Jump to content
Sign in to follow this  
flickan

Trondheimstreff

Recommended Posts

effy

Jepp. Det var vel snakk om å treffes over et glass :vin:

Fortsetter under...

flickan

Jaa, det er jeg såå klar for. Tuppa her har knapt drukket vin på godt og vel ett år. :fnise:

Norbertine

Det vi jo få gjort noe med. :fnise:

Du får ta med noen bilder av minstemann da Flickan.

*ikke babysyk i det hele tatt* :ironi::sjenert:

effy

Ta med bilder ja ;)

effy

Passer det for dere å møtes på fredag? Noen som har forslag til sted/ tid? Jeg er fleksibel :)

flickan

Oi, det hadde jeg nesten glemt. Passer for meg ja. haha, jeg har ikke vært i byen på evigheter, så jeg vet nesten ikke hva som finnes av bra steder lenger. Jeg synes Mormors er koselig da, men er samme for meg. Kan hende det er litt fullt der på en fredag? For min del hadde det vært kjekt å ta det etter leggetid til minsten, sånn at jeg får ammet ham til kvelds. Dvs etter 19. Men er fleksibel jeg og.

*jada, gammel til sinns*

Annonse

effy

Skal vi si fredag kl 19.30 på mormors da? Vi kan jo gå et annet sted om det er fullt? Flere som er med?

Norbertine

Passer fint for meg. :)

Elizia

Passer for meg med. Kan være at jeg blir litt forsinka siden jeg må jobbe i morgen e.m. Hvis jeg er forsinka og det er fullt på mormors- kan dere da bare sende på en sms om hvor dere går?

effy

Det skal vi gjøre :)

flickan

passer for meg og :) Jeg er litt usikker på om jeg har tlf ditt enda, Elizia, da jeg fikk ny tlf i vinter og ikke klarte å overføre alle fra den gamle, men dere andre har det kanskje? Ellers kan du kanskje sende meg en PM? :) Blir hyggelig å se dere igjen!

effy

Jeg har nr til Elizia :jepp:

Synne-Marie

Håper dere hadde et hyggelig treff! :jepp:

Jeg har falt helt ut av tråden. Har hatt det så innmari travelt på jobben i det siste. Vi er i Bartebyen nå, men regner med at dere er ferdigtreft for denne gang :fnise: Vi er bare på gjennomreise, men vi reiser igjennom på returen og, neste helg, om noen er gira på å treffes da :)

Annonse

Elizia

Heia. Noen som har lyst og mulighet til å møtes snart? Enten på marinen med barna eller på kvelden for en matbit?

Norbertine

Ja og ja! Gjerne begge deler (jeg er ferdig med ferien da, så kan bare møtes på dagtid i helga).

Elizia

Ja og ja! Gjerne begge deler (jeg er ferdig med ferien da, så kan bare møtes på dagtid i helga).

Kjempeflott! Kanskje vi skulle sende på Beate og Linn en mld siden de ikke har svart her inne? Har ikke tlf.nr til Betate etter jeg fikk ny tlf men...

Norbertine

Jeg har telefonnummer til B! Skal vi tipse dem om å gå inn på tråden? Det er vel en viss sjanse for at de er på ferie da...

Elizia

Jeg har telefonnummer til B! Skal vi tipse dem om å gå inn på tråden? Det er vel en viss sjanse for at de er på ferie da...

Ja, kan gjøre det. Jeg sender til Linn og du til Beate?

flickan

Hei, jeg har vært på ferie i hele sommer, men er gjerne med på et treff snart om dere vil? =)

Norbertine

Glemte bort dette, men regnet med folk var på ferie ja. :) Jeg er fremdeles gjerne med på treff! :)