Gjest fragment Skrevet 22. mai 2009 #281 Skrevet 22. mai 2009 Takk Det er imponerende å ta sin egen vekt i benk synes jeg. Du klarer nok det etterhvert Håper det. Målet er 70 kg. om to år, noe jeg tror er overkommelig. Og da snakker vi et par kilo over kroppsvekt, så det må jo være bra Jeg er utålmodig etter å ta meg skikkelig ut på benk jeg og. Skjønner den. Det er i alle fall en av mine favorittøvelser, til tross for at det koster en del slit og svette for å bli sterk/god i benk! Så er det over to måneder med full fokus på trening!! Det er luksus det!!! Enig! Gleder meg til sommerferie og god tid til trening osv. Det siste året har riktig nok vært nesten perfekt med tanke på treningsfasiliteter, så sånn sett blir det et lite tilbakesteg når jeg flytter hjem i ferien. Men jeg tror det blir bra allikevel Lykke til på eksamen på mandag!
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #284 Skrevet 22. mai 2009 Det fant jeg ut at jeg ikke hadde tid til. Så det blir overkropp fra kl 9. Likte du flow?
Gjest Bolledeig Skrevet 22. mai 2009 #285 Skrevet 22. mai 2009 Oi du verden, det var tidlig Men jeg skal jo strengt tatt trene, så det er jo ingenting i veien for at jeg kan surre meg ned rundt da.... Hvis du har lyst på potensiell livvakt i benken..
Gjest Bolledeig Skrevet 22. mai 2009 #286 Skrevet 22. mai 2009 Likte forsåvidt flow ja, men det hadde ikke blitt prioritert i morgen, jeg må maksimere treningseffektivitet om dagene, og det føler jeg dessverre ikke jeg gjør på sånne timer
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #287 Skrevet 22. mai 2009 Det hadde vært kult! Tenkte jeg ikke skulle mase på deg, siden du var litt stressa for tiden... Men jeg har vel rota meg ut av garderoben kl. 9.15, og benk er vel det første jeg tar etter oppvarming. 9.30 hvis du orker?
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #288 Skrevet 22. mai 2009 Likte forsåvidt flow ja, men det hadde ikke blitt prioritert i morgen, jeg må maksimere treningseffektivitet om dagene, og det føler jeg dessverre ikke jeg gjør på sånne timer Nei, det er sant. Men noen ganger er det bare deilig å gjøre rare ting med kroppen mens man øver seg på å ikke hyperventilere
Gjest Bolledeig Skrevet 22. mai 2009 #289 Skrevet 22. mai 2009 Det går fint! Da har jeg tid til å hyle innpå en kopp kaffe eller fem også, en våken spotter pleier å være en fordel, har jeg hørt
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #291 Skrevet 22. mai 2009 Oh by the way. Om du skulle trenge en spotter en ettermiddag, kan jeg være fleksibel på tidspunkt altså, nå som jeg snart har FERIE
Sekretæren Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #292 Skrevet 23. mai 2009 I dag ble det overkropp, nok en bra økt Oppvarming: YTWL Scapular push-ups Skuldermob. øvelse m. strikk På L knirker skuldra mi... Benk: 20 kg - 8 reps 25 kg - 4 reps 25 kg - 6 reps 30 kg - 2 reps 30 kg - 4 reps Snille Bolledeig spottet i dag Da fant jeg ut hvordan jeg ligger an Dips: 30 kg ass - 8 reps 20 kg ass - 6 reps 20 kg ass - 6 reps Sliten etter benken, men ikke verst likevel Skulderpress m. manualer: 6+6 kg - 8 reps 6+6 kg - 8 reps 7+7 kg - 6 reps 7+7 kg - 6 reps Fransk press: 10 kg - 8 reps 10 kg - 8 reps 10 kg - 8 reps 10 kg - 6 reps Sidehev: 7+7 kg - 8 reps 7+7 kg - 8 reps 9+9 kg - 6 reps 9+9 kg - 6 reps Skikkelig flaksehøne på slutten Bicepscurl m. stang: 15 kg - 8 reps 15 kg - 8 reps 15 kg - 6 reps Og mer hadde jeg ikke å gi på biceps i dag, var helt uaktuelt å gå over på 20 kg, selv om det var planen. Core m. terapimaster: 2 sett, 8 reps I morgen blir det vel treningsfri, siden det er eksamen på mandag. Men jeg skal feire oppnådd bachelor med en benøkt kl 13.30 mandag
Gjest fragment Skrevet 23. mai 2009 #293 Skrevet 23. mai 2009 30 kg - 2 reps 30 kg - 4 reps Hva skjedde her?
Gjest Bolledeig Skrevet 23. mai 2009 #295 Skrevet 23. mai 2009 Hyggelig å hilse på i dag Det blir nok 30x8 før du får snudd deg
Sekretæren Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #296 Skrevet 23. mai 2009 Hyggelig å hilse på deg og Håper det jeg og
Sekretæren Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #297 Skrevet 23. mai 2009 Har forresten testet ut mer prottispulver Denne tror jeg at jeg skal kjøpe mer av, selv om den er dyr... de er gjerne det disse porsjonspakningene. Denne er hvertfall veldig god, men jeg må blande ut med mer væske enn det som står på pakka ellers blir det altfor mektig. Og apropos mektig... Brukte tre timer på å konsumere denne da jeg satt og leste til eksamen i dag. Trenger hvertfall ikke reise meg opp fra bøkene fordi jeg er sulten hvertfall Men det er ikke noe jeg ville spist mye av, om jeg var nøye på kaloriinntaket, dette er næringsRIKE saker
*Enigma* Skrevet 24. mai 2009 #298 Skrevet 24. mai 2009 Og apropos mektig... Brukte tre timer på å konsumere denne da jeg satt og leste til eksamen i dag. Trenger hvertfall ikke reise meg opp fra bøkene fordi jeg er sulten hvertfall Men det er ikke noe jeg ville spist mye av, om jeg var nøye på kaloriinntaket, dette er næringsRIKE saker Den så god ut!! Men ikke så ille kcalmessig når man tenker på at en sånn bare er nesten 100g da. Litt bedre enn en del annen sjokolade, f.eks. Men kanskje ikke akkurat noe man spiser sånn til vanlig nei. Det er jo tross alt et fullt måltid i én bar.
Sekretæren Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #299 Skrevet 24. mai 2009 Skal love deg at den er svinaktig god!!
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2009 #300 Skrevet 24. mai 2009 Har mista trua på at jeg noen gang kommer til å finne et godt proteinpulver som jeg kun kan blande ut i vann jeg. Brekker meg bare jeg tenker på det jeg kjøpte i Sverige sint. Og nå når jeg snakker om det så kom jeg på hvor teit hun dama som hevda at de aldri hadde hatt de røra var. Og 9 kg på sidehev?!? OMG! Kjører 3 og 4 jeg...
Fremhevede innlegg