Gå til innhold

Røya skal få fin rompe


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jepp, det er kjempegøy :) Og timen gikk fryktelig fort, og jeg klarte hele koreografien i finalen ;) Nesten uten å kløne. Det var skikkelig høypuls innimellom, og det var digg! Tok 20 min på ellipsen etterpå, er så trøkk i garderoben etterpå at jeg ikke får puste. Så tøyde jeg litt ekstra, og det trengte jeg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Step er faktisk artig! :hoppe: Utrolig, men sant at jeg skulle si noe sånt :fnise: Blir litt mye armer og bein for meg, da, men stepper på med dødsforakt for det :jolie: Du er for øvrig utrolig flink som dro på ellipsen etter timen, jeg er særs imponert! :dåne:

edit: defekt smiley

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, armer og bein ja. Mer veiving enn kontrollerte bevegelser, men sjitt ævv ;) Trening er det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet og var sliten. Ikke trøtt, men sliten. Æsj. Skal ha langkjøring i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Våknet og var sliten. Ikke trøtt, men sliten. Æsj. Skal ha langkjøring i dag.

You and me both Shorty.... :sukk:

Lykke til med langkjøring i dag! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, hørtes ikke helt greit ut. Men man kan ikke være på topp alle dager. Og om man er sliten så er det lov til å ta treningsfri og vettu. Men jeg vet jo at det er lettere sagt enn gjort, sliter litt med det selv. Men det kan jo være at dette er kroppen sin måte og si ifra på og. Og god restitusjon er viktig når man trener så mye som du gjør vettu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You and me both Shorty.... :sukk:

Lykke til med langkjøring i dag! :trene:

:kose:

Takk, gikk greit faktisk. Gjør som regel det når man slenger seg på :)

Huff da, hørtes ikke helt greit ut. Men man kan ikke være på topp alle dager. Og om man er sliten så er det lov til å ta treningsfri og vettu. Men jeg vet jo at det er lettere sagt enn gjort, sliter litt med det selv. Men det kan jo være at dette er kroppen sin måte og si ifra på og. Og god restitusjon er viktig når man trener så mye som du gjør vettu. ;)

Ja ;) Skal innrømme at jeg hadde tenkt å ta en styrkeøkt, men så tenkte jeg at det var like greit å la være. Skal se om stølheten/slitenheten er borte i morra. Om den ikke er det, tar jeg treningsfri...

Prøver hvertfall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fiiin :) Sov masse i natt, og spiste bra mat i går, så det hjalp på. Når jeg tenker meg om, så har jeg slurvet med å spise nok, pga mangelen på matlyst som ikke har blitt borte. Veldig dumt. Skal ta meg sammen, og shake litt om jeg må.

Nå koker frokostegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag på Frederikke for en time siden :)

Sol ute :sol:

Jeg har skaffet meg ny lipgloss :sexy:

Superstyrke, saltime om en times tid :trene:

Alt er bare bra :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvertfall når superstyrke med Henriette er den beste saltimen jeg har vært på! :) Har alltid likt henne som person, alltid hyggelig og grei der hun sitter i bua, og den eneste som en gang i blant trår til og spiller noe annet enn dårlige radioprogram i studio. Noen ganger trår hun til med AC/DC og sånn, da koser jeg meg fælt. Så denne timen spilte hun ikke bare bra musikk, men hun var også en behagelig, dempet og bra instruktør! Fornøyd. Og jeg ble påmint om at frivekter er mye mer effektivt, og skal få ræva i gir og bestille veiledning til et nytt program. Jeeeezes, jeg er treig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forresten noen hansker i dag. Det begynner å bli vondt å løfte, og jeg begynner å få træler i henda. Kjøpte noen fine, snasne fra Nike sånn i første omgang.

Disse. Kvalitet har jeg ikke peiling på, så jeg får se hvor lenge de holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si at jeg tok en halv time på ellipsen etter styrketimen, og jeg var så mør i ræva at jeg holdt på å sige sammen etter 2 sekunder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En aldeles strålende en, faktisk :Nikke: Jeg begynte til og med på oppgaven min. Skrev overskriften! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da iallefall igang da!

"Selv en vei på tusen mil begynner med et skritt."

:skya:

De hanskene så fine ut. Har du fått de eller har du nettopp bestilt fra den siden?

Jeg er også på utkikk etter hansker, men er som deg: litt treig. Har prøvd noen modeller men ikke funnet noen jeg liker ennå. Synes de blir for tykke og klumpete. Men kom med en tilbakemelding når du har prøvd de der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte de på sportsbutikken inne på Domus. De hadde to typer, disse og et annet par som var som du sier, klumpete. Og det vil jeg ikke ha. Synes disse var digge å ha på, diskrete og myke inni håndflaten, og et tynt, pustende nylonstoff på håndbaken. Ingen klumpete borrelåser :) Er litt trange å ta av og på, men de strekker seg litt etterhvert, sa mannen. Så kjøp de supertrange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de på sportsbutikken inne på Domus. De hadde to typer, disse og et annet par som var som du sier, klumpete. Og det vil jeg ikke ha. Synes disse var digge å ha på, diskrete og myke inni håndflaten, og et tynt, pustende nylonstoff på håndbaken. Ingen klumpete borrelåser :) Er litt trange å ta av og på, men de strekker seg litt etterhvert, sa mannen. Så kjøp de supertrange.

Høres bra ut, akkurat noe sånt jeg er ute etter. Da skal jeg se etter sånne når jeg får lønn. Inntil da så får jeg bare vedlikeholde trælene mine. Skal jo se at man jobber og da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir bra vær idag og! :hoppe::sol: Har nettopp vært ute med hunden en times tid, det er deilig og friskt ute. Hver dag man får brukt solbrillene er en god dag!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...