Gå til innhold

Pirrende i badstu


Gjest treningsnarkoman

Anbefalte innlegg

Gjest treningsnarkoman

Jeg hadde en utrolig pirrende opplevelse for et par uker siden.

Det er felles badstu på treningssenteret der jeg trener. Det er en slags uskrevet regel om at folk har på seg håndkle eller badetøy i badstua, egentlig en grei regel for da er det ikke bare menn som bruker den. En dag mens jeg satt i badstua kom det en dame med et hvitt håndkle rundt seg. Hun var litt eldre enn meg men hun hadde en veldig flott kropp. Det var et par andre i badstua også, men de gikk etter 5 minutter.

Litt etter at de andre hadde gått tok hun av seg håndkleet og la det under seg på badstubenken. Det hun hadde under gjorde at jeg våknet litt der jeg satt. Hun hadde en tynn hvit tettsittende sports-bh og en tilsvarende hvit tettsittende boxer-truse. Jeg kunne tydelig se konturene av puppene hennes, og den mørke rundingen rundt brystvortene kunne skimtes gjennom det hvite stoffet. Det er jo ikke noe uvanlig å se antydninger til pupper i en badstu, men det var noe med hele settingen som gjorde meg litt kåt.

Det var varmt og fuktig i badstua, og det gjorde etterhvert at huden hennes ble fuktig og glinsende. Undertøyet hennes begynte også å bli vått, og det gjorde at den hvite sports-bh en og trusa hennes ble mer og mer gjennomsiktige. Jeg ble mer og mer ør der jeg satt... så jeg måtte ut av badstua for å ta meg en kald dusj. Da jeg stod i dusjen utenfor badstua kom hun ut og stilte seg i dusjen ved siden av. Hun sto med lukkede øyne og lot vannet renne ned over seg, og nå ble undertøyet hennes for alvor gjennomsiktig. Siden hun sto med øynene igjen og tilsynelatende uvitende om sin egen 'nakenhet' kunne jeg studere henne nøye. Trusa hennes var klistret til huden på rompa hennes og brystvortene hennes var mørkerøde og store i det kalde vannet.

Tilbake i badstua la hun seg ned på benken som gikk på skrått bortover fra der jeg satt. Hun la seg på ryggen med føttene hennes mot meg og lukket øynene sånn at jeg kunne se henne godt. Jeg satt bare i et håndkle som ikke helt klarte å skjule at jeg nå var rimelig kåt. Hadde på følelsen av at hun visste at jeg så på henne, men hun brydde seg ikke. Etter en liten stund begynte hun å gjøre noen tøyningsøvelser der hun lå på ryggen. Skjedde dette virkelig eller drømte jeg? Hun trakk opp beina til magen og holdt rundt leggene i en slags fosterstilling på rygg som gjorde meg svimmel. Trusa hennes var fortsatt våt og gjennomsiktig og lå stramt over de bulende kjønnsleppene hennes og den flotte rompa hennes.

Visste hun om at jeg satt og så henne på den måten? Det var ingenting i ansiktet eller blikket hennes som røpet om hun var bevisst eller ikke bevisst den situasjonen vi var i. Jeg kunne nesten ikke tro at det som skjedde faktisk skjedde og det gjorde at jeg ikke tørte 'gjøre noe med situasjonen'. Tenk om hun bare hadde et veldig avslappet forhold til kroppen sin? Jeg er selv naturist og har ingenting imot å bade eller ta badstu sammen med andre nakne damer og menn. Ventet hun på at jeg skulle ta initiativet til noe mer?? Jeg har sett henne på treningssenteret før, så vi kommer nok til å møtes i badstuen igjen. Hvordan skal jeg gå frem for å finne ut om hun faktisk har lyst på noe mer, og hva bør jeg da gjøre?

Når hun gikk så sa hun 'ha-det' og gav meg et smil, så jeg har en veldig sterk mistanke om at hun vet hva hun driver med...

Hilsen mann som synes det er fantastisk med damer / jenter som tør å vise seg frem litt :-) Kjekt hvis det er noen som vil dele erfaringer / historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at du er flink til å skrive. Kanskje en framtidig skribent for erotiske noveller;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningsnarkman-TS

Ja jeg vet at det kan høres ut som en dårlig erotisk novelle eller en oppdikta fantasi, hehe. Det var jo derfor jeg ikke turte gjøre noe for å ta det et skritt videre, det var liksom for godt til å være sant.

Men helt ærlig og ti kniver i hjertet og alt det der: det er faktisk en sann historie.

Tror noe av årsaken til at det blir så 'erotisk novelle' når jeg skriver det er at jeg blir kanon kåt av å tenke på det som skjedde. Herlig minne å ha :-)

Men til saken: noen tips til hva jeg kan foreta meg? Er det noen damer her som har gjort noe lignende? Er dere da bare ute etter å vise dere, eller drømmer dere om at det skal bli noe mer?

