Gå til innhold

Sunflowers jakt på det gode liv

sunflower87

Anbefalte innlegg

Heia alle sammen :jepp:

Nå har jeg vært å¨smuglest på forumet her i vel 4 måneder, og fant ut at det var tida for å lage min egen dagbok, istedet for å lese alle andre sine :gjeiper:

Litt om meg:

Jeg er en snart 22 år gammel jente, jeg studerer og bor på vestlandet. Jeg er singel, og for det meste av tiden veldig fornøyd med det, bortsett fra når jeg får skikkelig verpesykekick, da blir det litt verre. Med fare for å få dette til å høres ut som en kontaktannonse, så stopper jeg med "om meg" der :gjeiper:

Jeg vet vel egentlig ikke helt hva jeg ønsker med denne boka, men jeg vil bruke den godt og flittig til å skrive om hva som skjer i min hverdag, både positivt og negativt.

Idag har jeg egentlig ikke gjort så mye. Har for vært mye på telefonen idag, prøvt å få tak i sjefen min. Hun har nemlig bestemt seg for å fjerne meg fra vaktlista på jobb, og gitt alle vaktene mine bort. Dette betyr at jeg ikke får jobbe før i midten av april, noe som igjen betyr at jeg ikke får lønn før i mai, og DET kan jeg ikke ha noe av!!! :kjefte: Siden jeg er student, så er jeg klin avhengig av lønna mi, spesielt siden jeg nå er ute i praksis og på grunn av det reiser mye rundt i landet, på egen regning frem til skolen finner ut at de skal betale meg tilbake for alt jeg har lagt ut! Så da er det ekstra fortvilende å ikke vite om jeg egentlig har noe jobb å komme til :sukk:

Men men, det får være dagens klage. Ellers så har jeg det helt strålende, med gode venner, en fantastisk praksis på drømmestedet, og jeg kunne vel strengt tatt ikke hatt det så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen :smilyblomst:

Kan sjefen din bare fjerne deg fra vaktlisten på jobb? Bra du tar tak i det og ikke finner deg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Space :)

Nei jeg tror ikke sjefen har rett til å gjøre noe sånn, men er litt usikker. Derfor skal jeg først snakke med sjefen, og dersom jeg ikke kommer noe vei der, så får jeg ta kontakt med fagforeningen min å håpe at det funker bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrg! Fremdeles ingen svar fra fru sjef! synes dette er skikkelig unødvendig oppførsel! Jeg begynner å snuse på tanken om å ta kontakt med FO, for å høre hvilke rettigheter jeg har og slikt, jeg har null peiling på slike ting.

Annet har jeg hatt skikkelig babysyka idag. og da mener jeg skikkelig skikkelig babysyk også! Men siden jeg har valgt å være single så er det vanskelig å bli gravid også, siden jeg er lite keen på å gå hen å bli smelt på tjukka av en ONS. Men kjenner dette er litt sårt. Sånne dager er farlige, og farligere blir det av å henge her på KG å lese alle de lykkelige gravid dagbøkene.

Jeg fikk også en skikkelig dårlig og trist nyhet idag. Hunden til en av mine gode venninner døde idag etter å ha tygd på en plastpose mens matmor ryddet i huset. Denne hunden var bestevennen til min hund, så da blir det ekstra trist :grine::sjokkert:

Men ellers så har jeg ikke gjort noe spennende. Lever vel egentlig et ganske så kjedelig liv for tiden. Kanskje jeg burde gjøre noe med det.. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...