Junebug Skrevet 17. juli 2003 #41 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg tar alltid av skoene når jeg er på besøk hos andre. Vi har oljebehandlet furugulv og det vrir seg i meg hver gang vi får gjester som tramper inn i leiligheten uten å ta av seg skoene. Som regel ber jeg dem ta de av seg, men jeg synes det skulle være unødvendig å be folk om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 20. juli 2003 #42 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er også oppdratt til å ta av meg skoene,men får jeg beskjed om at det er greit å ha på sko så har jeg de på. Men om sommeren da går jeg mest barfot i sandaler/slipers... Hjemme hos meg bryr jeg meg ikke så mye om hva folk gjør..vasker golvene ett par ganger i uka...da vi har hund og katt som flyr ut og inn koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 20. juli 2003 #43 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg tar alltid av skoene når jeg er på besøk hos andre. Vi har oljebehandlet furugulv og det vrir seg i meg hver gang vi får gjester som tramper inn i leiligheten uten å ta av seg skoene. Som regel ber jeg dem ta de av seg, men jeg synes det skulle være unødvendig å be folk om det. Om du ikkje har lyst å be gjestene ta av seg skorna, så berre fortel dei kor dei kan setja dei frå seg. Berre sånn at dei slepp lura ;-) Og elles: Joda, eg tek av meg sko på beina. Det er det eg er vand med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #44 Del Skrevet 20. juli 2003 Om sommeren - når det er tørt og varmt og jeg har på små sandaler m.m. uten strømper/sokker hender det jeg ikke tar de av inne, hverken hjemme eller borte. alle andre sko taes av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 21. juli 2003 #45 Del Skrevet 21. juli 2003 Hos meg bør folk ta av seg på bena før de går ut.. Føler med gjestene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå