Gå til innhold

Klagde på p-bot og fikk bilde av feil bil, feil reg.nr


Shaz

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke medhold i klagen min, også står det begrunnelse og "se bilde"

Saken er at på bildet så er det en helt annen bil enn min, parkert på en helt annen måte, på en helt annen dag, til et helt annet tidspunkt.

De har også bommet på et tall på reg.nr på bilen min, og byttet ut et 7 tall med et 4 tall.

Har det noen hensikt å påpeke disse åpenbare feilene i avslaget på min klage, eller er det bare å glemme hele greia ?

Boten i seg selv lå jo på bilen min med riktige reg.nr og om de har tatt bilde av parkeringen vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du legge frem de bevisene du har, for det er jo bare til å legge frem vognkortet med registreringsnummeret på bilen din som bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg fikk ikke medhold i klagen min, også står det begrunnelse og "se bilde"

Saken er at på bildet så er det en helt annen bil enn min, parkert på en helt annen måte, på en helt annen dag, til et helt annet tidspunkt.

De har også bommet på et tall på reg.nr på bilen min, og byttet ut et 7 tall med et 4 tall.

Har det noen hensikt å påpeke disse åpenbare feilene i avslaget på min klage, eller er det bare å glemme hele greia ?

Boten i seg selv lå jo på bilen min med riktige reg.nr og om de har tatt bilde av parkeringen vet jeg ikke.

sjekk på "hvem eier bilen (2081?) SKRIV UT OG TA MED DEG BILDET NED. BARE PROTESTER PÅ AT BILEN IKKE ER DIN. KAN DET VÆRE AT NOEN HAR FÅTT GEBYR OG LAGT DET PÅ BILEN DIN?

SIDEN DET ER FEIL NR, SÅ KAN DE JO IKKE SENDE PURREGEBYR TIL DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må du ta saken videre, har de ikke bilde av din bil og bøtelegger deg for andres synder, så skal da jaggu meg ikke du betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått bot da, og begrunnelsen for avslaget stemmer overens med det jeg klagde på, til den datoen de never i avslaget.

De har også riktig navn og adresse.

Så saken er at det er bilde av feil bil de henviser til, parkert på feil måte ift avslaget og et tall feil i reg.nr.

Likevel så regner jeg forsåvidt med at de har riktig reg.nr som stemte med boten i sitt system, så det er sannsynligvis bare en glipp, men uansett en merkelig feil å sende bilde av feil bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør

Jeg ville forsøkt ihvertfall, de har jo gjort noe feil der. Jeg fikk medhold i en klage på parkeringsbot en gang, bla fordi selskapet opererte med tre ulike datoer, på henholdsvis bildet, selve bota og purringen.

Endret av Glør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...