Hilsen trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt for at det der har skjedd.. Men hvis det av en eller annen grunn, fra en annen verden, skulle ha skjedd så er det sikkert for at hun vil ha oppmerksomhet. Kunne aldri funnet på noe sånt, grøss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OM dette her er sant, tviler jeg meget sterkt på at hun ikke viste hva hun gjorde :P Tror hun var helt fint klar over at hun gjorde deg kåt,- og at hun er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er det en ting jeg har lært meg i løpet av livet så er det at seksualiteten vår får mennesker til å gjøre ganske mye forskjellig rart.

Hvis du synes at det som jeg skriver er for ekstremt til å være sant så er det på tide å åpne øynene og få seg litt livserfaring...

Nå er jeg tilfeldigvis etter det jeg har hørt en attraktiv og flott kar (i all beskjedenhet), så jeg ser det ikke som helt utelukket at noen skulle ønske litt oppmerksomhet fra meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at hun "viser seg for deg" ?

Var dette ikke ett engangstilfelle ?

Uken etter var jeg på plass til samme tid og sted for å se om hun dukket opp, og det gjorde hun faktisk. Hun hadde det samme hvite undertøyet på seg og satte seg i badstua der jeg satt. Dessverre var det mange andre i badstua den gangen, så det ble ikke helt det samme. Hun var iallefall ikke like vågal som sist, og det ble ikke den samme tause spenningen mellom oss.

trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er dette en novelle?

Om det er sant så tenker jeg følgende: Dama er kanskje usikker, men har fått høre ofte at hun er digg, deilig, flott, ect. Så benytter hun anledningen til å vise seg frem litt og få den oppmerksomheten som hun ønsker. Jeg tror heller på dette, enn at hun gjorde dette fordi hun var kåt....Så...tror ikke hun ville noe mer enn at du skulle " se " henne..thats it! Det er jo samme tankemåten som disse glamourpikene og forsidepikene har....Se på meg, og hvor deilig jeg er. Men de er ikke kåte, selv om de skal late som....Egentlig, etter å ha skrevet dette her, skjønner jeg egentlig hvor jævla patetiske og dumme kvinner kan la seg være.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor skulle ikke dette være både sant og helt greit?

Synes det høres utrolig spennende og deilig ut! Om hun var ordentlig voksen, så vet hun hlt sikkert hva hun gjorde,ja!

Om hun bare ønsket å vise seg fram eller om hun ønsket noe mer fra deg er vanskelig å si. Hva med å ta initiativ til å prate litt med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun vasker undertøyet sitt... :fnise:

Jeg har smugonanert i badstu...

Undertøyet så i hvertfall veldig rent og hvitt ut fra der jeg satt, og det var ikke så langt unna :overrasket:

Så du har smugonanert i badstu? Går ut fra at du var alene i badstua da? Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hadde jeg vært alene, så hadde jeg ikke gjort det i smug... Naken, varmt, nakne kropper og et lite håndkle....

(grunnen til vaskekommentaren min, var at du sa det som om du var helt sikker på at det var det eksakt samme undertøyet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg vært alene, så hadde jeg ikke gjort det i smug... Naken, varmt, nakne kropper og et lite håndkle....

(grunnen til vaskekommentaren min, var at du sa det som om du var helt sikker på at det var det eksakt samme undertøyet)

Skjønte jo egentlig den vaskekommentaren din dah ;) skittent undertøy er turn-off, men det er en annen debatt...

Dere jenter er heldige som kan gjøre ting i smug uten at det blir alt for synlig. Ikke så lett for meg å smugonanere i en badstu... da er det lettere i et boblebad :sjenert: Og så må det være kjekt å kunne vise seg frem litt på den måten. Det er få menn som reagerer negativt på at en dame har litt gjennomsiktig undertøy, hadde det vært omvendt derimot :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Nja, noen har mer behov for å vise seg enn andre. Og nettopp fordi det fort kan føles blottende og som en invasjon av eget privatliv om noen slenger en snabb ubedt, i fanget på en, så bør en være litt lur, og gjøre ting i smug.

Å kjæle litt med seg selv under et håndkle, skal det mye til at noen oppdager eller føler støtende... Men grensen er hårfin. DU vil ikke bli annmeldt for blotting på offentlig sted heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar over at det er en grense for hva som kan være pirrende og hva som kan oppleves som ubehagelig, og jeg ønsker for all del å holde meg innenfor den grensa. Det er vel derfor jeg ikke turte å ta noe initiativ overfor hun i badstua selv om jeg hadde en veldig sterk mistanke om at hun var bevisst i sine handlinger.

Men jeg tror at den hårfine grensen er ulik for menn og kvinner sånn helt generelt. Når det er sagt så virker det som du Kate har en avslappet og fin holdning til livet :smilyblomst: Me like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Takk! Men det kan være at denne kvinnen ikke tenkte seg om. Jeg har opplevd at jeg med min personlighet kan misforståes til å være flørtende helt ubevisst. Dette har jeg blitt noe flinkere til å forstå etterhvert som jeg har blitt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...