Gå til innhold

Hvor lenge kan en hund være borte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når andre passer hunden din, hvor lang tid tar det før hunden tror at han har flyttet dit? Bare kom til å tenke på det. Skal på 3 ukers ferie i sommer, og hunden min skal være hos ei venninne. Lurer på om den hunden når det har gått 3 uker har sluttet å lengte hjem og tror min venninne er ny eier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke hunder tenker på den måten i det hele tatt, men det er nå meg det da.

Skrevet

Hunder tenker nok ikke sånn. Tre uker vil i alle fall gå fint.. De har et annet tidsperspektiv enn oss også..

Skrevet

Den vil ikke tro den har flyttet dit nei. Den blir nok glad i de som passer han, men skal love deg at han blir overlykkelig når du kommer tilbake :P

Ei veninne passa hunden min i 2 og en halv uke når jeg var i syden i sommer. Han er egentlig ganske knytta til meg når jeg er der, men klarer seg fint uten. Han holdt på å hoppe ut av pelsen når han så meg igjen :P Bare gikk å logra i 2 dager og var verdens gladeste bikkja.

Så ikke noe å bekymre seg over, bare gled deg over hvor glad han er når du kommer tilbake :)

Gjest Glør
Skrevet

Tror ikke hunder tenker sånn, det som er viktig er at de trives der de er. Har ei venninne som pleier å passe vår hund, og hun har hatt henne alt fra en helg til to måneder, og ifølge henne oppfører bikkja seg likt, uansett hvor lenge det er. Og hun er akkurat like glad for å se oss når vi henter henne igjen også. Men er hun hos noen hun ikke trives like godt hos, får hun hjemlengsel etter veldig kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...