Gå til innhold

Korslaget


Lurvina

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Njah hun med hotpantsen var ganske ålreit syntes jeg, synd hun ikke fikk mer tid :)

Men hva i huleste er det Elg har på seg?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Too good for this country

Det blir for folkelig for meg. "Noe for alle" fungerer ikke i min bok. "Det går likar no" blir for dumt.

Jeg savner Oslo Fagottkor, mannskoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Guest_*

Jeg heier på Team Hanne, herregud så imponert jeg egentlig ble over den første sangen.

Jeg håper Team Elg ryker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

venke sitt kor har vært dårligst hele veien syns jeg. De fungerer greit som kor, men har ingen gode solister, i allefall ikke de som har sunget hittil.

Heier på team Elg jeg, i motsetning til alle andre. Syns han er kul jeg, og masse trøkk i koret. Syns de imponerte med womanizer i dag som ikke akkurat er noen lett korlåt. Løste den på en kjempe bra og kul måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Venke har nok vært dårligst hele veien, men ble like sjokka fordi jeg regnet med at hun ville overleve lengre, men men.

Elg sine solister funker jo ikke i d hele!!! Hun siste kunne synge litt, men de andre var jo grusomt å høre på:(

Hun som sang solo på poison var kjempe flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venke sitt kor har vært dårligst hele veien syns jeg. De fungerer greit som kor, men har ingen gode solister, i allefall ikke de som har sunget hittil.

Heier på team Elg jeg, i motsetning til alle andre. Syns han er kul jeg, og masse trøkk i koret. Syns de imponerte med womanizer i dag som ikke akkurat er noen lett korlåt. Løste den på en kjempe bra og kul måte :)

Jeg har bare sett de to siste episodene, men er helt enig i det du skriver! Den Britney-låten er vel ikke akkurat kormateriale. Elg er kul, han er litt eksotisk og det er bare flott. Jeg vet ikke hvorfor folk ikke liker ham. Men jeg skal være ærlig og si at Dance with a stranger var favorittbandet mitt på slutten av 80-tallet/ begynnelsen av 90-tallet, så jeg er vel litt inhabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, er jeg den eneste som syntes at de som sang poison var ræva? :gjeiper:

Jaja, heier på team elg jeg. Skjønner ikke klaginga fra andre her, nå er jo jeg fra nordmøre men jeg tror ikke jeg hadde syntes at de var så verst om jeg hadde kommet fra en annen plass. Elg er jo seg selv, og fjaser ikke like mye som noen av de andre korene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmmm, er jeg den eneste som syntes at de som sang poison var ræva? :gjeiper:

Jaja, heier på team elg jeg. Skjønner ikke klaginga fra andre her, nå er jo jeg fra nordmøre men jeg tror ikke jeg hadde syntes at de var så verst om jeg hadde kommet fra en annen plass. Elg er jo seg selv, og fjaser ikke like mye som noen av de andre korene.

Elg er kul:) men syns låtvalgene hans er litt ensformige..70-tallet er vel og bra det altså, men litt variasjon hadde ikke skadet.

Hanne er mest allsidig, og gjør modige låtvalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmmm, er jeg den eneste som syntes at de som sang poison var ræva? :gjeiper:

Jaja, heier på team elg jeg. Skjønner ikke klaginga fra andre her, nå er jo jeg fra nordmøre men jeg tror ikke jeg hadde syntes at de var så verst om jeg hadde kommet fra en annen plass. Elg er jo seg selv, og fjaser ikke like mye som noen av de andre korene.

Kan jeg spørre hva som var så ræva? Det er helt greit å si det, men man kan gjerne ha et grunnlag for slike uttalelser, synes jeg. Det var jeg som var jente vokalisten på poison, forresten. Er veldig fan av konstruktiv kritikk, vil for all del gjøre ting så bra som mulig, men å bli neddømt uten noen form for argumenter ser jeg på som svakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Syntes du sang veldig bra, han med det lange håret hadde litt "svak" stemme til den sangen. Eneste virkelig negative i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Team Hannes prestasjon var RÅ - helt til jeg så den svenske. Fytti for noe juks.

Jeg var fornøyd med at Venkes kor gikk. De har vært dårligst hele veien. Poison var bra synes jeg, jeg ble faktisk overrasket. Hadde ikke forventet at det skulle være så bra. Den første sangen de sang var ikke noe særlig. Dårlig vokalprestasjon hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Jeg ble litt rørt når Team Hanne hadde den tributen til Team Vinni igår. Det pushet Hanne opp til min favoritt, for det var utrolig kult og oppfinnsomt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt rørt når Team Hanne hadde den tributen til Team Vinni igår. Det pushet Hanne opp til min favoritt, for det var utrolig kult og oppfinnsomt gjort.

Eller det kan ses på som en måte å sanke stemmer på... Syns Team Hanne har blitt stemplet som forhåndsfavoritt hele veien. Noen som har reflektert over at de fikk fargen gull forresten?

Synd at Team Elg røk ut, jeg håper Team Jørn vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...