen, så vi MÅ switche innom i noen minutter altså. Håper det går greit! Skal jeg ta med en hund forresten? (type lusebefengt...)

Endret av Rafi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 2 knekkebrød med roastbeef og snøfrisk.

Og jeg som har surva så fælt over at det ikke skjer noen ting synes så tydelig vekta viser 1 kg mindre nå enn da jeg startet. Men så er det litt forskjell på morgen og kveld også. Men en annen ting er at jeg har på meg en genser jeg pleide å se ut som en stappa pølse i, og DET er et godt tegn.

Man har jo flere kroppsfasonger; eple, pære, timeglass osv. Og hvis jeg skal beskrive min egen kropp, vil jeg kalle den uproporsjonert. Jeg er høy, med lange bein og har en smal beinbygning. Jeg har altså tynne underarmer og tynne legger uansett hva jeg gjør. Er relativt normal sånn ellers bortsett fra mage og rompe. Det ser jo helt usakelig ut at det er det eneste stedet med fett (og litt i kinna). Herlig! :/ Jeg mener, det er ålreit med sprettrumpe, men hvis du ser meg bakfra KAN jeg muligens forveksles med en dame fra Ghana. Vet ikke om du har sett de damene der nede. De har ganske store rumper, og noen har faktisk ungene plassert bakpå ryggen sånn at de sitter som i en lenestol. Ser skikkelig behagelig ut. bilde

Også har jeg mage da, som ikke vil vekk! :bond: Hvis jeg nå har gått ned litt, så har det i hvert fall ikke forsvunnet noe fra magen. MURR!! Men jeg har en case med at jeg blir fryktelig oppblåst av noe mat (hvete og gjær-ting f.eks.) Lurer på om jeg bør få meg noen piller eller noe. Må jo være noe som hjelper mot sånt??

Uansett da, så har jeg en ganske usakelig kroppsform om dagen, og punktslanking er ikke lett å få til. Derfor jeg tror de timene er lure!! (stram opp, mrl og sånn). Er nødt til å få styrka meg på visse områder.

du.... det er utstemning på paradise på torsdagen, så vi MÅ switche innom i noen minutter altså. Håper det går greit! Skal jeg ta med en hund forresten? (type lusebefengt...)

Hei! Du skal være glad for at du er 175 cm høy da. Jeg hadde gitt mye for å få lengre bein. Jeg er 166 cm og har kompakt kropp med tung beinbygning. Jeg får fettet på magen (trailermage) og i ansiktet. Jeg legger sjelden på meg på rompa, så den er ok. Jeg blir også oppblåst av brød, så det er bare å holde seg langt unna. Spiser jeg brød til frokost blir jeg slapp og trøtt.

Ang i morgen er det best at du ikke tar med hund. Vil ikke ta noen sjangse. Vi får se litt på begge deler, finalen er viktig. Fikk ikke sett Paradise Hotel i går, ville se Frustrerte Fruer. Men skal se det nå på web-tv.

Endret av Miss Pandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går: onsdag

Frokost:

2 knekkebrød med 1 hardkokt egg/kaviar og makrell i tomat.

1 kopp Chai grønn te

Lunch:

Chilli Con Carne (middagsrester)

Trening: 45 min styrketrening bein og mage/korsrygg

Middag:

Wok med kyllingfilet og scampi. Med 2 hakkede chillipepper, kål, paprika og vannkastanjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går: Torsdag

Frokost:

2 knekkebrød med magerost og hvitost/kaviar

Lunch:

Wok (middagsrester)

Middag:

Kyllingfilet og Uncle Bens Sweet`n Sour med 1 lite nanbrød.

Hadde jentekveld med Ungkaren og Paradise Hotel.

Snop: babygullerøtter og stangselleri med yoghurtdipp (Holiday) Nam nam....

Flinke jenter :popcorn:

Faens snø, nå blir det verre med tur og jogging. Håper den forsvinner like fort som den kom - SISTE rest! Vil ha vååååååååååååååååååår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: ikke spist enda!

Her har jeg en baby som kaster opp, og jeg har selv blitt drit forkjøla:( Middagen i går var kjempegod! Og heretter skal jeg spise grønnsaker på lørdagskvelden. Hurra. Baderomsvekta di synes jeg hadde tendenser til å være uhøflig, men realiteten svir vel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går: Fredag

Frokost:

2 knekkebrød med det vanlige

1 kopp Chai grønn te

Lunch:

2 knekkebrød med det vanlige

Middag:

Biff med hveteris, sopp, peppersaus og brokkoli.

I dag: Lørdag

Frokost:

2 knekkebrød med magerost

1 kopp Chai grønn te

Lunch og kombinert middag:

Sushi

Kvelds:

Mojito og rusbrus PARTY PARTY!!! :duskedame:

Er nede på det magiske 63 kg-tallet, så er på rett vei. Har ny veiedag på tirsdags morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppsummering av helgen:

Drakk lite på lørdag, og spiste ikke en potetgull, selv om det bugna over med snop på festen. Nattmat: en liten kyllingkebab fra Bislett Kebab, nam nam...

Søndag:

Frokost: 1 proteinshake med havregryn

Lunch: 1 shell med taco

Middag: Kyllingfilet med tomat,sopp og hveteris.

Hard helg med lite mat. Gleder meg til veiedag på tirsdag.

Mandag trening: beintrening

Endret av Miss Pandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 uker er nå min :vekt: 63,4 kg. (vekttap 2,2 kg)

Frokost:

2 proteinpannekaker laget av masse eggehvite, 1 eggeplomme og havregryn. Med litt lett jorbærsyltetøy.

Lunch:

1 pk roastbeef med 3 lomper, sterk sennep og litt salat.

Middag:

Biff på Big Horn

Fra nå av er det slutt på knekkebrød. Skal spise mye mer proteiner og kjøtt. Og trene somk faen!!

Endret av Miss Pandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så flink du har vært! Og her har det jo skjedd ting:D 2,2 kg er mye det da.

Her har vi liggi rett ut med omgangssyke... Huff, det har jeg ikke hatt siden jeg gikk på barneskolen, og det var ganske så kjipt må jeg si. Jeg prøver å trøste meg med at jeg må ha gått ned litt nå vel?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå veide jeg meg...... 65 kg!!! :) på drittvekta mi da. For alt jeg vet kan det være den har en god dag. Men jeg har jo ikke spist noe på 2 døgn og spydd konstant så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...