Gå til innhold

-Sol-


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Summer

Hei!

Fordi jeg har vært syk en lengre periode og av den grunn har måtte være innendørs, har jeg ikke akkurat mye farge på kroppen å skryte av..

Men nå er jeg endelig frisk og vil gjerne se slik ut også. Selvbrunere har jeg bare gitt opp..blir aldri fornøyd med resultatet.

Det jeg tenkte var at jeg skulle begynne å ta solarium!

Jeg er som sagt hvit fra før. Blir fort rød, men målet er å bli gyldenbrun. Hvor lang tid vil det være smart av meg å begynne med? Kan jeg begynne med 20min eller er det for lang tid. Vil jo gjerne får farge før sommeren er over... :blunke: Hvor lang tid tror dere det tar før jeg blir litt brun? Kan jeg bruke vanlig solkrem? De selger ikke solkrem beregnet på solarium i solstudiet her i byen...Dårlig jeg vet.

Blir kjempeglad hvis dere orker å svare meg!

Klem fra Summer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har lys hud og fort blir rød er 20 minutter for lenge. Jeg har også slik hud og når jeg skal friske opp min farge til sommeren tar jeg 16 minutter annehver dag til jeg har fått ønsket farge. Blir jeg brent venter jeg minst 2 dager før jeg soler meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for raskt svar!

Da gjør jeg som deg, tar 16 minutter. Hvor mange ganger ca. må du ta for å bli gylden? *rastløs* :lol:

Vet du forresten om jeg kan bruke vanskig solkrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Bruk solkrem. Og smør deg godt inn med bodylotion etterpå, så tørker du ivertfall ikke ut huden.

Bruk gjerne beskyttelsesbriller for øynene også, huden rundt øynene er kjempetynn og "sart". Får fort rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...